1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal het waarschijnlijk nooit begrijpen, maar waarom moet het gedoe met foto's naar de iPhone zo moeilijk gaan.
    Edit: pfff, 2 programma's nodig om wat files te syncen via de meest onlogische manieren, en dan werkt het nog niet goed. Nou staat een folder er 2x op. :mad:
    Maak morgen wel wat screens met toelichtingen en dan hoop ik dat iemand me uit de brand kan helpen.
    Kort gezegd heb ik op mijn MBP een map iPhone Wallpapers en die wil ik syncen met / plaatsen op mijn iPhone. Zou niet zo moeilijk moeten zijn...
     
    Laatst bewerkt: 10 dec 2011
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gewoon iTunes gebruiken. Al is de foto synchronisatie voor mij persoonlijk ook nog steeds de grootste ergernis. Dat moeten ze echt eens beter aanpakken. Foto's slepen ipv gebeurtenissen synchroniseren. Bij muziek werkt het heerlijk, waarom ze het zo nog niet bij foto's hebben gemaakt is mij een raadsel.
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Kan geen foto's meer overzetten van iPhone naar computer?!!

    [​IMG]
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Had de zelfde problemen vanwege een corrupte bestand :mad:
    Heb de foto's gedownload via Fotolader en daarna alle foto's verwijderd uit de iPhone.
     
  5. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Ah, doe ik het ook zo. Bedankt;).
     
  6. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
  7. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    :thumbs: , ik heb deze namelijk ook !

    Geluidskwaliteit is perfect , geen ruis en een perfecte Bass (MegaXpand).

    De Sony kon je tot een paar weken geleden nog kopen in de Apple Store.
     
  9. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ik kan me herinneren toen iOS 5 uitkwam dat je op de iPhone zowel het weer in je zelf ingestelde stad kon zien en via locatievoorziening daarnaast ook het plaatselijk weer.

    Die tweede optie zie ik er echter niet meer staan? Kan ik dit bij instellingen ergens veranderen?
     
  10. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat heb jij ervoor betaald als ik vragen mag, en wat is 'MegaXpand'?
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Plaatselijk weer kun je zien door dat schermpje omlaag te trekken.
     
  12. Colintt

    Colintt Active Member

    Berichten:
    305
    Leuk Bevonden:
    0
    Afgelopen Zondag een iphone 4s aangeschaft. Maar al meteen na thuis zijn aangekomen, problemen ondervonden. En niet 1 probleem, maar 3.
    Zal het even uitleggen.

    Probleem 1. Geluid tijdens het bellen is -_-. Diegene kan mij niet horen, en ik kan hij/zij nauwlijks horen, terwijl het geluid op de allerhoogste stand staat. (overigens doet de luidspreker stand het wel gewoon normaal)

    Probleem 2. Inloggen op app world / itunes. Er wordt aangegeven dat ik mijn cookies op 'veel bezocht' moet zetten. Na dit 100x gedaan te hebben, deed hij het nog niet.

    Probleem 3. Internet. Nou heb ik een abonnement aangeschaft MET internet. 3gs. Maar telkens valt het internet weg zodra er geen wifi-verbinding is.

    Nu heb ik mijn iphone 4s teruggebracht voor reparatie, maar dat kost ook weer 5werkdagen...
    Had natuurlijk ook kunnen liegen en zeggen dat ik liever een witte iphone wilde en mijn zwarte zo te ruilen. Mja, heb toch liever die zwarte.

    Iemand hier evaring met deze problemen? En/of deze problemen ook daadwerkelijk goed worden verholpen.
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Meerdere mensen met 3G-problemen vandaag? Vanochtend deed het het nog, maar sinds einde van de ochtend/begin middag heb ik geen 3G meer. Wi-Fi thuis natuurlijk wel gewoon, maar als ik deze uit zet, heb ik niets meer. Staat ook geen 3G-tekentje boven, ook geen cirkeltje (langzaam internet).

    Ik heb T-Mobile. Iets bekend?

    EDIT: Hmm, vreemd. Na twee keer uitzetten doet de 3G het ineens weer. Nja, maakt niet uit. Beter! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  14. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Iemand een tip voor een fatsoenlijke hardcover voor de iphone 4?
    Ik zie door de bomen het bos niet meer.
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb 'm zojuist ook gekocht:). Maar is het mogelijk om je savegames van GTA 3 op de iPad over te zetten naar de save games op GTA 3 op je iPhone? Heb ik namelijk met wel meer spelletjes, jammer dat die dat niet automatisch synchroniseert.
     
  18. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Ook bij dat scherm krijg ik alleen het weer van de plaats die ik zelf heb ingesteld en niet het plaatselijke.

    Kun je dat ergens instellen dan?
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat gaat helaas niet. Dát zou nou eens een goede feature zijn voor Gamecenter. Want nu is dat echt totaal bagger.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Zag dit net op iPc staan, wat ziet dit er mooi uit zeg :eek:. Weer een tof spelletje voor in de trein dus!

     

Deel Deze Pagina