Iemand die weet of Kinect Wipout in the Zone ook nog een keer Europa verkrijgbaar wordt? Zo ja, wanneer? Ook zag ik iets met: Hole in the Wall Deluxe Edition in Amerika, echter weet ik niet wat hier nou zo speciaal aan is, aangezien deze 45 dollar daar kost.
Weten jullie zeker dat jullie Wipeout willen?... http://www.giantbomb.com/quick-look-wipeout-in-the-zone/17-4461/
Ik weet dat er slechte reviews zijn. Toch lijkt het me gewoon een spel die leuk is om te spelen met wat vrienden thuis enzovoort. Ben er daarom toch wel benieuwd naar.
me want too!! Tot die tijd af en toe Doritos Crash Course (free download). Is op zich wel geinig, al mis ik een motivator en de grote rode ballen Maar de wijze hoe je door de hamer tegen de TV wordt gemept is wel geinig. Achievo "Ouch! That's gotta hurt!" Trouwens, Disneyland Adventures is redelijk goedkoop te krijgen. Zie gamesync. En bij ik dacht Dixons issie nog een euro goeiekoper, incl. verznedkosten 38,99. Valt bij ons eerdaags op de mat. Leuk voor de kleine meid (is net 14 weken, dus voorlopig voor pappa en mamma )
Heeft iemand een lijst met Nederlandstalige spellen? (tekst en/of gesproken) En, zijn er al spellen met spraakherkenning in het Nederlands?
Met Nederlandse spraakherkenning is er volgens mij nog niet omdat de kinect dat zelf niet ondersteunt. Die disney game is nl en ook kinect sport en kinectimals. Er zullen er nog wel wat zijn denk ik maar kan er niet meteen opkomen.
Bedankt. Ik weet al dat Kinect Sports 2, Your Shape: FE 1 (2012 heb ik nog niet gespeeld, ik neem aan deze ook?), Kinect Adventures en Dance Central 2 (1 weet ik niet) Nederlandstalig zijn.
Wie heeft Your Shape Fitness evolved 1 en 2 gespeeld en kan me wat vertellen over de yoga/zen oefeningen? Welke is leuker om te spelen, werkt het goed etc. Alvast bedankt
Ik heb alleen Your Shape Fitness Evolved 1 gespeeld. De zen-oefeningen werken prima in dit spel. Persoonlijk ben ik alleen niet echt fan van dit soort trage oefeningen, maar als je dat leuk vindt is het spel zeker een aanrader. Uit reviews heb ik begrepen dat Your Shape Fitness Evolved 2 nog uitgebreider is dan Your Shape Fitness Evolved 1.
Ik heb Your Shape 1, speel ik wel nooit . Die Cardio werkte wel goed. Die Zen was niet echt iets voor mij, deed alles verkeerd .
Ik vond het in het begin wel leuk, met die bokstrainingen en blokken slaan etc. Maar het begint toch wel te vervelen, dan heb ik liever een Kinect Adventures/Sports ofzo, je doet net zoveel, maar op een veel leukere manier.