Cijfers Brurte force 7.6 (gamespot.com) 8.6 (gamezone.com) 8.0 (gamestyle.net) 8.7 (myxbox.at) 9.2 (gamersmark.com) 8.1 (ign.com) Toch wel een game om aan te schaffen, of niet? Voor mij is het in ieder geval: Brute Force of Midnight Club 2. En voor jullie?
mmmnee is toch niet echt een topgame blijkt zo uit de cijfers, duss ik koop liever mm3. En brute force is helaas ook niet live, vind ik nu toch wel belangrijk. Verhoogt namelijk de waarde van een game heel erg veel. Bijj wolvenstein, vind ik singleplayer 10 procent belangrijk en multiplayer 90 procent, duuuh.
Ik vind het ook erg jammer dat Brute Force niet op Xbox Live gespeeld kan worden. Maar er is nog content download dus je kan ook levels downloaden. En als ik die cijfers zo een bekijk vind ik dat toch mooie cijfertjes hoor. Misschien geen topgame maar toch zeker ruim voldoende.
Bij Gamekings hadden ze er ook al verschillende meningen over. Aan de cijfers te zien, moet je er van houden anders is het niets.
Voor shooterfans was ut een aanrader. Voor gewone gamers was ut ook een goede game, maar geen topper.
tja, ik heb m eigenlijk maar gewoon besteld... Samen met mm3... Ik zie wel wat t brengt... Coop'en lijkt me wel gaaf!
omg ik ga janken ik moet een nieuw spel, maar ik wil niet WEEEEEEEEER een miskoop doen, zit echt te twijfelen over brute force
Deze ga ik ZEKER halen. En daarbij ook Mace griffin bounty hunter, Red faction 2 en Midtown Madness 3 YEAAAAAAAAAHHHH Btw..volgens mij kreeg Halo bij de PU ooit ook "maar" een 8.5... Volgens mij word dit een hele vermakelijke game hoor
jonges, brute force heb ik al, raad maar een paar keer hoe ik eraan gekomen ben. en hij is echt BETER dan halo. zelfde controls, meer wapens, meer personages, taktiek, eyecandy door de supergoeie game-engine. dus schitterende graphics, beter dan halo. en crosshairs ook zelfde als HALO. shotgun, minigun, laser, sniper, granaatlauncer, ehhhhhhhhhhhh............granaten. Dus mijn objectieve mening is dat deze game 100% scoort. dus het is net als halo, maar dan groter en mooier. Geloof je het niet? Just see it for yourself, dudes.
halo kreeg een 9.5, en pu had in de nieuwe stijl nog maar 1 keer zo´n cijfer gegeven. Je hebt het niet eens over gameplay, sfeer en ai. En als je een game 100 procent geeft, denk ik dat jij zoiezo weinig verstand van games hebt, want halo is volgens mij echt wel beter dan brute force.
Ik kijk ook uit naar Brute Force. Racespellen kunnen me niet lang boeien, en co-op is altijd leuk. De cijfers vallen nog best mee vind ik nadat ik redelijk veel negatieve reacties heb gehoord. Ik heb een paar weken terug gepreorderd, maar na de eerste paar reacties en reviews twijfelde ik een beetje. Maar die twijfel is nu weer een beetje weg aan het gaan. Ik hoor dat het gewoon een goede shooter is. Dus geen problemen verder (hoop ik)