1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Algemeen] Kinect Games

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 8 nov 2010.

  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Of als je the gunstringer je leuk lijkt koop die en krijg gratis Fruit Ninja Kinect erbij _O_
     
  2. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een awesome kinecttitel!
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar kwam mijn code ook vandaag :) Had Fruit Ninja al gekocht :) Gunstringer is erg leuk!
     
  4. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Iemand die weet of Kinect Wipout in the Zone ook nog een keer Europa verkrijgbaar wordt?
    Zo ja, wanneer?

    Ook zag ik iets met: Hole in the Wall Deluxe Edition in Amerika, echter weet ik niet wat hier nou zo speciaal aan is, aangezien deze 45 dollar daar kost.
     
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij komt hij hier niet.
     
  6. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wipout zou ik ook graag spelen maar denk ook dat die hier niet gaan komen,best jammer.
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  8. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik weet dat er slechte reviews zijn.
    Toch lijkt het me gewoon een spel die leuk is om te spelen met wat vrienden thuis enzovoort.
    Ben er daarom toch wel benieuwd naar.
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    [​IMG]

    WANT!
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    me want too!! Tot die tijd af en toe Doritos Crash Course (free download). Is op zich wel geinig, al mis ik een motivator en de grote rode ballen :+
    Maar de wijze hoe je door de hamer tegen de TV wordt gemept is wel geinig. Achievo "Ouch! That's gotta hurt!" _O_

    Trouwens, Disneyland Adventures is redelijk goedkoop te krijgen. Zie gamesync. En bij ik dacht Dixons issie nog een euro goeiekoper, incl. verznedkosten 38,99. Valt bij ons eerdaags op de mat. Leuk voor de kleine meid (is net 14 weken, dus voorlopig voor pappa en mamma ;))
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2011
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mja, is wel nep dit. :+
     
  12. Kinectgamer

    Kinectgamer Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een lijst met Nederlandstalige spellen? (tekst en/of gesproken) En, zijn er al spellen met spraakherkenning in het Nederlands?
     
  13. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Nederlandse spraakherkenning is er volgens mij nog niet omdat de kinect dat zelf niet ondersteunt.
    Die disney game is nl en ook kinect sport en kinectimals.
    Er zullen er nog wel wat zijn denk ik maar kan er niet meteen opkomen.
     
  14. Kinectgamer

    Kinectgamer Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt.

    Ik weet al dat Kinect Sports 2, Your Shape: FE 1 (2012 heb ik nog niet gespeeld, ik neem aan deze ook?), Kinect Adventures en Dance Central 2 (1 weet ik niet) Nederlandstalig zijn.
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.614
    Leuk Bevonden:
    8.702
    Wie heeft Your Shape Fitness evolved 1 en 2 gespeeld en kan me wat vertellen over de yoga/zen oefeningen? Welke is leuker om te spelen, werkt het goed etc.

    Alvast bedankt
     
  16. Kinectgamer

    Kinectgamer Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen Your Shape Fitness Evolved 1 gespeeld. De zen-oefeningen werken prima in dit spel. Persoonlijk ben ik alleen niet echt fan van dit soort trage oefeningen, maar als je dat leuk vindt is het spel zeker een aanrader.

    Uit reviews heb ik begrepen dat Your Shape Fitness Evolved 2 nog uitgebreider is dan Your Shape Fitness Evolved 1.
     
  17. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Your Shape 1, speel ik wel nooit :+.
    Die Cardio werkte wel goed. Die Zen was niet echt iets voor mij, deed alles verkeerd :D.
     
  18. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ook afgelopen week begonnen met Your Shape 1.. Werkt wel, had de volgende dag spierpijn :)
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Moet je deze DLC eens binnenhalen. :+ Stuk zwaarder dan wat er in de game zit. (imo :p)
     
  20. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het in het begin wel leuk, met die bokstrainingen en blokken slaan etc. Maar het begint toch wel te vervelen, dan heb ik liever een Kinect Adventures/Sports ofzo, je doet net zoveel, maar op een veel leukere manier. ;)
     

Deel Deze Pagina