Hoeveel xtra's hejje bij DOA3 gehaald?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xenior, 9 mei 2002.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tjaa... ik weet ook niet wanneer ze komen..
    soms zit ik 2 uur met een ventje in survival te spele, en krijg k nog steeds geen xbox, en vandaag begon ik met hitomi in survival, pak die ander met A op, spring er op, en meteen kwam er een xbox-item uit. Het is gewoon geluk hebben volgensmij wanneer ze komen.

2. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Als je in deze thread gepost had en je post is weg komt dat doordat je niet goed hebt gelezen wat de bedoeling is van deze thread. Dus nogmaals, alleen om te patsen en andere forumDOA3ers aan info te helpen. :)

3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    5. Bayman C3 Ook gewoon 3 keer meer dan 10 man gekontschopt.:)

Ik heb btw van de 3 xbox items die voorbij kwamen er maar een kunnen verzilveren.:'-( Letterlijk verzilveren want dat was Zack C3:9 Anyways, wat ik zeggen wou is dat die xbox items ook zo weer verdwenen zijn, erg frustrerend soms.

4. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteravond weer even DOA3 gedaan, en wat gebeurt er met Hayate in survival mode krijg ik gewoon een Xboxitem toen ik ventje gewoon voor zijn bek sloeg..
    Hij lag nog geen eens op de grond.
    Ziedaar C3 voor Hayate..
    Verhaaltje gaat verder: Ga ik met Tina 5 ventjes later gebeurt er hetzelfde, XBOXITEM (Jippie) en dus ook C3 voor Tina...
    Das dus 2 Xboxitems in 10 minuten, en het was de eerste keer dat ik hem had gekregen..
    Straks weer proberen!!! :)

PS: Hebben jullie ook het idee dat je tegenstanders naarmate je vaker Survival mode speelt dat de tegenstanders gewoon Asociaal goed worden!!!

5. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nee, meestal maak ik of 6 kills en ga ik dood, of ik maak er 19 en dan ga ik dood of ik maak er HEEEEEL veel 29 ofzo en dan ga ik pas dood.....
    ligt eraan WIE je krijgt denk ik? waartegen je vecht ofzo

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik de eerste x survivalmode ging spelen was het echt wel makkelijker, ik haalde achtermekaar hoge scores. Nu moet ik bij het derde ventje al mijn best gaan doen.
    Nu verders met de thread:
    6. Bass C3 xbox item:9

7. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    :'-(
    Ik wil ook!

8. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat zuurs....gister haal ik 2 x 19 slaughters met Hitomi(jaja, een te weinig) krijg ik de 2e x een xbox item waar ik overheen liep. Ik me best niet meer doen, gelijk nokkie geslagen en wat denk je....waarschijnlijk ging item net weg toen ik er overheen ging...ik had hem gewoon niet8(

9. Guardian

Guardian ------------

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat mijn x-box item theorie ook helemaal niet meer op gaat laatste tijd. VOor alle vrouwtjes pakjes behalve Lei Fnag heb ik gewoon xbox item kunnen krijgen en dat was ongeveer een uur spelen achter elkaar door voor een xbox item met één ventje. Dan pakte ik de volgende en weer een uur gespeeld en ik kreeg de volgende xbox item.
    Nu ben ik al vele uren verde rmet Lei Fang en heb niks gekregen. Zelfde geldt voor Zack. Bayman kreeg ik weer wel in een uurtje.
    Ik kan er geen touw meer aan vast knopen iig. Misschien was het geluk dat ik ongeveeer na een uur de vrouwtjes wat beter onder de knie had en dat ik voldoende punten of mannetjes had verslagen maar het klopte zo goed tot dat ik met Lei Fang aan de gang ging en nu krijg ik niks meer, ook niet na 3 uur spelen met zelfde figuur. :mad:

10. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Argh...kut is dat man. Ik probeer iig alle kostuums die niet te moeilijk zijn gewoon te halen maar.....tsjah, soms heb je dat niet in de hand. Met Bass had ik 15 wins en toen kreeg ik hem al.
    En die was niet zo moeilijk te halen, met Zack idem dito.

11. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    hebben jullie ook wel eens een vlinder met kasumi gehad??

en met zack jackpots??

volgens mij krijg je per karakter ook verschillende bonussen kasumi vlinder, zack jackpot
    etc

12. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, horloges voor Bayman en voor eh.. hmmm naja koekepannen, auto's enz Maar wat je daar aan hebt....
    Ik las wel ergens dat je voor Tina ook drie crystal dolphins kon scoren voor pakje...hmmm, heb ik nog nooit gehad, weet dus ook niet of dat waar is.

13. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat die speciale items gewoon extra punten waren!!!

Ha trouwens dat DOA3 is veel leukerder dan toen ik hem het eerst speelde.. Ik ben erachter gekomen hoe je goed moet blocken enzo...
    Dit konden jullie waarschijnlijk al of misschien nog niet maar ik ga het toch zeggen!!

Je moet gewoon opletten als je van iemand afstaat wanneer diegene met een combo begint en dan gewoon de blauwe knop inhouden(das als het goed is je defense), wacht tot je tegenstander daarmee klaar is en je kan je gang gaan..
    Ik zeg dit omdat ik merk wanneer je blockt dat je tegenstander in de meeste gevallen na een combo 2 sec. stil blijft staan..

In ieder geval het werkt niet altijd, gewoon een kwestie van opletten en timen.. Succes ermee.. :)

14. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand dat overpakken (back+X) ECHT goed? Dus dat als je het wilt, dat het dan ook lukt? Is bij mij meer een kwestie van mazzel hebben.

Heb nog niet zoveel extra's. 3e costume Kasumi en Ein

15. Mirik

Leuk Bevonden:
    3
    Yep! ik voel mezelf goed genoeg in DOA3 om te zeggen dat ik steengoed ben, ook in het blokken etc!

16. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Counteren gaat lekker, niet altijd maar hangt van tegenstander af hoe je hem countert(welke klap/schop/etc. je tegenstander meestal uitdeelt, daar anticipeer je op) Enneh..Cyberpunk...Wahahahga, ik hoop dat de meeste daar wel achter zijn, DOA is geen stom hakspel, moet echt trainen en oefenen om goed en snel te worden.:)

17. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ja vooral natrapppen zorgt voor xtra items (cowboy-hoeden voo Bass?)

naja zal wel hé ......

mzlz Munch and Abe

18. Cusem

Cusem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En nog even over die trophies (nog geen reply over gelezen), HOE behaal je een trophy? Ik kwam dus wel op de eerste plaats met Tina bij Time Trial, maar ik kreeg dus geen trophy...

19. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel op de 1e plaats komen, maar je moet een bepaalde score halen om een trophy te krijgen!!

PS. in Counteren ben ik heel goed, alleen laag counteren niet, en al helemaal niet bij die Drunken boxer!! Ik heb echt geen idee wat hij altijd gaat uitspoken(pokkeventje)...

20. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in time trial moet je volgesmij onder de 6 min. iedereen verslagen hebben om een bronze te halen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina