1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 16 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Team van een paar pagina's geleden speelde toch niet zo lekker, kan niet overweg met 4-5-1 en Robben staat te ver van de goal om gevaarlijk te worden.
    Daarom staat het nu zo:
    http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#dMsxmZGbbccAp

    Loopt een stuk beter, iets van 15 gewonnen 1 verloren met het team, en Ryo zit bijna op de 100 wedstrijden :).
     
  2. Shadow_Assassin

    Shadow_Assassin Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik gebruik ook nog altijd Sturridge!
    Mijn BPL team:
    Reina
    IF Glen J.-Agger-Jose Enrique
    Lennon-IF Charlie Adam-Milner-Downing
    Walcott-Sturridge-Adam Johnson

    Ik zoek ook een snelle spits, maar denk dat ik toch Sturridge ga houden.
    van Persie had ik eerst, en is idd fijn!
     
  3. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo ik heb nu toch weer een lekker team gebouwd! Eindelijk 1 waar de formatie heerlijk speelt en ook alles lekker loopt! Me pace team begon snel te vervelen en ik vind 3 verdedigers toch een beetje irritant, dus ik zoeken naar de perfectie formatie. Ik speelde vaak 4-3-2-1 en 4-3-1-2 enzo, omdat ik per se 2 spitsen wou hebben, maar ik heb vet vaak dat je dan wordt dood gecounterd omdat je middenvelders dan niet goed meelopen, 4-1-2-1-2 is het ook niet voor mij omdat ik weiger 10k meer te betalen voor een speler voor deze formatie.

    Dus ik denk laat ik is 4-2-3-1 proberen, 1 spits maar toch een CF erachter en het speelt werkelijk goddelijk. Ik dat de combinatie ST-CF beter is als ST-ST, omdat de CF nu betere loopacties kan maken en genoeg ruimte heeft om de 1-2 aan te gaan, ook wisselen ze elkaar goed af, soms zie ik Aguero in diepte lopen en dan heeft Drogba gewoon netjes zijn positie overgenomen!

    Ik heb 3x nu dat classico toernooi gewonnen! Ik vond Drogba nooit zo lekker spelen met een 2 spitsen systeem, maar in deze formatie is hij echt uitstekend! Zelfde voor Aguero, ik had hem nog nooit gekocht omdat ik 90k een beetje veel vond voor een 86 speler, maar hij speelt echt fenomenaal loopt goed en schiet heel goed. Je moet wel een beetje pace hebben op de CAM posities dus ik koos voor Sturridge en Walcott. Sturridge speelt gewoon goed zoals verwacht, maar Walcott had maar 5 chemistry, maar toch de gok gewaagd en hij speelt gewoon uitstekend alsof ie 9 chemistry heeft. Wat ik ook lekker vind aan deze formatie is dat de CDM's uitstekend in positie blijven lopen niet te vaak mee naar voren, dus je wordt zelden gecountered!

    http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#gFozX8EHbccHH
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb een paar wedstrijdjes met mn bundesliga team gespeeld en ik moet zeggen, ik merk echt dat alle lijntjes fel groen zijn.Speelt echt soepel.
    Die Schurle is een verrassend goeie spits zeg en Podolski!....man khad niet verwacht dat ie zo goed was.Kheb Gomez vervangen voor IF Reus, maar die vond ik tegenvallen die ene wedstrijd die ik ermee gespeeld heb.
     
  5. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  6. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
  7. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke dan is het wel grappig.
    Het zou vet zijn als iedereen, één speler zelf mag maken. Waarbij je bijvoorbeeld een maximaal aantal punten over de skills van je speler kan verdelen (met een overall max van 85 bijvoorbeeld).
     
  8. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Zelf gisteren ligue 1 4-2-3-1 team gemaakt Voor erbij. Die mandana heb echt teveel ballen vast zeg. verdedigend lekker snel en in combinatie met twee top cdms(pace en strenght) speelt het verdedigend echt goed. Als linker cam heb ik die gomeiro IF van psg. Naast hem staat IF pastore aangezien ik na twee wedstrijdens helemaal verkocht was. Wat speelt die vent lekker zeg. Zeker in combinatie met IF Giroud. Die kost geen drol en is volgens zijn stats niet snel maar ingame snel genoeg. supersterk, heerlijke dribbel, fantadtisch schot en heb een speler nog nooit zo hoog zien springen als hij moet inkoppen. heerlijk!!!!! Nu Nog die if rioux proberen maar! Maardie moet wel heel goed zijn.
     
  9. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
  10. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ik heb nu onder andere dit team :

    --------- Given -------------
    Richards --Toure-- Luiz-- Enrique
    ------------Song-----------
    Valencia------------Nani
    -----------Nasri-------------
    ---Torres--------Tevez------

    Zit zelf te denken om Cech te kopen, Cole op de LB en van Persie als CAM. Iemand nog suggesties?
     
  11. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    IF Mertens ben ik voor aan het sparen, IF Lens weet ik nog niet, wacht liever op een IF Sulejmani als die eens uitkomt:). IF Lens is wel weer goedkoper.
     
  12. TictaCNL

    TictaCNL Active Member

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige FUT was IF lens echt ziek goed. Zal nu ook wel zo zijn gezien zijn stats.
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja Song vervangen voor Essien of IF Ramires of Toure
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  14. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Kompany voor Luiz.
     
  15. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Wie van die 3 raad je aan?
     
  16. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Dat is lastig te zeggen volgens mij, Essien en Toure zijn verdedigend heel goed, waar Ramires vooral snel is. Ze spelen alle 3 super, dus probeer ze eens uit zou ik zeggen!

    Zelf heb ik Essien er staan omdat ik 30k voor een CDM nog een beetje te gortig vindt.

    Hoe zou het zijn om met Modric op CDM te spelen? Heeft iemand daar ervaring mee?
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Hangt er vanaf hoe je speelt. Als je zelf heel veel aanvalt en een beetje voetbalt á la Barça dan kun je wel met Modriç spelen. Je bent dan wel zwakker in de omschakeling, want er is immers niet echt een verdedigend blok, maar in je opbouw kun je veel verzorgder passen met iemand als Modriç.

    Als je dus elke wedstrijd + 60% balbezit hebt, kun je best een goed passende, maar zwakkere verdediger daar neerzetten. Sowieso ontstaat de meeste ruimte achter je verdediging als je zo speelt, dus heb je vooral snelle CB's nodig.
     
  18. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben momenteel een Eredivisie/Nederlands team aan het maken. Iemand enig idee of er een Dost IF komt na afgelopen weekend? Zou wel mooi zijn :D
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat moet haast wel, maar er is bij EA geen pijl te trekken op de TOTW. Woensdagmiddag wordt het TOTW meestal bekend gemaakt.

    Vijf goals is niets niks, dus zou me niks verbazen hoor. Verwacht dat er sowieso een speler van Barça in het TOTW zit: Alexis, Fabregas, Alves of Iniesta ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 12 dec 2011
  20. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Dit is mijn team op dit moment,

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina