Revelations heeft ook de orginele AC disc toch? Of is dat alleen op de PS3? Zo niet, dan zou ik revelations kopen, dan hoef je alleen maar AC Brotherhood en AC II te kopen. Scheelt wel weer wat.
Volgens mij was dat alleen PS3, ze moeten toch wat met al die ruimte op een Bluray , even zoeken. EDIT: Wiki:
Nah, ik heb een budget van 60 euro voor kerst, dus AC word hem dan tijdelijk even niet. Ik denk dat ik voor Batman ga.
Hey, Ik ben opzoek naar een leuk race spel, Ik zelf hou niet zo van forza, Heb zelf al need for speed maar wil nu een spel waar je ook auto`s kan tune, Het liefst moet er een volkswagen golf in zitten Alvast bedankt
Is dat een strikvraag? Er moet een Golf in zitten en je moet je autos af kunnen stellen maar het mag geen Forza zijn.. GT5 dan maar
Ik zoek een nieuwe game. Skyrim/MW3/BF3/Fifa/Assassin Creed heb ik allemaal gespeeld. En Batman zit al in mijn gedachte. Hopelijk krijg ik wat suggesties.
Super bedankt voor de reacties jongens, Even kijken of het wat is. Ik laat nog wel horen welke het is geworden en of het wat is Gr,