1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] World of Warcraft [Deel 16]

Discussie in 'Games' gestart door Angelus, 14 jan 2011.

  1. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik zeg toch ook niet dat hij er iets mee moet doen. |:-
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15

    Je moet het ongeveer gelijk houden dacht ik..

    @hierboven, waarom zeg je het dan?8) Als iemand vraagt om Rogue-statweights ga ik toch ook niet mijn lvl 15 rogue posten? :+
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2011
  4. Enslaved NL

    Enslaved NL Pancake!!

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, Daar heb ik inderdaad niets aan. Dit is mijn paladin op het moment: http://eu.battle.net/wow/en/character/lightbringer/Imprisoning/simple

    maar wil graag tanken, Dus heb wat Informatie van de pro's nodig. En niet wat Bs op het web aangezien veel mensen verschillende dingen zeggen.
     
  5. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Parry en Dodge is hetzelfde voor paladins.
    Je wil het wel ongeveer gelijk houden om niet al teveel last te hebben van de Diminishing Returns (al heb je dat sowieso toch wel).

    http://elitistjerks.com/f76/t126438-prot_4_3_ptr_send_me_my_way/
    Eerste post; staat alles in wat je nodig hebt. EJ heeft het bijna altijd goed :)



    Edit: Mijn paladin. Moet vanavond healen dus heb even geen tankgear meer aan. Na vanavond sta ik er weer gewoon in tankgear op, dus kun je dat gebruiken :)
    http://eu.battle.net/wow/en/character/tarren-mill/Mudpie/advanced
    2x T13 al geloot, 6/8 in Dragon Soul nu. Vanavond voor de clear hoop ik.



    Edit: En hupsakee.

    [​IMG]

    Apart om te healen, maar de Paladin healing changes zijn awesome. Volgende week weer tanken of dpsen though :)
     
  6. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Geen rogue? Kutaap dat je bent!
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Rogues zijn bagger. Mage + Spriest op 50k+ dps, yes plz.
     
  8. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Maar maar maar, legendariez? :'-(
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Dat boeit de meeste niet denk ik. Zeker niet als je niet pro rogue bent. Sorry jongen, maar denk dat die vlieger bij Pim ook niet op gaat.
    Of hij moet ze allemaal al hebben. :+
    :):
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ten eerste ben ik sarcastisch. Ten tweede ben ik pro rogue. Ten derde is Pim een aap, want hij wil mij altijd recruiten, wil ik eens komen zit hij vol. :+
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    Ik maar denken dat Pim een Pandabeer was. :eek:
     
  12. Cocopuff

    Cocopuff Active Member

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    33
    Nvm
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2011
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan nog helemaal niet!
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.702
    I know. ;)

    Wel mooi dat ze nu de levels 70-80 hebben aangepast qua XP. 33% omlaag, misschien veel, maar straks met 90 levels word het anders wel iets teveel om vanaf 70 dik over de miljoen te moeten halen denk ik.
    Ik las het in de patchnotes, maar dingen die niet zouden generfed moeten worden, zijn dat wel. Dingen die niet geboost zouden moeten worden, zijn dat ook.
    Ik reken alleen even de gedachte van een Hardcore speler uit hoor, spreek niet voor mezelf.
    Ik zie 4.3 denk ik net als jullie als een nerf patch, want dat is er best wel veel imo.
    Zal niet voor andere classes als de DK spreken, maar bij Paladins is ook behoorlijk veel veranderd. :eek:
     
  15. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben er ook mee gestopt, kom zeker nog wel terug voor MoP en misschien nog wel eerder :)
     
  16. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook weer terug bij wow :)
    Met raf aan het lvlen, nu 7 uur played lvl 46 gaat wel lekker. Maar ik heb dus een vraag want ik dacht ik rock een keer een priest. Maar wat is beter voor onder het lvlen voor healen in instances? disc of holy? ik heb nu disc en het gaat prima. Maar heeft holy ook nog pros of cons?

    alvast bedankt :}
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb zelf ook een 85 Disco priest. En ik was van te voren altijd Holy geweest, maar Disc is toch wel een stuk sterker en je haalt veel meer HPS en sowieso meer healing in total. Ik vind ook dat Holy eigenlijk vrij weinig AOE heals heeft want als Holy ben je toch eigenlijk een raid healer maar daarvoor pakken ze toch vaak een shamaan of een druid want die hebben 10x zoveel aoe heals.

    maar voor jou level boeid het niet. tot 85 kan een priest( althans ik wel ) alles handig healen in zowel holy als disc.
     
  18. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Je hebt volgens mij niet zo heel veel gehealed in raids, ofwel?


    En om te levelen, ga lekker disc en spam smite. Je attonement healed voor het grootste deel wel genoeg op die levels :)
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    als disc heb ik tot 4.3 elke raid gecleared... ook firelands.... why?
     
  20. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dan doe je iets fout want ik denk niet dat er een class is die mij outhps'ed als Holy in AoE heavy fights op dit moment.
     

Deel Deze Pagina