1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo, is het helemaal

Discussie in 'Algemeen' gestart door XTM, 10 jun 2003.

  1. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    ff jullie mening over Halo, heb net een deal gesloten dus krijg ik binnenkort Halo, is dat nou de echte game wie ieder1 geqwoon een x gespeeld moeten hebben?
    wat zijn jullie meningen hierover?
     
  2. gaming4ever

    gaming4ever bla bla bla

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.... alleen al het teken dat zo'n beetje iedere thread waar het woord Halo in voorkomt een succes wordt zegt al genoeg...
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gespeeld moet je het sowieso hebben, vind ik zelf. Of je het dan houd om nog vaker te spelen (ik doe het nog steeds) of verkoopt omdat je vind dat er geen replay-waarde in zit (discutabel :D) maakt niet zoveel uit :)
     
  4. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet hem gewoon gespeeld hebben. Ik vind het zo vet en doe hem nog steeds. Ben nu bezig op Legendary.(wel veel co-oppen:cool: )
     
  5. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Eigenlijk mag deze game niet missen in je collectie Xbox-games.
    Je moet um iig geprobeerd hebben. Maar dan komen de meeste er ook niet meer van af 8)
    Halo was mijn eerste game, en ik speel het nog het meeste van al mn games. vooral multiplayer blijft leuk om te doen. *)
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    alweer een halo thread:mad:
    iedereen weet/moet weten dat halo super is:D
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    ik speel het nu al vanaf april 2002. Dat zegt veel, normaal speel ik een spel maar 2 maanden. Halo rockz!
     
  8. ToanToan

    ToanToan nicceee

    Berichten:
    397
    Leuk Bevonden:
    1
    kwil em ook mischien kopen maar het is toch een fps? en als het zo is draait die dan ook heel snel rond enzo want daar wordt ik miselijk van. Kweet ik klink zielig
     
  9. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is wel een First Person Shooter. Maar je kan zelf instellen hoe snel je ronddraait zeg maar.:)
     
  10. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    En de Halo controls zijn echt super! Ze draaien niet snel ofzo op de standaard instelling. Ze draaien precies goed vind ik. O-)
     
    Laatst bewerkt: 10 jun 2003
  11. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Heel erg goed spel, diep uitgedacht verhaallijn, snelle actie maar misschien een klein beetje gehyped.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    maarjah, dit is de enige game die een beetje gehyped mag worden. geweldige gameplay en graphics, wat wil je nog meer:D
     
  13. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23


    ah nepfan, wel singleplayer legendary doen-->kost je ff een tijdje, maar t geeft wel een kick (je kan ook seks hebben enzo, maar dis ook leuk)
     
  14. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik probeer zo veel mogelijk alleen, maar er zijn van die momenten dat ik het echt onmogelijk vind om het alleen te doen. Er zit zo'n stuk in level 3. Ik denk dat er hier niemand is die Legendary helemaal alleen heeft uitgespeeld. Maar waar zit jij nu dan?
     
  15. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    ik ben al klaar....serieus waar: het heeft me bijna een half jaar gekost..t was de 5e keer dat ik het spel uitspeelde en toen singleplayer Legendary....tis pittig, maar zeker te doen. De eerste paar levels zijn echt klote: die schilden die vergelijkbaar zijn met de jouwe zijn verrot. Met the flood erbij enzo ist wel makkelijk-->shotgun en gaan

    voor die schildkerels: zo'n overloaded schot van plasmagun en daarna proberen hard in 1x aan te vallen. Ook plasma grenades zijn nuttig: veel oefenen met gooien....succes
     
  16. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat dacht je van de bruggen op Assault On The Control Room. Die zijn ook best pittig op Legendary Sngleplayer.
     
  17. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    nah, dat viel te doen: met rocket launcher ging t redelijk snel. Maar ik heb ook hele avonden gehad dat ik geen checkpoint verder kwam....tis gewoon ff doorzettingsvermogen hebben. (hetzelfde als 36 pokemon naar l100 trainen--> ik mis een leven volgens mij)
     
  18. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Checkpoints komen constant voorbij als je ze niet nodig hebt. En als je ze dan wel nodig hebt lijken ze ineens veel later te komen.
     
  19. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    tis vaak genoeg om in een kamer alle monsters te mollen en dan komt er een checkpoint....na een tijdje kun je ze wel dromen
     
  20. halo nerd

    halo nerd i like halo

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    halo is het beste spel ik het is mijn 1e xbox spel en mijn beste spel die ik het meeste speel echt je moet hem hebben en anders zeker 1 keer spelen en als je hem niet speelt is je leven niet compleet
     

Deel Deze Pagina