1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 4 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    zou mooi zijn als het als gratis dlc aan fifa 12 wordt toegevoegd. weet dat het onmogelijk is, maar een man mag dromen toch? _O_
     
  2. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet van dit soort dingen ;)
     
  3. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje; Kan je ergens je opstelling opslaan zodat als je online gaat spelen niet elke alles hoeft te veranderen?
     
  4. Koningin

    Koningin _______________

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wilt er een potje tegen mij, de gamertag is 'Koningin'.
    Hier mijn stats;

    [​IMG]
     
  5. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Is dit echt? Hoe krijg je dat voor elkaar?
     
  6. Koningin

    Koningin _______________

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit is echt en ik weet niet hoe ik dt voor elkaar heb gekregen, ik scoorde gewoon minstens één goal meer dan de tegenstander.
    Mijn doel is om ongeslagen divisie een binnen te komen.
     
  7. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat doe je dan goed. Mij zal dat echt nooit lukken ik begon erg goed maar nu zit werkelijk alles tegen. Ook al speel ik de hele wedstrijd beter dan schiet hij er in de 80ste minuut 2 halve kansjes in.
     
  8. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb je een vriendenverzoek gestuurd, ben wel benieuwd.
     
  9. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nee die komt er vrijwel zeker niet. Ze hebben niet voor niets dat Fifa Interactive World Cup gelanceerd en ik zie eigenlijk geen reden om een EK game te maken. Vrijwel alle landen in Europa zitten al in de Game en het zou voor hun alleen maar tijdverspilling zijn, bovendien denk ik niet dat er veel mensen het spel zouden aanschaffen. En zoals hier al werd gezegd, een deel van EA is bezig met Fifa Street 4, dat gaat pas een vette game worden. ;)

    Nee want als je online gaat worden elke keer de laatste opstellingen toegepast, wel kan je je eigen opstelling creëren ( Bijv in Carriere mode ) en dan opslaan, als je dan online speelt ga je naar opstellingen en als het goed is moet jou opstelling er dan staan en selecteer je hem. Nu heb ik het trouwens over de tacktiek/spelers posities/ werktempo etc. niet over de opstelling van de basis elf. Die moet je elke keer zelf aan passen.

    Maar even terzijde, dit systeem vind ik echt veel chiller, vroeger had je als je bijv met een team als Brazilië speelde, dat de helft van de goede spelers bij de reserves zat, voordat je alles goed had staan waren ( bij mij althans ) de 40Sec meestal al voorbij, ik kloot vaak met die opstellingen en met dit nieuwe systeem heb ik daar alle tijd voor.
     
  10. FUTTER

    FUTTER Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word echt gek van EA, als je in divisie 2 zit, moet je blijkbaar een 5 sterren team zijn. Als ik met zweden ga (4 sterren) moet ik tegen een 4,5 sterren team. En met een 4,5 sterren team moet ik steeds tegen een 5 sterren team. Je wordt haast gedwongen levenloos met Real Madrid of Barcelona te spelen... Vind ik erg jammer dit
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Niema94 wat is dat Fifa Interactive World Cup dan?
     
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook man, ik speel graag met PSV en Juventus maar kom elke keer tegen Real of Man. City :F:
     
  13. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Nouja kheb geen zin om het helemaal uit te leggen maar ik vind het opzich wel tof, elk land heeft elke speler op 85, en dan kan je bijv met NL tegen Brazilië zonder dat je nadeel hebt in bijv de verdediging. Later gaan ze volgens mij ook toernooitjes maken maar nu is het alleen maar matches spelen voor de klassementen, ik vind het wel weer stom dat je zoals vorig jaar ook clubs kan kiezen, dacht ik dat er eindelijk een gamemode is waarin het altijd land vs land is maar jammer genoeg niet.

    EDIT: Wow ik zie dat ik het wel heel simpel heb uitgelegd, nouja ik zou zelf gewoon effe gaan kijken ;)

    Van de ene kant vind ik dit slecht maar van de andere kant ook wel goed, ik zit zelf in divisie 4 dus heb er geen last van maar in jullie situatie zijn er dus mensen die van divisie 10 tm 1 de Club Anzhi gebruiken en dat is gewoon niet leuk meer, als je dan met PSV speelt sta je tegenover veelste goede spelers, en als het is zoals jullie zeggen dan kunnen die noobs niet meer de hele tijd anzhi kiezen want ze komen ook hogere teams tegen.

    Dit topic is best wel dood btw, speelt iedereen nou UT of word er nog volop MW3 en BF3 gespeeld?


    UT vond ik vorig jaar echt tog btw, dit jaar ook heel veel geld verzameld op de web app maar eenmaal toen ik het via de console opstarte zag ik dat er gewoon niks was veranderd t.o.v vorig jaar, ja dan is de lol er bij mij snel van af, had me coins (250k ong ) dus maar aan me neef gegeven en heb er geen moment spijt van gehad. Hopelijk word het volgend jaar weer leuk, maar nu vermaak ik me wel met VP en H2H
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, maar speel met PSV liever tegen Anzhi dan tegen Real..
     
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    Belgie speelt fijn :)
    zit inmiddels in divisie 3. 5 keer op rij gelijk gespeeld. moet in 2 wedstrijden minimaal één punt halen om niet te degraderen
     
  16. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Kent iemand een leuk team om lang te blijven met Carriére en wel in een leuke Competitie, ik wil met mijn Virtual Pro spelen in het team maar Fifa faalt weer en als je dan na 1 seizoen je club verlaat dan blijft je Virtual Pro bij je vorige Club zitten en kan je niet meer met hem spelen, vandaar dat ik dan de hele tijd bij een team wil blijven, gewoon een team met veel jonge spelers die in de loop van de seizoenen veel beter kunnen worden, ik dacht aan Arsenal maar die vind ik eig iets te goed, ik zoek iets tussen 3,5 en 4,5 ster. Iemand tips?
     
  17. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Engeland: QPR (leuk team; aantal vedettes), Newcastle United (leuk team + Dembe Ba), Aston Villa (veel snelheid).
    Duitsland: Schalke (leuk team), Borussia Dortmund (veel talenten).
    Italië: Napoli (goed team), Fiorentina (leuk teampje), Parma (Micolli, topspits).
    Frankrijk: Lille (leuk team; Hazard, Sow, etc), PSG (veel goede spelers).
    Spanje: Atleticó (Falcao, Reyes, Turan = goddelijke voorhoede), Malaga (leuk team met Nistelrooy, Mathijssen, etc).
    Brazilië: Sao Paolo (super talent Lucas), Santos (super talenten Ganso en Neymar).
     
  18. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil ff een friendly season tegen mij doen?

    Leip0079
     
  19. Niema94

    Niema94 Active Member

    Berichten:
    1.068
    Leuk Bevonden:
    39
    Bedankt voor de Tips, ik twijfel nog tussen QPR, Napoli en Malaga. QPR zit in de leukste competitie voor mij, Napoli heeft gewoon een goddelijk voorhoede, en Malaga heeft echt ontzettend veel geld en daar kan je zeker nog wel wat moois van maken.
     
  20. UniiQueee

    UniiQueee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, ik ben met mijn virtuele pro een profclub begonnen online. Nu speel ik al wat wedstrijden, met de camera op de bal gericht. Maar ineens zonder iets aangepast te hebben is het veranderd naar de camera op mijn speler. Ik vind het echt irritant en kan niet eens meer normaal spelen, omdat je totaal geen overzicht meer over de wedstrijd hebt. Weet iemand hoe je dit weer terugveranderd?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina