JuMPa: ik wil de hildeblue's head wel hebben maar ik wete niet of ik iets leuks heb om te ruilen hier is mijn lijstje: 3x club of laconium 3x battle verge 1x mace of ademan 1x mahu 1x slicer of assassin 1x blade dance 1x wals- mkc 1x h&s25 justice 1x brave knucles 1x varista 1x custom ray ver.00 1x red barrier 1x amp. of shifta 1x 's beats's arms 1x hildebears head 1x rappy's wings 9x monogrinder 6x digrinder 3x tri grinder en nog een hoop boosters die je op je armor kan zetten
ik speel helemaal niet veel....ik heb nu 132 en 43 min. gespeeld...ik durf te wedden dat de meeste van jullie ook wel rond de 100 zitten edit: en jah hoor!!!!!!!!!weer een vastloper
vastlopers zijn nooit leuk en zeker niet als je een hoop rare items bij je heb daarom heb ik nooit rare items bij me die ik niet als equipment heb
met het ventje waar ik nu mee bezig bent, heb ik al 23uur gespeeld, en met de ande 31, dus samen iets in de 50uur.
Kan je hiermee online met je offline poppetje?? dan gaat het veel gecheat worden want als je een chippie erin hebt kan je zo savegames van het internet afhalen en op je xbox zetten en dan modchip uit en op live.
he jumpa als je zo snel op een hoog lvl. zit heb je dan de canadine trick gebruikt? je weet wel in mines.
neeeeeeeeeeeeeeeeee net mun eerste vast loper online gehad!! aaaaaaargh ik had net een gaaf wapen en een goed shield gevonden maar die had ik nog niet ge-equiped want ik moest nog een level of 3 stijgen voordat ik ze kon gebruiken dus die ben ik nu kwijt
misschien moet je wat dragon/hp's equipen en resist frost ofzo, anders bevries je de hele tijd en geloof me dat is niet leuk.
misschien moet je een paar lvltjes omhoog want ik had het ook rond dat level gehaald alleen ik had een character met meer hp. maar zeg effe tot waar je het haalt (welk stadium falz is).