[JSRF] Mijn suggestie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Legola5, 10 jan 2003.

1. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    wat vinden jullie nou precies leuk aan de graphics, dat snap ik niet.. Xbox verwacht je juist top graphics en dan krijg je zoiets

2. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ligt er aan wat je verstaat onder top graphics. Dit zijn cell shaded graphics, en dat is gewoon anders. Dit geeft de game gewoon een cartoony uiterlijk wat erg bij de game past.
    En jij vind dat elke game gewoon vette 3d graphics moet hebben, met de beste textures enzo.. dit is gewoon wat anders, en best mooi.

3. DEKO

DEKO XBOX is relaxt!

Leuk Bevonden:
    0
    JET SET RADIO FUTURE RULED GEWOON!!!!

4. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    WAT hebben jullie mensen??? Volgens mij zijn jullie niet eens verder dan het eerste level en zeggen jullie kutspel, sjonge jonge geef het eens een kans! en graphics gaat niet om het realisme MAAR OM HET ARTISTIEKE GEDEELTE!!. Als je van te voren als weet dat het een kutspel is dan schaf je het niet aan, in plaats van hem te kopen en hier komen zeuren wat een kutspel dat is, zeuren zeuren zeuren. Als je het een kutspel vind nou best maar ga dan niet vragen aan ons hoe je dit spel leuk vind want je weet de antwoord daarop zelf al IEDEREEN HEEFT EEN ANDERE SMAAK! sjeez ik word echt ziek van die post waarbij juweeltjes worden afgekraakt met hij zuigt wat is er zo leuk aan bla bla bla bla bla.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ik vind hem cool, maar er zitten (helaas) ook minpuntjes aan, welke game nou niet:p, net met een vriend over gehad en heb meteen weer zin om het te gaan spelen. Weet iemand trouwens de nummers van de muziek die erin zit? die wil ik nl vet graag hebben. Weet niet meer of ze allemaal in het boekje staan

6. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een paar nummers van het spel gedownload maar ze zijn dan toch anders en je krijgt niet echt het gevoel van tijdens het spel.
    het spel vind ik trouwens wel prachtig. De graphics zijn gewoon lache en erg orgineel toen het spel werdt uitgebracht.
    Dat er geen normale mensen over straat lopen past gewoon bij het spel. heel deze game is gewoon niet realistisch opgebouwd, dus dan moet je het zeker niet zo gaan bekijken want dan valt alles tegen.
    ik ben zelf bij chapter 6 gloof ik maar ik heb het al lang niet meer gespeeld.

7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    @ Deko, waarom haal jij ineens een super oude thread weer op?

@[2K], in de garage, met roboy praten en dan naar het muziekmenu. Daar staan alle tracks inclusief naam en artiest.

8. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    ja, zijn dat niet alleen de soundtracks die je kan kiezen voor als je in de garage bent of ook de echte nummers die je hoort tijdens het gamen?
    zo toch maar weer ff jsrf erin doen:D

9. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Omg ik wist niet dat die thread zo oud was damn you deko!!

10. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat zijn gewoon alle nummers in de game, je kan er een selecteren die je altijd hoort in de garage. Maar op straat luister je naar Jet Set Radio en dat radioprogramma kan je niet veranderen.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    ok bedankt, ff proberen

12. Lucca

Lucca Bored

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij gaat het wel vaker over JSRF op het forum
    JSRF is een "You love it or you hate it - game"
    Ik persoonlijk vind de graphics gewoon super tof, het geeft een strip verhaal gevoel. Het verhaal is misschien erg dun maar toch leuk om te volgen.
    Verder gaat de game niet om het grinden, het gaat om snelheid, en natuurlijk de grafitti.
    Op een gegeven moment wordt het juist moeilijk om NIET te grinden, misschien voor veel mensen frusterend, maar ik vind het gameplay verhogend werken.
    De sound is gewoon DA BOMB, echt super goeie nummers.
    En de replay value ligt ook erg hoog, want voordat je alle skaters heb behaald ben je wel even bezig.

Eraser out :)

Ohw anders is deze thread even uber oud :D

Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  13. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    vind het spel vreselijk:
    Klote punk muziek ofzo
    ik hou totaal niet van cel shaded
    de mannetjes bewegen niet lekker, je blijf echt lang in de luchthangen als je ergens (vanaf) springt
    en het boeit totaal niet, ik heb 2 mannetjes unlocked en het geen zin om verder te gaan ofzo

maar die hoge cijfers zijn in het begin zo denk
    als ze nu met JSRF zouden komen zou het denk ikwel ff wat lager liggen

14. ssvegetto

ssvegetto neverine

Leuk Bevonden:
    0
    ieder eigen mening,

ik vind het een tof spel omdat
    -mooi grafix
    -geluid ook goed
    -moeilijk uit te spelen
    -gameplay goed

dit vind ik

15. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Tja, zoals The_Eraser al zei, you love it or hate it.
    Ik hoor bij de kant die JSRF in zijn hart heeft gesloten. (braak)
    Waarom?
    Hierom:

- de graphics, JSR was de eerste game die dit heel goed toepaste, en JSRF borduurt hier verder op. Alles ziet er fresh uit, en het spel heeft een eigen smoel. Check ook eens al die grappige billboards en ander reclame spul in het spel!

- de sound, hoewel ik van punkrock houd, is dit minstens zo goed. Vergeet de vette soundtrack van Tont hawk, dit is originele shit. De gasten van de Beasty boys leveren echt goed werk af met the Latch brothers, Hideki Naganume is vette techno en het hiphop nummer van The prunes is ook goed. (terwijl ik anti - hiphop ben!)

- De sfeer, door de sound, de graphics en het over the top verhaal krijgt het spel een sfeer waar niet iedereen van zal houden. Echter, iedereen die dit eenmaal begint te waarderen is gelijk hooked.

Minder omdat:

- Crappy Mulitplayer, in plaats van dat je met zijn vieren door de drukbevolkte steden kunt racen, speel je in saaie afgesloten arena's

- het verhaal, slaat nergens op, en is zo cliché als het maar kan.

- te kort, als je een beetje geoefend erin bent, speel je het spel met gemak uit. Nergens wordthet echt moeilijk of uitdagend. En als je het eenmaal hebt uitgespeeld, dan haal je het voorlopig niet meer uit de kast..

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik vind het tot op heden het beste xbox spel gewoon. Omdat (ook ff redenen geven:p):

Goed:
    - Graphics helpen heel erg met het opbouwen van de sfeer. De karakters zien er leuk uit.
    - Gameplay, ieder chapter gaat de gameplay weer iets verder. Het begint met graffiti langs de straten wat uitloopt tot de meest vreemde grinds en tricks te doen om maar op een bepaalde plek te komen (_O_Fortified Residental Zone).
    - Veel te verdienen. 140 Graffiti souls in totaal, hartstikke veel karakters (niet allemaal van de test runs), street challenges.
    - Lollig verhaal, niet super maar leuk om te volgen.

Niet goed:
    - Idd mindere multiplayer, vooral in de practice mode tegen de npc's is te makkelijk.

Deel Deze Pagina