1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Tof, maar net alsof ik in die app berichten ofzo ga sturen of m'n avatar ga veranderen. :+
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Stuur altijd xbox berichten via mn phone. Typt een shitload sneller dan via de xbox controller zelf :) Vooral als je even wat meer wil zeggen dan yes en no, gekloot met de controller.
     
  3. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    [​IMG]

    Flipboard for iPhone is ook beschikbaar! Vind het echt een super app. Allerlei interessante dingen lezen op weg naar school. :)
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ah yeah, al bijna weer vergeten. Eindelijk dan ook de iPhone versie :thumbs:
     
  5. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    beetje jammer dat ik hem dus niet aan de praat krijg... Hij kan geen verbinding maken ofzo met internet terwijl internet via wifi of 3g gewoon werkt. Iemand enig idee wat ik fout doe?
     
  6. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Je doet niets fout. De servers zijn door de massale toestroom van nieuwe gebruikers overbelast. :)
     
  7. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    gelukkig maar haha... die my xbox live app is wel broet zeg _O_
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Aaargh KUT iTunes. :mad:

    Wil ik paar videos vanuit iTunes U naar iPhone plaatsen, te weinig ruimte. Wil ik ze weghalen, kan dat niet. Kan ze niet uit iTunes halen in iPhones iTunes U tab, op de iPhone kan ik ze evenmin verwijderen. Onhandig gedoe via syncen, en ze zijn van de iPhone af. Nou is gvd ook al m'n muziek van m'n iPhone, terwijl ie dat helemaal niet hoort te syncen en als ie het zou syncen, dan nog enkel wat ik geselecteerd heb. Klote iTunes, nou kan ik weer hoop muziek gaan opzoeken en op de iPhone zetten. Blijf het een verschrikkelijk programma vinden. :mad:
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Volgens mij is die ook overbelast want hij blijft maar inloggen op mijn profiel...
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Flipboard laadt hier ook nog niets.
    Xbox Live app ziet er nice uit, vind hem gelikter dan de dashboard op de 360. Kan alleen niet vinden waar ik navigatiegeluid uit kan zetten, wat ik wel zou willen.
     
  11. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Kleine moeite om ff de switch aan de linkerzijde omlaag te doen toch.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Altijd, maar dan ook altijd op Handmatig Beheren zetten. Dan zit je nooit te kloten met synchronisatie etc. Want je sleept dan gewoon je muziek e.d. naar je iPhone.
     
  13. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste xbw'ers
    voor school ben ik samen met mijn projectgroep bezig met een onderzoek naar de Nederlandse tabletmarkt. Om hier een goed beeld van te krijgen hebben we een enquete gemaakt. Als jullie deze in zouden willen vullen zou ik jullie heel dankbaar zijn want we hebben jullie mening nodig!!

    Hier is de link naar de enquete:
    http://www.thesistools.com/web/?id=235118

    uiteraard is ook feedback welkom :)
    Alvast bedankt!
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Mja, deed alles handmatig, maar kreeg aantal iTunes U dingen er niet van af.
    Vervolgens bij alles gekeken of het handmatig stond en overal stond sync uitgevinkt. Bij iTunes U de sync aangevinkt en op handmatig beheren gezet, maar alsnog werd m'n muziek er van af gegooid.
     
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Vraag 6/7 is wazig. Want als ik bij vraag 6 niet van plan ben om binnenkort een tablet te halen moet ik naar vraag 8, terwijl ik bij vraag 7 moet invullen welke ik eventueel al zou bezitten. (en als er al een heb, maar dus niet van plan ben (vraag 6), zou ik vraag 7 dus niet mogen invullen).

    Zo ook bij vraag 11: als ik geen Lenovo product bezig moet ik naar vraag 14, terwijl bij vraag 13 wordt gevraagd of ik intresse in Lenovo heb.

    Als ik het nog niet bezit kan ik er wel intresse in hebben snap je. :9
     
  16. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, maar de leraar heeft m goedgekeurd en we zitten in tijdnood haha. Maar thx voor het invullen + je feedback :)


    http://www.thesistools.com/web/?id=235118
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Haha oke, no problemo :thumbs:.



    Wat is Flipboard een geniale app zeg, eerst dacht ik wat moet ik hier nu mee. Maar ik wist niet dat je uit zoveel dingen kon kiezen en je favoriete dingen nice op je flipboard kon zetten. Top app gewoon!
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Komt er nog één achter. :+
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Had hem gisteren al, maar wist niet wat ik er mee aan moest. Nu dus wel. :+
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb 'm al sinds dat hij voor de iPad uit is. Láng dus. :+
     

Deel Deze Pagina