Morrowind GOTY

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yesse, 10 jun 2003.

1. Yesse

Yesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand dit gezien:

http://www.elderscrolls.com/index.php?url=../games/mwgoty_overview.htm&bg=10

Dat is toch wel erg ruig vind ik. Heb ik gemeld via de "submit news" functie op de voorpagina, maar werd schijnbaar niet als nieuws gezien.

Ben ik het niet helemaal mee eens, maar goed. Ga ik zeker halen, want Tribunal en Bloodmoon kunnen spelen op mijn Xdoos is een gelukzalige gedachte!

2. ~X-Box Junkie~

~X-Box Junkie~ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is al een poos geleden als nieuws geweest maar het is zeker swel vet ik ga hem ook zeker halen

3. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    was al bekend, iig ik heb er meer dingen over gelezen hier bij de nieuwsberichtjes op xbw..

4. Yesse

Yesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn

Oh damn, mijn fout. Ik kom toch iedere dag ff langs, en heb dit nog nooit gezien op deze site. Heb Morrowind al een tijdje, maar wist dit dus helemaal niet!

5. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    is het nou een uitbreiding?? dus moet je morrowind ervoor hebben want die heb ik niet (meer)

6. X-cube

X-cube 1 X to Rule Them All

Leuk Bevonden:
    0
    ik ook niet maar nog wel de saves
    dus kan je de uitbreiding ook spelen met de saves va morrowind?

7. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het spel bevat zowel het origineel als de twee uitbreidingen.

Je kunt gewoon verder met het character dat je hebt. Dus je hoeft geen quests op nieuw te doen, en je houdt je eigen stats, uitrusting, classe enz.

8. Devink

Devink Barbarian

Leuk Bevonden:
    0
    wat ik er uit begrijp is het gewoon morrowind + de addons dus je heb de orginele niet nodig , je kan waar schijnlijk wel je charachters over zetten . lol zelfde tijd gepost als hierboven

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    volgens mij heb je op een console niet de originele versie nodig voor een uitbreiding. op de pc staat het spel geinstalled enzo en op console leest ie alles van cd, dus denk niet dat je origineel nodig hebt, saves misschien voor je characters enzo

10. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoop alleen dat ze korting geven als je Morrowind al hebt. Hoe ze dat zouden moeten doen weet ik niet zo een, twee, drie. Maar ik heb weinig zin om de volle pot te betalen voor twee uitbreidingen.

11. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    ja je kan gewoon met je oude verhaal verder check maar op de site staat:"This new product will allow gamers to continue their existing games of Morrowind and experience the new quests and areas offered by the expansions, while players who have never played the Best RPG of 2002 can experience Morrowind on Xbox for the first time with all of the added content."

wat er wel staat is:" that will include the original version of its award-winning RPG The Elder Scrolls III: Morrowind®, along with content from the two Morrowind expansions: Tribunal™ and Bloodmoon™"

betekent dat dan dat je alleen gedeeltes van de add ons kan spelen of de gehele uitbreidingen want er staat " content" .....weet iemand dat?

Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Screens!

denk niet dat ze korting gaan geven, wel stom dat ze ook het origineel erbij doen, zal vast op 1 dvd staan, ze moeten ook gewoon enkel uitbreiding verkopen. iedereen die die uitbreiding wil hebben heeft morrowind natuurlijk al

13. Ik had morrowind voor de computer. laatst geleend bij de bieb. Redelijk saai spel en nogal uitgebreid, best wel veel bugs. Allerlei dieren bleven gewoon vastzitten achter hekjes zodat je ze gemakkelijk kon slachten, de NPC's praatten bijna niet tegen me, alleen tekst, de quests waren (vind ik) nogal vaag, je kon ook gewoon vast komen te zitten als je een deur opende die naar binnen toe draaide. Nou echt, ik vond morrowind nou niet wat je noemt een goed spel!

14. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    echte rpgs lijken me op console leuker te spelen, kan je tenminste lekker op de bank of wat dan ook zitten en hoef je niet tig uur op je monitor te zitten staren.

15. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het zijn eigenlijk 3 games in 1 :D:D?

Deel Deze Pagina