Ja zoiets... Er is al eens een topic over geweest: http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=12830
om ff terug tekomen over mijn thread lcd tv,s die gesloten was ten eerste maakt me geen moer uit hoe groot het beeld is klein is ook prima en als men dacht dat ik 15 was zit je mis ik ben 23 en heb een vaste baan /Mod ff on-toppic blijven dude edit by Eastmaster
BLABLABLA Mag ik je vragen tacniture, waarom je geen plasma wilt? wat de prijs betreft scheelt het inderdaad niet veel. /Mod ff on-toppic blijven dude edit by Eastmaster
Quack, wat staat er links van je xbox? lijkt wel een open staande koffertje met allemaal draden enzo erin, metertjes ofzo
Whehe... da's mijn EPIA v8000 mini-ITX PCtje. De mini ITX moederbordjes zijn 17x17cm groot en hebben onboard netwerk, audio en video. Heeft zelfs TV out. Ik heb 'm in een oude floppendoos ingebouwd. Ik wil 'm gaan gebruiken als media player. Er moet nog een LCD schermpje in komen, en een afstandsbediening.
Neh, dat haalt hij allemaal over het netwerk. Heb niet voor niets een servertje met veel schijfruimte op zolder staan
Waar koop ik voor 200 euro een goede laptop? En laptops zijn niet gemaakt om 24 uur per dag aan te staan.
Relax!!! VIA EDEN rulezzz Mooi ingebouwt En idd, een VIA is beter voor dit doel dan een laptob... heb je niet wat meer foto's ervan? Enne, wat zie ik daar? een 12 volt voeding?? WOEI!!!