1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Deze krijg je dan;

    [​IMG]

    Geen idee of het een vervanging of toevoeging is, daar niet zo in verdiept.


    En naast lopen kun je je recallding nog af en toe gebruiken of wat taxi's.
     
    Laatst bewerkt: 7 dec 2011
  2. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Kan het nergens terug vinden. bij de C.E edition en L.E krijg je wel veel maar geen mount dat ik zie staan... en die STAP als ik het opzoek krijg je idd tijdens het spelen dus niet van een special edition pack of etc.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    :confused:

    [​IMG]

    Zou ook bij de limited edition kunnen zitten, C.E. heeft enkele meer dus geen idee zo ff.
     
  4. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik hoop dat ze er ook vette mounts in doen... net als waar Obi-Wan op zit als die Generaal Griveous gaat aanvallen dat beest.
     
  6. Shinobi of the Wind

    Shinobi of the Wind I'm Good Money

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat je dat ding dan ook zelf kan besturen en dat het niet een kleinere versie van de taxi is.:confused:

    Ja lijkt me inderdaad heel vet om ook levende mounts te kunnen besturen. Weet iemand hier meer over?
     
  7. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niks van bekend en denk niet dat het snel komt maar met genoeg zeuren en feedback geven op de officiële forums denk ik wel dat het ooit een mogelijkheid moet kunnen zijn.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik heb een mailtje gehad. Morgen mag ik beginnen met spelen :D. Vanavond even pre-loaden!!! alleen wel kut, hoopte eigenlijk op donderdag want dan kon ik nog 2 dagen de nieuwe BF3 maps doen. nu moet ik vanavond swtor gaan downloaden en morgen de mappen van BF3:p
     
  9. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker zeg!

    Wanneer heb je je pre-code ingevuld? (lang geleden?)
     
  10. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Weekje of 2 geleden pas. Dus misschien morgen, woensdag maar kan sowieso altijd donderdag swtor spelen stond op de pre-order pack:p anders heeft bol.com een probleem:D
     
  11. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het mailtje dat je kan preloaden zegt niets over wanneer je mag beginnen. Er staat wel dat de early access vanaf 13 december begint, maar niet dat jij vanaf 13 december mag beginnen. Die mail van het preloaden heb ik vorige week ook al gehad. Maar dan moet je nog een mail krijgen wanneer je echt toegang krijgt. Aangezien je pas 2 weken geleden je preorder code hebt geregistreerd zou ik niet te hard juichen als ik jou was.
     
  12. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Aha, Heb hem zelf 02-12 gepre-orderd en direkt geredeemed. Hoeft van mij niet gelijk op de 13e te starten....maar wel graag de 15e dan..

    Als je bij de pre-order status kijkt op swtor.com staat er dat je een early acces pass hebt. Jammer genoeg niet wanneer deze ingaat. Er staat ook UP to five days earlier. Ik had zelf ook niet goed gelezen hoor maar het woordje UP is van belang.. ;-)
     
  13. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    ik hoef niet de 13de te beginnen.... liefst gewoon de 15de. dan voel ik de drang ook niet op de BF3 maps nog te chekken dan heb ik daar gwn de tijd voor:p. En ik weet dat ik hem kan pre-loaden maar dat dat niet inhoud dat ik de 13de kan starten... dat staat ook nergens.
     
  14. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Door je preorder heb je recht op early access. Maar je mag niet klagen als je pas de 18e of de 19e mag beginnen. Je moet gewoon afwachten wanneer je bericht krijgt van Bioware. Ze sturen nu de mails van het preloaden, om dat in etappes goed te laten verlopen. Anders gaan er honderdduizenden mensen tegelijk downloaden en dan crasht de boel.

    Dus nog een beetje geduld hebben, al snap ik natuurlijk dat je direct aan de slag wilt.
     
  15. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Heb er geen haast mee, ik zie dat mailtje vanzelf wel. in iedergeval wel goed dat je al kan pre-loaden etc.
     
  16. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    De pre-load mail heb ik al een tijdje geleden binnen gekregen, maar alle bestanden stonden nog op mijn laptop van de beta :p Nu is het inderdaad afwachten wanneer ik er echt mee aan de slag kan :)
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    hoe lang duurt dat pre loaden? 39 gig ofzo toch?
     
  18. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat ik een paar uur bezig ben geweest incl installeren. Mijn map is nu 18.4 gb groot.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Binnen een uurtje was alles bij mij gedownload + geinstalled. en tussendoor gewoon BF3 gedaan met 65 ping. i loveeee my connection:p 4 mb per secondjes en nog vloeiend kunnen game haha. Nu nog wachten op de code, iemand hem hier al gehad?
     
  20. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet poep praten.


    Star Wars: The Old Republic Facebook:

    Early Game Access emails will be going out in multiple waves throughout the day. You will be emailed the same day your access starts. Emails have not yet been sent. We will notify you when the first batch goes out!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina