]:- Omdat Carmack heeft gezecht dat Doom3 wel op de Xbox maar niet op de ps2 zou kunnen draaien betekend niet dat die ook komt. En om daaruit te concluderen dat elk spel met de Doom3 engine naar de Xbox komt is helemaal dom. En omdat Unreal Championship op de Xbox komt, betekend niet dat de rest van de Unreal games ook op de Xbox komen. Is dus geen rationele manier om dat te concluderen. Zo misinformeer je alleen maar mensen.
uhm doom 3 is wel gezegd dat die zou komen naar de xbox hoor, staat overal op de release lijst. Dus ga JIJ maar geen foute info verspreiden kobold . Doom 3 = official
doom 3, quake 4 en unreal chamionship komen alle drie naar xbox, en dat is al bevestigd, niet enkel een gerucht. greetz, Nitroke
Ik denk dat de meeste eerst het allemaal willen zien. Microsoft moet zich toch eerst bewijzen. En kijk hoeveel bedrijven het geprobeerd hebben. Ik kan me nog herinneren De makers van de Amiga kwam uit met de Jaguar. De machine, met ongeloofelijke specs. Ik heb er nooit meer wat van gehoord. En volgens mij zijn er veeel bedrijven die dat traject hebben gevolgd. Sony en Nintendo zijn nu gevestigde namen. Microsoft moet eerst credits verdienen. Wacht maar zodra de xbox2 uitkomt dan loopt dat ding als een trein. Wanneer houden we eens op met doem denken Xbox rulez and you know it!!
Onzin. get this: Dat is gewoon onzin wat jij zegt, want dit komt van de officiele ID software site en er word NERGENS iets gerept over Xbox http://www.idsoftware.com En over Quake 4: van die site die jij mij zelf stuurde http://www.ravengames.com/quake4/gamefaq.html kortom: ONZIN, QUAKE 4 en DOOM III KOMEN NIET OP XBOX TOT NADER AANGEKONDIGD. VERSPREID GEEN VALSE INFORMATIE
klopt wat kobold zegt, enigste die ik heb gezien is Unreal Championship en die staat gepland voor 5 juli. quake 4 en doom 3 staan tot dusver niet gepland voor de x-box
tuurlijk klopt het wat ik zeg, ik ben ze enige hier die research doet in plaats van de meute volgen en roepen wat iedereen roept
ohw, trouwens mijn mening waarover deze topic gaat. de x-box heeft nog genoeg in petto om niet 'dood' te gaan, denk hierbij aan de fantastische release lijst van games en vooral de mogelijkheid om online te spelen (iets dat microsoft zekers wel zal lukken, daar waar sega niet in slaagde met de dreamcast). en om nu te zeggen dat het echt slecht gaat in japan wil ik niet zeggen. de x-box is een gloednieuwe console, japanners houden zich sterk vast aan consoles waarvan ze zeker weten dat het een topper is (zoals de cube), ik verwacht daarom ook dat het een kwestie van tijd is voordat de echte doorbraak daar plaatsvindt, besides, microsoft kan heus wel met zo'n budget zonder japan.
als de xbox een beetje bekender is wordt die cker weten wel mee verkocht, ook in japan dus. MS moet alleen ff meer reclame maken voor de doos
halo loopt toch helemaal niet slecht in japan? het is toch het enige xbox spel dat in de top 20 van de verkoopcijfers is geraakt? of ben ik verkeerd?
laatst toevallig ergens gelezen dat 84% van de xbox bezitters hebben halo wereldwijd meer dan een miljoen verkocht
Ff Kobol pesten: Doom 3 en Quake 4 komen wel op de Xbox hoor lekker puh Nee maar ik vind niet dat men zich zorgen gaat maken. Dat is dus wat er mis is gegaan met DC. Men verloor hun vertrouwen in het systeem omdat een Sega geen reclame maakte. So what?!? Je weet zelf toch wel of het systeem goed is of niet?!? Dat andere dat niet weten? Das bullshit, elke ordinary console-gamer weet heus wel dat de kracht van de Xbox op het moment (!) niet te verslaan is. Btw Japan? Get out of here! Xbox is een amerikaans product, tuurlijk is het belangrijk dat er vanuit het Japan-kamp ook developers/publishers moeten komen, maar het is nog het prille begin jongens. Om nu al een conclusie te trekken dat het mis gaat en dat het gaat mislukken is stom, dan kan je van mijn part lekker voor de Telegraaf gaan werken, dat zijn ook allemaal onnozele mensen. Ik blijf bij mijn punt: Zolang M$$$$$$$ Dollars heeft, zal er in console-land een fris GROEN windkracht 12 wind waaien. Don't worry. Ik ben trouwens geen fanboy, ik houd van andere consoles, maar heb volste vertrouwen dat MS het gaat maken. Er is gewoon te veel gehyped omtrent het systeem zelf, dus ze hebben echt wel wat goed te maken. Hebben al genoeg keren slechte naam gekregen, ik denk niet dat ze nog 's kunnen permiteren.
Belangrijkse redenen waar MS en de jappen de Xbox niet zullen dumpen. MS is echt onvoorstelbaar rijk MS gaat op zijn bek als ze de Xbox laten vallen. Wie koopt dan ooint nog een MS console Consoles zijn toekomst voor MS Eerste windows verkocht ook niet goed Er komen veel TOP games uit Waaronder RPG's waar de jappen gek van zijn Project EGO, Morrowind, Shenmue 2 MS gaat een goede E3 draaien met enkele belnagrijke mededelingen wat de Jappen ook leuk vast zullen vinden. Ik hoop dat MS en Sqaure een deal zullen schrijven. Wie nu nog denkt dat MS de Xbox laat vallen moet in therapie gaan!
Yeah yeah yeah, hehehe, laat Kseen 's ff los, heheheheh, ik vreet hem op, hehehehe. Me Turkish Cowboy, yeeeeeeeeeeeha
X-box rules Laten we ff geen overhaaste conclusies trekken over de toekomst van de X-box, hij is net 2 maanden uit jongens. Kortom gewoon ff geduld hebben, komt allemaal vanzelf wel