1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Redcoon is een goede webshop hoor. Ik had donderdag de X12 besteld en zaterdag ontvangen. Tweede turtle beach die ik daar heb gekocht en beide in goede staat ontvangen. Dus gewoon kopen!
     
  2. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb mijn X41 ook bij Recoon besteld. Binnen 2 dagen ontvangen. Perfect dus bij mij. Niks aan te merken.
     
  3. harry-seaside

    harry-seaside Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen problemen gehad bij redcoon.

    Nu 2 weken bezig geweest met de x41 en het is wennen.

    De surround ervaring is echt een pluspunt bij games zoals BF maar ook bij skyrim.
    Bij Forza klinkt een ferrari v8 toch beter over mijn 2.1 Logitech boxjes met boomboxje onder de tafel maar dat is niet de reden waarom ik dit gekocht heb.

    Zoals ik al zei, de surround ervaring werkt erg goed en muziek kwaliteit is prima.

    Groot nadeel vind ik dat de bass niet goed genoeg is. Zelfs met de extra bass knop aan vind ik dit tegen vallen, ik had er meer van verwacht.
    Ik gebruik op mijn Ipod sennheiser in-ear setje van 50eu maar daar zit veel meer power in.

    Wat ook even wennen is puur dat ding op mijn hoofd voor een lange tijd. Nu heb ik voor mijn werk ook altijd een headset op, maar nu merk ik toch echt dat dit van een wat andere kwaliteit is dan dat ik gewend ben.
    De oorstukjes zijn bekleed met stof en hoewel ik het eerst niet merk gaat dat na een uurtje of 2 toch echt wel kriebelen...

    Ik mag nog niet klagen over de batterij duur. Ik heb er nu al meer dan 25 uur opzitten, dit is wat de fabrikant als gemiddelde batterij duur opgeeft, maar er zit nog steeds leven in! De headset gaat vanzelf na een tijdje uit als de xbox ook uit staat en dat is toch best hendig!

    Microfoon werk prima, stukken beter dan de orginele xbox meuk. Vrijwel geen ruis, en het is gemaakt uit wat lijkt op ijzerdraad. Je kan het dus alle kanten opbuigen en werkt heel goed.

    Aansluiten van het systeem gaat heel simpel en snel, power wordt via de xbox geleverd d.m.v. een usb kabel en een digitale kabel gaat achter in de xbox óf achter in de tv als ik een film wil checken via mijn pc.

    Waar ik wel écht blij mee ben is puur het feit dat deze headset draadloos is. Je went hier zo snel aan en vergeet bijna wat voor enorme toevoeging dit is. Ik twijfelde tussen draad of draadloos maar ben blij dat ik deze gekozen heb.

    Al met al dus:
    +Goed product, surround werkt zoals beloofd.
    +Draadlosch!

    -De bass functie is niet wat ik er van verwacht.

    Het blijft natuurlijk een headset en geen 25.1 multimedia surround platform maar voor shooters en "late night gaming sessions" terwijl de rest van je huisgenoten al liggen te pitten is het tot nu toe een prima product.
     
  4. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik sinds kort de Tritton AX720 en ik ben daar best tevreden mee.
    Enige nadeel wat ik nu heb is dat ik wel wat last heb van enige ruis wanneer er een stiller moment is in een game.
    Heeft iemand hier toevallig enige ervaring mee met deze headset?
     
  5. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd. Ik heb een X12, die dus goedkoper is, maar daar is de bass echt prima. Komt meer bass uit dan m'n Beats by Dre Studio's:+
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    dan is er iets met je kabels, of je moet even kijken of je (mits je niet in een party zit) er ook last van heb als je het communicatie geluid even dicht doet.
     
