Forza Motorsport 4 [Deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Exionche, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Die raptor is opzich wel een baasche auto.. rijdt ie ook nog een beetje normaal? nee zeker

2. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Voor de mensen die forza al vanaf deel 1 of 2 spelen.

Is deel 4 de moeite waard of heb je er toch een beetje een deja vu gevoel bij?

Hoe is de onlinemode met 16 man? stabiel?

Hoe is de career? nog steeds slaapverwekkend?

3. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Het is precies wat je verwacht van een zoveelste deel in een raceserie. Deel een was redelijk vernieuwend, met de Drivatar en was na Sega GT 2000 eigenlijk de eerste 'racesim' op de Kruisdoos. Deel twee maakte er een Nextgen/HD versie van. Meer auto's, paar nieuwe banen en een cameraview waarbij de motorkap zichtbaar is. Deel drie kreeg weer meer auto's en een aantal nieuwe banen. Ditmaal kwam er een dashboardview bij. De carhandling werd wat plakkeriger, auto's reden directer en plakten wat meer aan de weg. Deel vier heeft een opgepoetste lichtengine, het ziet er echt heel goed uit (niet dat je deel drie nu lelijk gaat vinden, maar toch). De dashboard camera is goed aangepakt en ook de carhandling is veruit de beste van de vier games. Nieuwe auto's en helaas maar weinig nieuwe tracks. De careermode heeft een nieuw systeem gekregen, maar zodra je die uit hebt blijft het natuurlijk gewoon een eventlist.
    Er zit een Rivalsmode in (a la Need For Speed), waarin je tijden van je Xboxbuddies kan verbeteren. Een aantal nieuwe gamemodes maken het ook wat verfrissend, denk aan Multiclass races, een mode waarin je een x-aantal tragere auto's moet inhalen en een modus waarin je pylonnen omver moet rijden.

Nogmaals: ook vier is geen revolutie, maar in mijn ogen zeker de beste en meest verfijnde. Verwacht geen extreme veranderingen, maar dit is gewoon de lekkerste versie om eindeloos mee te timetrialen etc.!

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Jullie praten nu over DLC's, zijn er veel (nieuwe) auto's die je nog moet downloaden tegen betaling (heb ik nl. geen zin in als ik het spel koop)?

5. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    elke maand komt er 1 dlc er zijn er nu 2 maar er komen er meer

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    En als je geen zin hebt om ze te kopen doe je het niet. Zitten genoeg auto's in de game waardoor je niet beperkt wordt. Het is geen DLC die ze je achterhouden, meeste zijn na de release uitgekomen namelijk. Gamemodussen etc mis je niet.

7. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Career (World Tour zoals het nu heet) is gewoon nog steeds een stuk of 150 races achter elkaar, waarbij de circuits al vastliggen en je alleen een beetje vrijheid qua auto's hebt.

Eigenlijk zijn het gewoon een hoop losse races uit de event list bij elkaar gegooid, want er zit totaal geen kampioenschapstructuur o.i.d. in. Multiclass racing is leuk bedacht, maar 9 van de 10 keer zie je die andere klasse nooit meer terug aangezien de races daarvoor te kort zijn. Top Gear en slalom events etc. zijn er wel, maar die kom je ook maar weinig tegen, dus van vernieuwing is weinig sprake.

(Ja ik vond de World Tour teleurstellend, helemaal nadat beloofd was dat het helemaal omgegooid zou zijn).

8. Woods

Woods Why so serious?

Leuk Bevonden:
    0
    En andere,

Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  9. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was leuk gister, hadden per ongeluk allemaal witte auto's :)

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Wit is het nieuwe zwart :) Ik daag ook iedereen uit om onder de 4.25.0XX te rijden op de Fujimi Kaido Hill Climb-Rival!

Laatst bewerkt: 10 dec 2011
  11. BlueReaper

BlueReaper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal, ik weet niet of er hier intresse voor is, maar ik heb een redelijk accurate versie van de WRC Fiesta van Dennis Kuipers in mijn storefront staan. Toch leuk een Nederlander in de WRC

12. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Nice! Binnenkort eventjes kijken.

En gister was leuk inderdaad. :)

13. Kimi NL

Kimi NL It's the first page of the second chapter!

Leuk Bevonden:
    3.360
    Mijn nieuwe setup voor FM4:

Het is niet zoals eerder aangegeven een CSR geworden, maar een zeer complete Turbo S wheel inclusief wheelstand voor een zeer goede prijs. welke vanwege mijn verjaardag ook nog iets voordeliger werd.

14. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    leuk, hoezo 2 versnellingspoken?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Een seq shifter en een 6 bak.

16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ah op die manier.

leuk.

Voelt je zo'n koppeling nou ook aangrijpen als je hem laat opkomen of blijft dat toch gokken?

17. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand Forza 4 al op 1000(G) ? Ik moet de 2 saaiste nog :p Bucket list en Factory Driver.
    YAY net wel de Forza World Tourer gehaald :b:

Laatst bewerkt: 11 dec 2011
  18. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    1000 G zijn er nog niet zo heel veel. Toch zit er 1 op de club die het wel heeft. Volgens mij iemand uit UK. Ben naam ff kwijt.

19. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    dat moet "ikhebgeenvrienden" of "ikhebteveelvrijetijd" zijn denk ik:+

20. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik speel Forza af en toe nog, je weet wel af en toe een raceje, dan duurt het maar wat langer, ik heb ook de tijd/zin niet om 24/7 te racen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina