1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Versus Gaming zoekt leden!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Versus DeadLock, 2 dec 2011.

  1. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig, maar dit is een recruit topic. Dus ik vraag jullie vriendelijk om een ander topic aan te maken en daar gezellig een theekransje te gaan houden over Weesp.

    @Dagger:
    Of ze nu slecht of goed waren, het is nogal onbeleefd om een trial aan te vragen en vervolgens niks meer van jezelf te laten horen.
     
  2. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal leuk en aardig, maar ik verzoek nu op te stoppen met deze discussie. Ik probeer hier gezellige en actieve leden te recruiten, en geen leden die denken dat ze voor alles en iedereen te veel zijn.

    Dus nogmaals, zoek een ander topic om daar lekker oude koeien uit de sloot te halen, en laat dit topic met rust. :)
     
  3. JvSpaendonk

    JvSpaendonk Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Succes met jullie clan Versus Gaming en hij heeft natuurlijk gewoon gelijk, hij zoekt leden voor de clan en daar gaat dit topic over dus laten we het netjes en overzichtelijk houden voor hun.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Alle off topic posts verwijderd. Volgende krijgt een waarschuwing :)
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hierbij mijn wel gemeende excuses. Maar als er iets over mij gezegd word heb ik vaak de nijging daar op in te gaan. Vind discussiere ook leuk moet ik zeggen maar dit is inderdaad niet het topic daarvoor, en mijn opmerkingen klopte ook niet.

    Succes met Versus Gaming, hoop jullie nog ooit te zien op een LAN ;).
     
  6. kaan7o

    kaan7o Solid Classic!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Met trots mag ik sinds vandaag ook zeggen dat ik lid van Versus ben! Alle mensen zijn aardig & gezellig. Zeker een aanrader!
     
  7. shotysniper

    shotysniper Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs:
     
  8. VatoGonzalez

    VatoGonzalez Guest

    Hey ik heb ook wel interesse!

    Naam: Björn Tang
    Leeftijd: 19
    Xbox LIVE Gamertag: iVuvuzela
    Ga je akkoord met alle voorwaarden en regels? Ja
    Geef wat extra informatie over jezelf: Ben 19 jaar, ik kom uit Roermond (Limburg). Ik studeer momenteel, Hbo Commerciële Economie te Eindhoven. En in mijn vrije tijd fitness en game ik graag. Momenteel speel ik veel MW3 en Fifa12.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 dec 2011
  9. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Björn! :)

    Zou je je aanmeld formulier in het aanmeld forum op onze website willen posten?
    Hier heb je de link. Vergeet jezelf niet eerst te registreren voordat je probeert te posten.

    Met vriendelijke groet,

    Versus DeadLock.
     
  10. kaan7o

    kaan7o Solid Classic!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey DeadLock,
    Wanneer begint de trial van iVuvuzela?
     
  11. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Die begint zodra we hem hebben gesproken op Xbox LIVE. Dat zal waarschijnlijk morgen (maandag) zijn i.v.m het weekend. ;)
     
  12. kaan7o

    kaan7o Solid Classic!

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Is goed.
     
  13. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Hieronder kan een een preview bekijken van onze nieuwe website, elke week zullen wij een nieuwe post maken met nieuwe features op onze website.

    [​IMG]
    Het nieuwe logo
    Deze staat linksbovenaan elke pagina en naast het menu. Het bestaat uit een schild met 2 gekruisde m4's, gloeiende VS en een scroll met Gaming er op.

    [​IMG]

    Een nieuwe toevoeging
    Nu een nieuwe toevoeging aan de site: de feedback knop. Helemaal links in het midden en op bijna elke pagina staat de report feedback knop. Deze knop maakt het makkelijk om al je suggesties of problemen waar je hulp mee nodig hebt te melden. Momenteel linkt deze naar het Feedback Forum.

    Evenementen
    En als laatste: de evenementen. Er is nu een knop in het menu die een overzicht van alle evenementen laat zien. Daarnaast zijn er knoppen voor: "Evenement toevoegen", "Mijn Evenementen" en "Mijn Aanmeldingen"

    [​IMG]


    Stay tuned voor meer informatie in post #2!
     
  14. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er leuk uit hoor, succes, jammer dat de site trouwens donker is zoals ik nu zie op die foto's. En waarom posten jullie niet gewoon een hele foto met heel de site? Moet het een verassing zijn voor iedereen of is dat allemaal nog niet af?
     
  15. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt! :)

    De website is inderdaad donker, persoonlijk vind ik dat wel mooier aangezien alles beter zichtbaar is (plaatjes, tekst etc).

    We geven alleen kleine plaatjes vrij omdat we het nog een kleine verassing willen houden voor de leden. Maar om de leden en jullie toch een voorproefje te geven, posten wij wekelijks een bericht zoals die hierboven. ;)

    Onze nieuwe website staat waarschijnlijk eind deze maand, of begin volgend jaar online! :)
     
  16. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja alleen donkere site kan ook een nadeel zijn hoor kan ook snel beginnen te irriteren. Kijk maar naar veel eSport websites zijn vaak wit/licht grijs je ziet maar heel zelden dat het echt helemaal donker is. Maar dit is natuurlijk jullie eigen keus en is misschien een verandering die andere clans zelf ook mooier vinden en die dan toch een donkere site pakken. Wie weet..
     
  17. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    iVuvuzela is nu officieel lid van Versus Gaming! \o/
     
  18. Spa.Gamble

    Spa.Gamble Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Yeaahhhh!
     
  19. Versus DeadLock

    Versus DeadLock Versus Gaming

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Verwacht wordt dat onze nieuwe website komend weekend (23 december) online komt voor het publiek! Blijf ons volgen! :)
     
  20. InsaneSniper

    InsaneSniper Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik dan ook een account kan ik lekker mee kletsen:D
     

Deel Deze Pagina