1 quest bug meegemaakt, dat was het tot nu toe. Voor de rest nog geen vastlopers of wat dan ook gehad (en helaas ook geen achteruit vliegende draken)
Ontzettend hinderlijk dat de guards van Marcath me steeds aan willen houden, zo kan je nooit thief guild side quests doen. Heb trouwens wel een oplossing. Spoiler Als je de thief guild weer wilt restoren moet je een aantal missies in Marcath doen. De meeste failen als je betrapt wordt door een guard. Maar bij de numbers missie kon ik buiten de stad bij de stable bereiken. Als ik daarbij wat guards kill maakt het niet uit en kon ik toch mn premie opstrijken.
Het is niet zozeer dat ik bang ben dat de game onspeelbaar is, ik houd er echter niet van om opnieuw te beginnen net wanneer ik helemaal in een spel zit. Daarom m'n vraag: Patcht een update ook fouten en bugs uit bestaande savegames? Als dat zo is dan begin ik straks gewoon, en download ik de nieuwe update wel wanneer die komt.
Een update patched je save games ook, alhoewel sommige quests misschien ook na een update nog gebugged blijven ondanks dat verholpen zou moeten zijn in die quest, omdat je gewoon al te ver door bent gegaan. Overigens speel ik de game ook gewoon, alleen zonder resistance zijn drakengevechten wel lastig
Ik heb net de compagnon quest Blood's Honor voltooid. Maar ik krijg nu geen nieuwe quest terwijl deze wel zou moeten komen. Meer mensen hier last van?
Lol, bug in Haildir's Cairn (mbt de eindbaas) Spoiler Toen ik Haldir versloeg toen dropte hij zijn staff, maar niet alleen in zijn inventory maar ook erbuiten. Twee keer een dure staff \o/ Niet dat je die kan verkopen ofzo
Bij mij is er iemand gekloond \o/ Dezelfde gast staat 2x in beeld. Één keer met z'n poten in de grond en één keer gewoon staand. Als je tegen een van de twee praat praten ze allebei terug.
Vaag, ik kom zo'n grot in, versla op het einde met veel moeite Halldir, en pak zijn wapen op die op de grond lag, Halldir's staff. Klik ik op hem, heeft hij nog een keer die staff, dus nu heb ik hem dubbel.
Een paar keer een vastloper gehad. Fokking vervelend, maar weerhoud me niet van blijven spelen. Het spel is gewoon TE mooi om te laten liggen. En ja, glitches zat, best vermakelijk zijn ze ook nog Behalve dat lijken soms verdwijnen voordat ik heb kunnen looten! Die mag eruit.
Spoiler in de dark brotherhood questline wanneer de sanctuary onder aanval ligt en je moet ontsnappen via de kist van de night mother, loopt mij xbox compleet vast. nu 2x gehad. echt balen dit.
Gewoon een tijdje wachten. Hij loopt niet echt vast, maar het duurt gewoon ff. Gewoon je xbox een kwartier aan laten staan en nergens aanzitten, dan gaat ie vanzelf weer verder.
Een bug net in een miscellaneous waarbij ik in Solitude met Spoiler Greta moet praten over de Temple of Divines. Ik geef haar het amulet, zij zegt dankje en zegt dat ze me beloond maar vervolgens krijg ik niks, staat het amulet nog in mijn inventory en staat de miscellaneous nog steeds open.