  7. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Beste Xboxers :thumbs:

    Vandaag heb ik een Turtle Beach X12 gekocht. Nu ben ik deze bezig met het instellen zodat hij werkt maar ik heb het volgende probleem :

    Hij geeft het geluid van mijn Xbox 360 niet door naar mijn Turtle Beach. Al doet de microfoon het wel.Mijn Xbox 360 is verbonden met een HDMI kabel aan mijn Philips 32PFL5605/H tv

    (Dit zijn de aansluitingen die mijn tv heeft)
    [​IMG]

    Het volgende heb ik geprobeerd

    De instructie video hoe je hem kan gebruiken van Turtle Beach zelf,

    YouTube: Turtle Beach Ear Force® X12 Amplified, Stereo XBOX Gaming Headset

    Deze heb ik stap voor stap gevolgd (hoe je hem moet aansluiten als je geen Xbox 360 Audio adapter heb maar wel een HDMI aansluiting heb. Ik heb de rode in de rode aansluiting gedaan (R) en de witte in de (L) aansluiting maar helaas niks. Ik heb hem in elke aansluiting geprobeerd maar niks werkt, alleen de microfoon.

    En een paar andere videos van gebruikers heb ik gekeken maar die doen precies hetzelfde en bij hun werkt het wel.

    YouTube: Turtle Beach Ear Force X12 Gaming Headset Setup
    YouTube: Turtle Beach Ear Force X12 Unboxing and Setting Up

    Wat doe ik fout? Het moet iets simpels zijn wat ik over mijn hoofd ziet.Alvast bedankt :)

    Als ik in een party zit hoor ik wel alle mensen die praten en ik kan gewoon meepraten maar ik hoor het game-geluid niet..
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het is maar de vraag of jou tv wel de audio uitstuurt via deze 2 uitgangen wanneer je je een apparaat met hdmi (je xbox in dit geval) aansluit....waarschijnlijk niet!
    Deze is bedoeld wanneer je je xbox met de componentenkabel aan zou sluiten en dus ook die andere rood groen en blauwe ingang gebruikt.

    Oh stom van me....natuurlijk doen die het niet want dat zijn INgangen en geen UITgangen ;) en dus zal die het nooit doen. Dat is ook de reden dat je microfoon het wel doet, het zijn immers INgangen en je stuurt er geluid naar toe.

    Je ziet ook duidelijk dat in het filmpje, wanneer je een hdmi gebruikt, je een audio OUTput moet vinden.

    Ik denk dat de oplossing heel simpel is, want de koptelefoonuitgang zal het zeker doen.
    Koop een verloop van 3.5 mm minijack male naar 2 x female tulp (denk ik?). Daar stop je de twee tulpjes in van je turtlebeach.
    Gebruik dus de koptelefoonuitgang van de tv.

    Er is nog wel een oplossing en dat is het gebruiken van de audio output van je oude xbox AV kabel, maar daar moet je dan de plastik kap vanaf wrikken, omdat deze anders niet tegelijkertijd past met de hdmi kabel.
    Een video tutorial staat op deze startpost of in het surround topic....dit is echt heel simpel te doen in minder dan 2 minuten als je net zo onhandig bent als ik ;)
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  9. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik ook gedaan met mijn X31^
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Beide super bedankt, ik ga het direct proberen , ik ben de onhandigste dus het is voor mij een grote taak \o/

    Edit: Video gekeken in de startpost hoe ik van de AV kabel het moet molesteren om hem in mijn xbox te duwen maar hierbij mijn volgende vraag : Waar moet ik de rode en de gele indoen, dat snap ik niet echt.
     
    Laatst bewerkt: 3 dec 2011
  11. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke? De piggybacks?
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja de piggybacks, mijn av kabel ligt nu open zoals het hoort maar ik zie geen aansluiting om ze erin te doen :)
     
  13. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    De piggybacks moeten op de audiokabel dinges.
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Dus ik moet die piggybacks in de zojuist geopende av kabel indoen? Welke audiokabel bedoel je?

    Deze?
    [​IMG]
     
  15. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de piggybacks moeten op de geel-wit-rode kabel, maar dan alleen de gele en de rode. De gele hoef je niet eens in je tv te steken.
     
  16. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Super bedankt, ik ga het zo snel mogelijk proberen , moet even iets anders doen :)
     
  17. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes, het zou zo moeten lukken.
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Super het werkt , bedankt :)
     
  19. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen probleem =)
     
  20. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben hier weer en ik heb een klein probleempje , ik weet waardoor het probleem kom.

    De headset dus succesvol aangesloten maar nu herstart mijn xbox iedere keer als ik van beeld verwissel, via google kom ik er niet achter(kom op grijze gebieden sites) . Hoe is dit op te lossen? :thumbs:
     

Deel Deze Pagina