1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ok beter, hij zei dat vóór de patch er pas na 40+ uur een vastloper kwam, en nu om het kwartier. Hoop echt niet dat ik dat ook ga krijgen, begint gelijk als New Vegas taferelen te klinken, dat was echt een ramp bij mij, die game.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zo, eindelijk maar getrouwd (Sylgja). Maar in mijn huis van Whiterun gedumpt, leuk voor Lydia. :+
     
  3. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Die vriend heeft wel vaak problemen als ik dat allemaal lees 8).
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Hij heeft er ineens last van, direct na de patch. Hij had net als ik al die tijd na dik 30+ uur geen last van echte bugs, hooguit een keer een glitchje dat een item in de lucht hing ofzo, maar niks ergs. Heb zelf Skyrim niet gespeeld nog sinds de patch, maar ik huiver er nu al voor, maar voor hetzelfde geld heb ik geen problemen. Ik ga het vanavond wel zien. Ik was juist superblij met hoe goed de game draaide sinds release, vrijwel geen bugs , geen vastlopers, soepele framerate, alles vond ik zwaar ok, zou een damn shame zijn als een patch dat verneukt zeg.
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  5. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Gewoon niet de update downloaden, doe ik ook niet.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ja maar das best fucked up, want ik zit vrijwel altijd met vrienden in een party, ik kan het altijd uitproberen vanavond en als het echt verneukt is, dan leeg ik de cache van de 360 en speel ik offline.
     
  7. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Die achteruit vliegende draken zijn volgens mij beperkt tot dat moerasgebied in het rechter gedeelte van je map. Kwam na die Syndroom van Down draak nog 2 andere draken tegen en die deden wel normaal.
     
  8. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
  9. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de cache leegt kan je geloof ik je save niet meer laden omdat die een latere versie gebruikt. Weet het niet zeker though.
     
  10. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Hoe zorgen jullie ervoor dat de gastjes die met je mee op pad gaan in leven blijven?

    Lydia was binnen de kortste keren namelijk de pijp uit. Dit komt misschien omdat ik haar alleen een leuk hoedje gaf en voor de rest niks.

    Mijn 2e metgezel heb ik dikke wapens en ebony armor gegeven maar ging ook redelijk snel de pijp uit.


    Daarnaast is het soms vrij irritant als jij met pijlen vanuit sneak je enemy kilt en hij vervolgens als een idioot erop af gaat rennen.


    Toppunt: Ik ben onder water aan het zwemmen in een grot, zwemt die doos achter me aan, wil ik omdraaien kom ik niet langs hem en verdrink ik.:x
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Wat raar is dat zeg, als ik Lydia andere armor of helmet geef, draagt ze het niet. Ik heb begrepen dat het net als Fallout 3 is, als het niet sterker is dan haar huidige armor draagt ze het niet. Hoe krijg jij dat voor elkaar? :)
     
  12. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel een noob vraag: Hoe smelt je jou ores tot een bar? Ik neem aan dat dat via een oven gaat, maar waar vind je die?
     
  13. Ji E Toy

    Ji E Toy Active Member

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    0
    Smeltimg ovens, in Whiterun zit er 1 direct naast die smid.
     
  14. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Vaak goed zoeken, maar in Whiterun staat er eentje bij de blacksmith.
     
  15. Parasite

    Parasite Ryu Hayabusa

    Berichten:
    722
    Leuk Bevonden:
    3
    Klopt, dan krijg je een melding dat je savefile op een nieuwere versie is aangemaakt waardoor je 'm niet kunt laden.
     
  16. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    Al geprobeerd om health pots mee te geven? Ikzelf gebruik geen volgers dus zou niet weten of het helpt.
     
  17. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon vooral niet tegen mages meenemen!
     
  18. Seh

    Seh Guest

    Belangrijker is om de zoveel tijd een ander te nemen, ze levelen namelijk niet mee. ;) Op het moment dat je ze voor het eerst tegen komt staat het level waarin ze zitten vast.
     
  19. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik lees hier dat de nieuwe patch nieuwe bugs veroorzaakt. Is het dan wel aan te raden om die patch te downloaden of wacht ik beter af?
     
  20. dakar

    dakar Juve Forever

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je zoekt ook gewoon een echt sterke. Die van mij healde zichzelf zelfs, het is dan ook een goede mage.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina