1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky Gamen met een gaming headset

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door scarluuk, 12 apr 2010.

  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat is een bekend probleem en op te lossen door de loop kabel in de gesloopte AV kabel door te knippen.
    Ikzelf heb het zo gelaten, zo vaak wissel ik niet van source als ik aan het gamen ben.

    Ik heb vroeger wel s zo'n video geplaatst waarbij ook de kabel getoond werd die je door moest knippen, maar die link staat op mn kapotte netbook....
    Je moest dan dat ijzer naar buiten buigen en een zwarte of een zwart witte doorknippen, maar ik weet het niet meer dus ik zou het niet proberen.
     
    Laatst bewerkt: 9 dec 2011
  2. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat probleem heb ik ook, wist nooit hoe ik het moest oplossen. Achja, ik speel toch nooit "stiekem"...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Echt niet te geloven gewoon hoor de pech die ik met headsets heb, en geloof me. Ik ga er niet mee om alsof het afval is. Ik leg het altijd netjes weg en doe er geen idiote dingen mee. Maar ja hoor...

    Ook de Turtle Beach XC1 heeft het begeven, het ligt aan het draadje. Als ik er een beetje aan draai dan hoor je het kraken en soms werkt het, maar laat ik het draadje los valt ie weg. Dus nu maar weer terug naar de Konig.
     
  4. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien moet je draadloos gaan, heb je daar geen last van.:+
     
  5. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Meestal komt dat doordat je in het kabeltje blijft hangen en dan trek je hem eruit. Een nieuw kabeltje kopen zou moeten helpen...
     
  6. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb even een vraagje. Ik heb echt helemaal geen verstand van headsets dus vandaar dat ik jullie hulp eventjes nodig hebt. Ik heb op de slaapkamer een 360 neergezet en daar zoek ik een headset voor. Het is namelijk een beetje irritant als ik BF3 ofzo speel en mijn vriendin ligt al naast me te slapen. Dan word ze gek van al die schoten en explosies ;)

    De tv en 360 staan een behoorlijk stuk van ons bed af dus ik moet wel een headset hebben welke niet aan mijn 360 aangesloten moet worden. Nu heb ik gekeken in het overzicht van headsets in dit topic maar wat betekend het nou precies als ze met een draad moeten worden aangesloten? Kunnen die gewoon in de controller zoals je standaard 360 headsetje of moeten die aan de console zelf worden aangesloten? Mocht dit het geval zijn dan is zeker alleen de "Turtle Beach Ear Force x41" aantrekkelijk voor mij?
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Moet aan je xbox.

    Is het niet een beter (en goedkoper:+) idee om je xbox in de woonkamer te zetten?:x
     
  8. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Erm.. daar heb ik er ook eentje :+

    Maar die Turtle Beach Ear Force x41 hoeft zelf toch niet aan de Xbox? Alleen die ontvanger toch? Dat is natuurlijk niet zo erg...

    [​IMG]

    Maar het gaat sowieso niet alleen daarom hoor. Een headset lijkt me sowieso wel gaaf, het geluid zal een stuk beter worden. Dan gewoon standaard uit mijn tv boxen.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  9. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    dat bedoelde ik eigenlijk; je zult dan een draadloze headset moeten nemen.

    Een (goede) headset is zeker een game-verrijking, zeker met first person shooters.
     
  10. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Oke, dankjewel. Dan denk ik toch dat ik de Turtle Beach Ear Force x41 wel erg aantrekkelijk vind. Mooie prijs ook, €130 euro.
     
  11. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    top ding inderdaad. Er loopt dus wel een draad van de xbox naar de surround receiver en zender. Ook loopt er een draad van de headset naar de controller.
    Je hebt dus geen draad van de xbox naar je bed en dus perfekt.

    Wel gaan er 2 AAA batterijen in de koptelefoon. Zelf gebruik ik oplaadbare batterijen.
    Bij online shooters ben je in groot voordeel!
     
  12. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Er loopt volgens mij altijd wel een draad van je controller naar je headset, je bent dus niet echt 100% draadloos volgens mij
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat ga ik ook doen denk ik. Ik zie bij de Bart Smit nu een aanbieding voor de Xbox 360 Wireless Bluetooth Headset, maar werkt die ook op de normale oude (arcade) 360 of alleen voor Slim? Want Budgetgaming adverteert hem onder Slim.
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    werkt ook op de arcade
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil graag een nieuwe headset. Welke van deze twee is voor beter geluid (dat ik mensen beter hoor lopen tijdens MW3 bijv.)

    [​IMG]
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik kocht hem op redcoon voor €107,-

    Beide zijn niet echt geweldig. Voor een paar euro meer heb je een vele betere.
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb je misschien een goed voorbeeld voor me? :)
     
  18. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoeveel geld wil je er maximaal aan spenderen? :thumbs:
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    60 is toch wel maximum. :)
     
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Turtle Beach X11


    Turtle Beach X12

    Dit zijn de beste in die prijsrange.

    Ik heb ze beide en persoonlijk zou ik voor de X11 gaan. Die zit wat lekkerder en is gewoon erg goed. De X12 heeft Bassboost maar zit imo wat minder lekker.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011

Deel Deze Pagina