King Tuur 1e in MotoGP2!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Marius, 4 jun 2003.

  1. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ikke 4788 ben nog trotser:cool: *)
     
  2. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    en toen was king tuur weer 2e met 0.5 sec...........
    word vervolgd
     
  3. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    En toen was ik weer eerste met 0.7 seconden. LOL. Maar als je commentaar hebt kun je beter ergens anders gaan zitten want daar zitten wij niet op te wachten.
     
  4. IK NL

    IK NL Guest

    dat verstaat een amerikaan niet tuur, mijn telepatische broeder 8)
     
  5. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuur ...... my brother,

    Ik had niet anders verwacht ! gefeliciteerd
     
  6. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaaaiiight Tuur, respect + had ik je nou maar in me lijst gelaten:p

    PS als je nah NL achter je naam had staan hadden ze kunnen zien dat The NetherLands vet ruulen;)


    *ik had het nog zo gezegd een paar maanden geleden dat iedereen NL achter ze naam moest plakken, maar nee hoor, niemand zou toch ook maar de top 25 halen...


    Greetz,

    Guus BOK NL


    PS ik wil dezelfde score halen met PGR2...niet dat dat gaat lukken, maartoch;)
     
  7. jorjo

    jorjo G-Force

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    ga binnekort ook maar eens moto gp 2 aanschaffen kijken of ik kans maak :D . bij deel 1 sta k ook best wel hoog overall
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Iniedergeval voor Nederland geef ik je een goede kans :)
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    RESPECT

    Ik ga het ook proberen wanneer ik Moto GP2 heb. Hollandse glorie in de top 10 van Moto GP2. Ben niet slecht al zeg ik het zelf, en als ik voldoende oefen moet ik toch wel in de top 100 kunnen komen. Of ik echter de top 10 haal is een heel ander verhaal..

    Maar Tuur, ga zo door :) (als je mij nou dat MGP2 spel van Gamekings geeft, je wint er staks toch 6 aangezien je 6 keer kunt rijden + 1000 euro dat je die wel aan me kwijt kunt :))

    Na jah.. dream on :p Suc6 ermee iig.
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Damn man, gewoon 20 sec onder mijn tijd. Ik ga jou tijden zowiezo niet halen.....hoeft ook niet heb ik besloten.

    Maarre wil wel een plaatsje 5000 veroveren. Hoop dat dit gaat lukken. Dit aangezien ik alleen automatisch wil schakelen.

    cya
     
  11. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwah ik hoop het, ik ken verders niemand op dit forum of andere fora (xbox.com) die meer Kudos heeft dan ik of een Gouden F50...

    Ze zijn er wel, dat weet ik, maar ik ken ze niet...nog niet:) Btw ik ga deze maand nog de 600.000+K halen;)


    Maareh King Tuur; nogmaals respect, maar wat ik me afvraag is krijg je nu niet van iedereen friend invites en van xbox.com een verzoek voor een interview ofzo?:)
     
  12. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    King Tuur heel evel respect ik heb een forum geopend het subforum van motot gp met de ronde tijden die iedereen rijdt nou ik lig overal minstens 10 seconden achter.....BELACHELIJK..maar heel veel succes metd e gamekings wedstrijd....!!!!!!!!!
     
  13. Bemsma

    Bemsma Guest

    Eh Tuur goedgedaan
    (Alleen wist ik het al lang want ik woon bij je in de straat en ik fiets elke dag mee naar school)
     
  14. Bemsma

    Bemsma Guest

    Eh Tuur ik zit toch altijd bij jou thuis, kun je niet effe voor mij rijden.
    Ik lig nou op zo'n kut plaats bij motogp 2, maar ja heb ook pas 2 keer gedaan
     
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    woonde ik maar bij tuur in de straat :cool:


    enne trainen zal je KRENG! ik rij me elke dag uit de naat en de frustratie's liggen hoog, dus jij moet ook eerlijk rijden! }:]
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  16. Bemsma

    Bemsma Guest

    Ja ik weet het maar ik ben zo slecht en ik heb mijn acount bij King Tuur want wij hebben geen ADSL of Kabel.
    En omdat ik daar mijn acount hen kan ik ook niet meedoen aan dat 1000 euro ding want hij gaat natuurlijk niet op splitscreen rijden
     
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    mwha Bemsma, je was best goed net in MGP1 hoor! OK Tuur was unbeatable :) Naja 1 race bleef ik toch vrij vlak achter Tuur ff klein gesprekje.
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gerbo wint gewoon MotoGP 2 :)
     
  19. Bemsma

    Bemsma Guest

    Nee ik win motogp 2
    Geintje want dat Tuur alweer gedaan
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    TUur is gewoon niet bij te houden.. Die rijd gemiddeld een 1.32 op Mugello.. Ik kom met mijn toptijd daar nog niet eens in de buurt... Vanmiddag proberen snel nog even het powersliden een beetje onder de knie te krijgen, en hopen dat ik daar dan mijn voordeel mee kan doen in de wedstrijd vanavond. BEtwijfel het echter gezien de simulaties, ben bang dat ik snel onderuit glij.
     

Deel Deze Pagina