1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox live en kinect

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Dropje123, 8 dec 2011.

  1. Dropje123

    Dropje123 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik ben aan het nadenken voor een xbox-360 te kopen. Alleen zit ik met een aantal vragen. Ik had gehoord dat je een gold abbo hebt voor 60 per jaar. Maar wanneer je dat op je acc. hebt staan en eventueel punten hoe zit dat dan als ik inlog met dat account op een xbox van mijn vriend bijvoorbeeld? zijn die punten en mijn gold abbo dan weg? Ik hoorde namelijk dat het gebonden is aan je eigen xbox en niet aan meer. En ik wou graag een kinect erbij kopen maar heb je daar nog een apart kabeltje voor nodig? of zit zoiets er al bij om hem aan te sluiten? Alvast bedankt voor jullie antwoorden:)

    Gr.
     
  2. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles is te vinden mbv zoekfunctie. En gold kun je het beste online kopen, krijg je het voor rond de 35 euro. Geen zin om de rest van de vragen te beantwoorden.
     
    Laatst bewerkt: 8 dec 2011
  3. geen

    geen Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    1. xbox live en xbox points zijn account gebonden, dus voor een 2de account zou je weer appart xbox live moeten aanschaffen.
    2. voor kinect ben je geen aparte kabel nodig, plug&play

    Gr.
     
  4. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien niemand normaal kan lezen zal Ik je vragen beantwoorden.

    Gold is inderdaad 60 euro per jaar, Maar met Wat handig googlen ben je al snel goedkoper.
    Een gold xbox live account met punten erop is NIET xbox gebonden. Je kan gewoon inloggen op je account op een andere xbox. Wat Niet handig is, is om dingen dan te kopen. Omdat gedownloade content enigszins console gebonden is. Wat betekent dat je gewoon wel met je account op je eigen xbox kan inloggen en Wat je ergens anders hebt gedownload wel kan gebruiken, Maar je Moet altijd online zijn omdat er een soort DRM op zit. Ben je dus Niet verbonden met xbox live, dan kan je de content die je met je account vanaf een andere xbox gekocht hebt, Niet gebruiken. Je kan wel een license transfer doen, Maar dat is extra werk, dus hou er rekening mee.

    Een extra kabel voor kinect is alleen nodig als je kinect op een oudere, niet SLIM xbox aan wilt sluiten. als je een losse slim (nieuwe) xbox koopt, Heb je dus geen extra fratsen nodig voor kinect.

    Als je een xbox kinect bundel koopt, hoef je ook geen extra kabels of iets te kopen voor kinect.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Kabels zitten bij je kinect als je hem koopt :).
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Die random hoofdletters zijn zeker te wijten aan dat je in Zweden woont? :+
     
  7. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope die zijn te wijten aan mn telefoon :)
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ah, dat kan ook natuurlijk :+
     
  9. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Tevens is er sinds kort de cloud opslag functie. Als je hier gebruik van maakt kun je je eigen profiel opslaan en zonder extra accesoires bij vrienden opslaan die de xbox aangesloten hebben op internet. Dan kun je op je eigen account spellen doen die je ooit gekocht hebt op een andere xbox.
     
  10. Dropje123

    Dropje123 Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké Dankjewel voor de duidelijkheid! De reden waarom ik hier zo laat op reageer is omdat ik maar geen mailtjes kreeg dat erop was gereageerd hahaha. Maar ik ben hier blij mee dat ik nu duidelijkheid idd heb:) Bedankt voor alle info en tips:D
     

Deel Deze Pagina