1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Is gamebattles niks voor je dan?
     
  2. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Je had al 20 paginas gelede moete stoppen, man. Jezuusss christus. Als je het spel niet snapt ga niet lopen zeuren dan. Fix je aim, hoe je loopt maar zeik niet op alles.
     
  3. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Wat valt er aan een spel als dit te snappen? Gameplay is bijna identiek aan 4 en MW2.
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Hihi, fanboy is not amused :+
     
  5. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.. Maar wat ik bedoel met snappen is dat je weet wanneer je de goede lijnen loopt, dat je snapt hoe de spawns in elkaar zitten. En geloof me als je constant jezelf loopt op te fokken dan speel je alleen maar slechter ;)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik weet wat de goede lijnen zijn en die spawns kan je niet snappen want die zijn gewoon dramatisch, zit totaal geen logica in, helemaal niet in modi zoals Team Defender. Ik fok mezelf niet op en de potjes met gasten met een normale verbinding zijn wel te doen maar zodra die lag zooi weer om de hoek komt kijken gaat het nergens meer over. Die spawns kan ik nog wel negeren, dat is wel in meer shooters het geval.
     
  7. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je zoveel lag dan, dat je het spel onspeelbaar vindt? Hmm, ik speel op de PS3 en dacht altijd dat het bij Xbox Live beter geregeld was (vroeger wel iig). Maargoed, lag heb ik ook wel eens, maar heb toch een kd ratio van 2.21. Zou nog wel hoger kunnen, maar als ik Domination speel ga ik puur voor de objective.

    Geen fanboy hoor, daar ben ik ietsjes te oud voor, maar wordt een beetje ziek van dat gezeik. Niet alleen van Cookie uiteraard, maar van zoveel mensen (ook ingame). Hoor ik ze miepen via de mic en dan spectate je ze en dan denk je van: Ja hallo, vind je 't gek kerel dat je doodgaat :)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb geen lag maar mensen die wel lag hebben, hebben het voordeel, dat is mijn grootste probleem met dit spel. Nogmaals, de inspiratieloze maps en mislukte spawnpoints zijn wel te overzien maar dit hadden ze nooit erin moeten gooien.
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ik ben heel vaak neergeknald en heb heel veel neergeschoten met maar 1 burst, bij de SCAR/M4/G36c moest ik echt mn halve magazijn legen voordat ik een kill had. De TYPE heeft ook totaal geen kick.
     
  10. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, die spawns zijn wel vreselijk, maar ik heb nooit last van lag.. mensen die dit wel hebben moeten toch echt wat aan hun verbinding gaan doen..
    De maps vindt ik dan wel weer meevallen
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wanneer komen er nieuwe maps dan? En wat voor level ben je inmiddels al :D
     
  12. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Inspiratieloze maps? Hmm, kan je vinden, maar blijft een kwestie van smaak. Ik vind de meeste maps goed te doen, maar kutmaps blijven er natuurlijk altijd tussenzitten. En mislukte spawnpoints.. Tja. Dat dat bij BF3 bijv. beter gegeregeld is, is ook meer dan logisch. De gameplay van MW3 is zo ontieglijk snel (en de maps in verhouding klein) dat de spawns eigenlijk nooit perfect kunnen zijn. Iedereen loopt binnen no-time verspreid over de map, zowel team A als team B en dan is het voor de computer moeilijk om de spawns zo te maken dat ze perfect zijn. Bij BF3 daarentegen, is de gameplay veel trager en de maps zijn veel groter.. Is het dan makkelijk om de spawnpoints beter te maken? Ofcourse.

    Als je niet houdt van dit soort gameplay, dan is MW3 gewoon niet je game. Maarja, daar waren we al achter ;)
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb geprobeerd met downloads aan, maar ik blijf 4 streepjes houden, dus ik speel maar gewoon met die lag compensation.

    Ik speel nu meestal domination, geen gezeik met k/d, lekker rushen voor de objectives en veel xp halen! Gister potje 27-7-27 :D

    Speel nu graag met de Type95 met RDS en Rapid Fire en met Akimbo FMG's, heerlijk is dat :D verder Sleight of Hand Pro, Quickdraw Pro en Stalker Pro en Support package. Als mn wapenlevel nog wat hoger is neem ik de Hybrid sight, want met dit wapen kan je ook goed over wat grotere afstand raken volgens mij, iig qua nauwkeurigheid.
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Filter eens niet zo slecht, bitte. Dit soort gameplay is juist mijn ding, bij BF3 donder ik in no-time al in slaap. De maps zijn gewoon 1 grote copy paste, autootje daar, nog één ernaast en laten we er nog maar 5 achter zetten en dan maken we een huisje in het midden en zetten daar even 40 duizend tonnetjes neer, lachuh joh. Ik vind dat de maps in 4 en 6 veel beter in elkaar staken en ook een stuk origineler waren.
     
  15. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    In 4 had je ook heel veel maps die maar 3 verticale weggetjes hadden van de ene kant naar de andere map en dan 2/3 horizontale weggetjes. Nu heb je Seatown. Jezus, van alle kanten.
     
  16. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    MW3 heeft toch wel veel maps die kwalitatief veel van elkaar verschillen.

    Je laat wel mooi zien dat je er totaal geen verstand van hebt. waarom werken de spawns in MW2 en zelfs in BO beter?

    Dit soort gameplay? Ik denk dat veel mensen liever een game hebben waar de speelervaring wat consistenter is.
     
  17. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan en uiteraard respecteer ik je mening, maar ik lees regelmatig de posts hier in dit wisselforum (postte alleen nooit) en dat constante gezeik kwam me gewoon ff de neus uit haha. Mensen kunnen er gewoon niet tegen als ze onderaan of in de middenmoot eindigen.. Dingen als lag compensation, true, is bullshit. Maar vaak ligt het gewoon aan de speler zelf ;)

    Omdat MW3 sneller is dan MW2 en zeer zeker sneller is dan BO ;)
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dus om jouw posts samen te vatten: Ik vind dit spel niet leuk omdat ik slecht ben?

    Als ik er niets van bak dan weet ik het ook wel van mezelf, ik heb soms ook wel eens momenten dat ik een compleet magazijn mis schiet en bij mezelf denk van "wat ben ik een dwaas". Maar ik zie ook gelijk wanneer het door het spel komt of door mij en hier zijn er nog iets te veel dingen die te wijten zijn aan het spel en niet aan mijn kwaliteiten.

    En MW3 is zeker niet sneller dan deel 2.
     
  19. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope.
     

Deel Deze Pagina