1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dead Island

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 9 aug 2007.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.056
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Dat was me nog niet eens opgevallen, maar heb nog niet vreselijk veel gespeeld. :cool:

    Ik lette altijd op het geluid, dat vond ik al erg genoeg. 8)
     
  2. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 1000 Oleander ingekocht. Dat moet me wel naar level 50 halen of niet? Toen ik daar voor de 1e keer was, wist ik nog niet van die manier om te levelen. Nu heb ik het maximale ingekocht (als je meer dan 1000 inkoopt of als je die "glitch" in multiplayer doet, krijg je een corrupte save) en ben ik pas bij Seek n Loot...
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Zo de game gisteren uitgespeeld en best veel achievo's in de eerste run gedaan. Wel jammer dat je niet een chapter kan kiezen nu die je nog na wilt spelen. Ik ben nieuwe story met me karakter begonnen en dat is wel klote :mad:. Zat liever in de stad ipv op het resort.

    Heb trouwens tijdens de eerste run 4/5 special weapons geloot :D. Nog maar 1 te gaan!
     
  4. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    =O Ik had er 5 in de eerste playthrough en gisteren kwam ik er weer een tegen.

    Ohja, als je die Oleandermanier gebruikt, levelen de zombies en wapens ook mee?
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Hoe start je bij een bepaalde chapter? Ik kan alleen nieuw game kiezen en dan start ik bij chapter 1. Ik wil graag naar 18?
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup, gewoon hetzelfde als wanneer je normaal levelt.
     
  7. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan =P. Eerst maar even wachten tot nog wat vrienden de game hebben, dan kunnen ze lekker gaan levelen met mij erbij =D
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou de eerste ACT gisteren met alle vier de karakters doorgespeeld. Nu nog 1 oranje wapen looten. En de game over 7 dagen nog een keer spelen voor de laatste twee achievements. Moet zeggen dat ik me super vermaakt heb met de game.

    Iemand enig idee of er nog DLC voor deze game gepland staat?
     
  9. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Bloodbath Arena DLC, maar ik weet niet wanneer...
     
  10. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad volgens bronnen komt hij half november

    Klinkt niet echt super maar we zullen zien. Hopelijk wat achievo's :D.
     
  11. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg de code bij de game, dus ik voerde hem in en toen kreeg ik een reminder download. Hij wordt automatisch gedownload als ik available is.

    Iemand zin om wat zombies te mollen? Zit pas aan het begin van mijn 2e playthrough (15% van de game?).
     
  12. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Van het weekend nog drie uur kistjes lopen open maken, alleen geen oranje wapen meer gevonden. Wat een kakzooi. Moet er nog maar 1 :mad:.
     
  13. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand mijn exemplaar overnemen? ben er klaar mee en heb nog zo veel andere games liggen.

    stuur maar een berichtje
     
  14. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel?
     
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Dudes, dit is niet de bazaar. Gelieve te praten over deze vermakelijke game!

    Ot:

    Vind 't na een tijdje wel wat saai worden. Heb 'm al 2 weken ofzo niet meer aangeraakt 8)
     
  16. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in een vrij korte tijd uitgespeeld. Een periode dus alleen maar Dead Island gespeeld en vond het erg jammer toen ik hem had uitgespeeld. De sfeer was naar mijn mening erg goed en het slaan met melee wapens werkte lekker :+
     
  17. Mouse

    Mouse a.k.a Moeswa

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Moet hem nog uitspelen, ben de weg met andere games ingeslagen. Dus als ik morgen eruit ben wellicht een beetje dead island!
     
  18. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Nvm. Probleem opgelost.
     
    Laatst bewerkt: 4 dec 2011
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Moet zeggen dat Dead island me niks tegenvalt.

    Na alle matige verhalen had ik niet heel veel er van verwacht maar ik vermaak me er uitstekend mee.

    Het is eigenlijk gewoon firstperson Diablo. Veel hakken , veel looten en levellen en veel quests en subquests oppakken.

    Erg vermakelijk en lang zo lelijk/glitchy niet als ik had gevreesd
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Na Skyrim was dit mijn GOTY. Erg leuke game en dat terwijl ik niet van zombiegames houd. Veel content/quests, mooie setting, combat is lekker, het blijft altijd spannend.

    Erg leuke game dus, inderdaad!
     

Deel Deze Pagina