1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Nope, als Orc ben je automatisch blood kin (logisch). Anders moet je jezelf eerst bewijzen, en wordt je toegelaten tot de groep.
     
  2. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Dus de update heeft wat betreft Install/Textures geen verschil gemaakt?
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat is de map van Skyrim on overzichtelijk bah, moet hier echt aan wennen. Geen 1 enkel pat loopt juist, moet ik dus door de wildernis om ergens te komen?
    @ Gelijk meteen even sparen voor een paard, of ik niet steeds zo ver te lopen. =/ Kost maar 1000, -
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Is ook niet zo gek met al die oorlogen daar. Skyrim kent volgens mij de langste geschiedenis met bloedvergieten in heel Tamriel.

    Iemand al een boek gevonden over de landen ten Noorden van Skyrim, over de zee? :confused:
     
  5. Seh

    Seh Guest

    Ik wacht op een mod waar ik een Thalmor kan spelen. :cool:
     
  6. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Net voor de grap ff een nieuwe charr gemaakt.

    Breton
    Shadow rune mage! Speelt echt super alhoewel ik de rune spells nog niet.
    Ga dus veel sneaken, runes plaatsen en door alchemie en enchanting proberen maximale schade uit rune spells te halen. Volgens mij is dit nog niet echt gedaan. Door silent casting perk wil ik zo veel mogelijk ongezien blijven. Is het proberen waard!
     
  7. Lequero

    Lequero Let It Rain

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, en zodra je gejoined bent meteen richting whiterun rennen om die irritante schreeuwende kerel bij dat standbeeld van Talos mee te sleuren en te onthoofden. _O_
     
  8. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Nou maar weer eens een deadric quest doen! dat blijven toch wel de leukste quests eigenlijk!
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik koop nooit paarden, ik jat ze altijd en komt er altijd mee weg (in de zin van, ik krijg geen guards achter me aan/geen boete, wijsneuzen) :+
     
  10. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke, maar hou je de paard dan? Werd gisteren in de cel gegooid toen ik een paard aan het jatten was. :+
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Is nog een andere manier
    Je kunt in Riften ik geloof via de thieves quest ook aan een paard komen "Frost". Nu heb ik 2 paarden
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ja, maar dan aub wel met betere armor dan ze nu hebben. Alleen die Mace van hun springt er echt uit. :thumbs:
     
  13. TacticalRealitY

    TacticalRealitY Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    9
    Beste mensen,

    Weten jullie hoe het zit met het respawnen en/of verdwijnen van personen c.q. bandits en voorwerpen. In eerste instantie dacht ik dat dit niet mogelijk was aangezien ik bij terugkomst op bepaalde plekken de lijken altijd nog netjes zag liggen, wat het natuurlijk wel realistisch maakt. Laatst liep ik echter weer de route vanaf de brug van Riverwood richting Bleak Falls Barrow waar ik bij de watchtower weer bandits aantrof, om vervolgens in de kist bovenin weer geld aan te treffen. Rondom Bleak Falls Barrow het zelfde verhaal; ook hier trof ik weer 3 bandits aan. Uit nieuwsgierigheid ook even snel naar binnen gegaan en daar trof ik wederom de mannelijke en vrouwelijke bandit aan die in gesprek waren. Ik had geen zin om de boel verder te verkennen.

    Met verslagen draken een beetje een soortgelijk verhaal. Ene keer blijft het stoffelijk overschot van een draak een tijdlang liggen. Gisteren had ik echter een draak verslagen, vervolgens een huis binnengegaan, er weer uitkomen en weg waren de overblijfselen.

    Wat betreft voorwerpen een voorbeeld (voor de netheid maar even een spoiler):
    In een van de slaapruimten van de Companions ligt een Bow met een boek in een afgesloten desk. Deze een tijdje terug gepakt, laatst waren deze weer gespawnd.


    Wat zijn jullie ervaringen met bovengenoemde gebeurtenissen? :)
     
  14. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Niet, gewoon weer een paard jatten :+
     
  15. Seh

    Seh Guest

    [​IMG]
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Een vriend van mij klaagt over vele problemen na de patch, objectives staan ineens buiten de map, draken vliegen achterstevoren, veel vastlopers en ga zo maar door, hebben jullie dat ook?
     
  17. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Nog nergens last van eigenlijk.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het Deadra Quest Item

    Spellbreaker is echt geniaal! _O_ Een must voor warriors die moeite hebben met het verdedigen tegen magische aanvallen. Het ziet er ook zo episch uit, een draak die een vuuraanval doet, en dan met je schild het tegenhouden, om te zien hoe het vuur rond je heen slaat. Heerlijk. :cool:
     
  19. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    (nog) nergens last van
     
  20. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Fuck die thalmor! net nog een hele zooi van afgemaakt in Northwatch:thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina