1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Eh je bent een Elf, dan kies je toch gewoon voor Empire?
     
  2. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Natuurlijk niet... de Thalmor zijn allemaal haar High Elves. En de High Elves spugen op andere, 'lagere' Elven. Dus het is inderdaad een moeilijke keuze. Je kan ook nĂ­et kiezen. Uiteindelijk hoef je die questline niet te doen.
     
  3. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Heb ook die nieuwe patch en helemaal nergebs last van. Heb alles geprobeerd wat hier gezegd wordt maar alles doet het goed. Lvl 34geworden vanmiddag :cool:. 71uur op de klok :eek:....
     
  4. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem zit m in de verwerking van resistence, het komt wel te staan bij huidige effects maar het werkt gewoon niet. Je kunt nu bijvoorbeeld flame atronarchs met vuur killen, vampieren die normaal resistant tegen poison moeten zijn, zijn dat niet enz.
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Die Thalmor vinden mij ook niet lievv, net als de inwoners van de Stormloack bolwerk.
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    @ Toy: Maar hij staat er nog geen eens bij mij die.

    Nog een vraag. Welke perk moet ik hebben in smithing om me nightinggale armor en brotherhood armor zo hoog mogelijk up te graden? Of kan dat zonder perks?
     
  7. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik denk dat je sowieso die enchanted perk moet hebben (60 bs), als ze tenminste enchanted zijn. Voor de rest zou ik het zo even niet weten, sorry.
     
  8. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou even naar een workbench gaan en kijken welk materiaal je nodig hebt voor een upgrade. De perk die bij dat materiaal hoort heb je natuurlijk nodig.
     
  9. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben me karakter qua perks aan het plannen dus heb beide armors nog niet. Iemand die even voor mij kan kijken?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nog een bugje, bij de stats; ik ben al lang en lang gecured van het weerwolf zijn maar de stats blijft voor elke dag gewoon doortellen met 'days as a werewolf'....
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    enchanting perk moet je sowieso hebben ;)
     
  12. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt fucked up die bug dat je die huis in windhelm niet kan kopen
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vandaag niet gegamed en voor de rest van de avond ook niet van plan, vanwege een vervelende hoofdpijn. Maar die patch lijkt dus meer slecht te doen, dan goed. Als je die patch niet wilt installeren, dan is de enige mogelijkheid toch om niet op XBL te zitten? En dus kan je dan ook niet in parties en shit zitten?
     
  14. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de update weigeren maar dan wordt je automatisch van LIVE afgegooid en kan je inderdaad alleen maar offline spelen.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    [yt]fCrhDamN82k[/yt]

    1e comment:
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Lang niet iedereen heeft er last van, hoor net van wat vrienden dat zij echt nog niks hebben gemerkt. Ze hebben dan weliswaar ook geen verbeteringen gemerkt, zoals dat sommige draken geen soul afgaven, gebeurd nog steeds bij iemand hoorde ik.

    Nou ja, ik zie wel. Had echt amper tot geen problemen met de game en geloof niet dat het ineens nu mis zal zijn. Toch zal Bethesda dan wel weer vrij gauw met een nieuwe patch moeten komen.....lijkt me.
     
  17. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Haha die 1e comment, geniaaaal!


    No lolligaging!
     
  18. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Wil die Soul Trap spell, ben daarom maar eens richting het noorden gegaan richting Winterhold, lekker op m'n paard. Kwam onderweg nog Nightgate Inn tegen met een mysterieuze Ork die niks wil zeggen. Zit daar nog een quest achter?

    Daarna door de Wayward Pass waar ik bijna vermoord werd door een Assassin, die had wel skills! Maar kon hem wel verslaan gelukkig!

    Kwam toen terecht in Alftand Glacial Ruins, die is echt _O_
    Een oude dwarf mijn, echt nice! Wel vervelende robots die je aanvallen telkens.

    Kortom, 3.5 uur gespeeld, pas halverwege Winterhold:+
    Je komt gewoon teveel leuks tegen onderweg!
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Wat me opvalt is dat ik nog amper een paard heb gebruikt, ik loop alles tot nu toe en paarden lijken er niet zo toe te doen. In Oblivion leken ze veel belangrijker, nou komt het denk ik ook omdat ik gewoon echt niet 2000 wil neerleggen voor een paard, eerst een huisje...haha. Vanaf waar ging je trouwens reizen richting Winterhold?
     
  20. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Dat heb ik ook steeds. Wilde ff van Windhelm naar Riften lopen. Na 7 uur spelen kwam ik in Riften aan fully loaded net als mijn slaafje dat meeliep.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina