1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Acteerwerk in deze film vond ik juist een stuk beter i.t.t. tot KOH. Vooral Irons vond ik daarin een ergenis, evenals die bondgirl. Ook Neeson vond ik niet echt sterk.

    Daarentegen vond ik Farrell in Alexander juist op zijn best acteren en was de sfeer juist enorm goed weergegeven. Ook locacties, decors etc etc hebben bij mij onbegrip opgewekt waarom deze film nooit een Oscar heeft gewonnen.

    Imo net zoiets als Serkis voor zijn rol als Gollum in LOTR.

    Het is natuurlijk je goed recht om daar een andere mening over te hebben, maar als je de making of van Alexander kent zul je zien dat Farrell o.a. heel veel moeite heeft gedaan om zijn rol echt overtuigend neer te zetten.

    Hij moest zijn collega's acteurs / amateurs echt weten te overtuigen en niet simpel zijn tekst met wat emotie opnoemen.

    @ Fiasco: Dat heb ik ook wel een beetje met de HP films, al blijft het goed vermaak. Alleen die epiloog is behoorlijk verkracht. :cool:
     
  2. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Tucker and Dale vs Evil

    Gister even gehuurd. Best vermakelijk filmpje. Met goede humor een apart verhaal en wat horror momentjes.
    Waarin gewoon alles op de kop verkeerd gaat.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Melancholia

    Na 5 minuten te kijken naar het begin, waarin je voorgeschoteld werd met prentieuze''art'' beelden van de regisseur Lars von Trier, had ik al de neiging om de film meteen uit te zetten. Ik ergerde me gruwelijk aan de beelden, had denk ik niet zo zin in die film.

    Heb het toch volgehouden (15 minuten) en uiteindelijk de film afgezet, puur omdat ik de film niet voelde.

    Niet eerlijk om een cijfer te geven, want misschien was het wel erg slechte timing van mij om het te kijken. Dat gezegd, vond de laatste film van Von Trier ook niet goed (Anti-Christ). Misschien dat ik het nog een 2e kans geef, maar denk het niet.
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Vijftien hele minuten. Knap hoor. 8)
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Was denk ik verschrikkelijke timing van mij :cool:
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dus..

     
  7. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heel anders dan de vorige film... graag ja. 8)
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar zal ie toch niet zo lang mee bezig zijn?

    3/4 dudes have a heavy night of drinking in hollywood Bangkok Amsterdam.
    The day after they wake up in the hotel room crappy hotel room room of a hooker etc...
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Onderdelen waarvan ik gok dat ze in deel 3 zitten:

    Mike Tyson/Chang/een hoer/Lil Jon/ paarse dildo/ een krokodil / een dode / gezocht door de politie / een pedofiele priester / hoop flauwe Galiafaniakalisakianakis grapjes/ foto's op het eind / vieze relnichten.

    And more8).
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    The Killing Fields (Roland Joffé, 1984)

    [​IMG]

    Een Amerikaanse journalist, Sidney Schanberg, doet plaatselijk verslag van de oorlog die Cambodja nadert, waar de Rode Khmer dreigt het land over te nemen. Hij als Amerikaan zal als ultiem vluchtmiddel geen moeite hebben met wegkomen, maar zijn trouwe kompaan Dith Pran heeft geen buitenlands paspoort en moet op 'n gegeven moment de keuze maken tussen z'n naar het Westen vluchtende familie, en z'n werk als journalistieke wederhelft van Sydney.

    In een decor van slachting staan leed en vriendschap centraal. Zeer ingrijpend en indrukwekkend kijkje in een waargebeurd verhaal.
     
  11. Djaloo

    Djaloo Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Love it :cool:
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ah ja nog een hangover daar moet ik echt naartoe, lekker anderhalf uur niet lachen en de meest hersenloze debielen om me heen om elke voorspelbare hollywood grap horen lachen, kijk er nu al naar uit.
     
  13. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Erg vermakelijke film, geen film waar je elk moment bij op hoeft te letten want het verhaal is flinter dun. Toch een 7.5/10
     
  14. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Iemand nog een idee voor een goede actie thriller? Ik ben op zoek naar iets in de trant van Law Abiding Citizen en Enemy of the State.
     
  15. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Niet helemaal in de trant maar Disturbia is een erg gave.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Misschien vind je Shooter wel wat :)
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    State of Play
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Niet echt vergelijkbaar, maar Man on Fire moet je gewoon gezien hebben.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.061
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En een Oscar voor die Cambodjaan die hier de andere Journalist speelt. Hij had geloof ik uberhaupt nog nooit voor een Camera gestaan tot dan toe.

    Tot mijn schaamte de film nog nooit gezien, maar staat als jaren in de planning.
     
  20. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Disturbia - al gezien, viel me tegen. Had er meer van verwacht, beetje anti climax.
    Shooter - meh, was oke.

    State of Play ga ik wel ff checken. Man on Fire had ik ook al gezien, echt hele goede film. Ben sowieso over het algemeen te spreken over films van Denzel Washington. Voor degene die van sportfilms houden, moet je He's got game checken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina