1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mirror's Edge 2

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 15 mrt 2009.

  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Een compleet nieuwe game dus? 8)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    :D
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Uhm... Nee.
    Van welke crappy site heb je dat bericht? :+
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Daar gaat het niet om. Het gaat erom dat ze aan iets cools werken, wat toch hopelijk ME2 is. :cool:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Morgen zal de dag worden dat dit topic eindelijk eens wordt gekicked met een concrete aankondiging! Ik voel het aan mijn water! :cool:
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    ALS het word aangekondigd dat ME2 van "on hold" weer naar "in development" word gebracht dan is dat ook het enige kwa aankondiging wat je kan verwachten. Zie het niet gebeuren dat ze een trailer vrijgeven, misschien een teaser met alleen een voetstap ofzo, meer niet :p
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    That's all we need. :cool: Een logo is ook al genoeg. Zo lang er maar eindelijk de officiële aankondiging komt! :9
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het BF3 team is alweer aan het inkrimpen dus de designers en artists en iedereen die niet in de laatste 2 maanden minder bij de game betrokken is kan meteen door naar ME 2 :D

    (Ongetwijfeld ook in Frostbite 2 , deze keer wel met een MP mode)
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol wilde gister nog het topic opzoeken om te vragen of die nou eens een keer kwam.
    Gaat een plaatje worden als het met FB 2.0 is.
     
  11. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Jeej! Volgend jaar op de E3? :D
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel erg blij, maar aan de andere kant is mijn vertrouwen in EA compleet 0. Hopelijk bemoeien zij zich er niet te veel mee, of helemaal niet, nog beter.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En fall 2012 in de winkel? Zou zomaar kunnen. Denk dat het stiekem nooit echt helemaal stil gelegen heeft maar altijd een beetje heeft moeten wijken voor de grote cash-cow



    waarom? het is geen 2004 meer,.. EA geeft tegenwoordig bijna alleen maar kwaliteitsgames uit. Tuurlijk zitten er veel jaarlijkse franchises tussen en af en toe een sequel die wat minder is (zoals Dragon Age II) maar ik denk dat als je van alle grote uitgevers de metacritic van al hun games van de laatste jaren naast elkaar legt dat EA er niet slecht voor staat.

    Project 10$ is vervelend maar onvermijdelijk, ik kan ze zelfs dat niet meer kwalijk nemen. Zolang er nog dead spaces en mirror's edges door ze uitgegeven gaan worden <3 ik EA
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Godverdomme
     
  17. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Project 10$ interesseert mij niet echt, sterker nog vind het een slimme zet van ze om het 'verlies' door de tweedehandse markt enigszins te compenseren. Enige wat ik niet leuk vind is als het accountgebonden is in plaats van console gebonden zoals met normale DLC.

    Maar ik heb gewoon slechte ervaring met de EA servers, bugs, glitches, gebrek aan polish, MP die geplakt moet worden bij games waar het zeer waarschijnlijk geen plek heeft (Mass Effect 3 ), Dragon Age 2 wat een ramp was, Mass Effect 3 waar ik tot nu toe nog erg weinig dialoog en exploration gezien heb, maar wel heel veel knallen en explosies. Dragon Age 3 gaat blijkbaar ook MP krijgen. :emo:

    Dan ook nog rushed release dates, (vroegtijdig) sluiten van servers, etc., etc.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    Doet iedereen dat niet? Zie Ubisoft met Assassins Creed. ;)
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je het nu over de MP hebt, ik zie Skyrim, Deus Ex en Batman bijv. geen MP hebben.

    Bij Assassin's Creed vind ik het toch meer een leuk en innovatief idee, bij Mass Effect 3 lijkt het meer op een toevoeging zodat er op de box 'Including multiplayer!' kan staan. Wat ik er tot nu toe van gelezen heb (previews) is het gewoon een saaie, slechtere versie van een soort Horde-modus. Iets dat dus totaal niet werkt in Mass Effect, lijkt mij.

    Bij Mirror's Edge kan MP misschien nog best werken daarentegen. :)
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  20. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat moet ik hier uit halen?
    Dat iemand uit Enkhuizen frostbite2.com domein op zijn naam heeft staan en dus een "fake" site heeft gemaakt met uitspraken zoals ME2 in development.

    Als dit zo is...wat een zielig persoon.
     

Deel Deze Pagina