xbox in combinatie met 107cm televisie

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Wamelink, 13 dec 2011.

1. Wamelink

Wamelink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

Ik heb laatst een nieuwe tv gekocht, het is een televisie met een scherm van 107cm, het probleem doet zich nu alleen voor, dat is als ik Modern Warfare 3 wil spelen hij iets trager reageert met mikken. Als ik een mannetje zie lopen en ik wil op diegene aimen vertraagt hij tijdens het richten ongeveer met 0.4 seconde! Weet iemand hoe je dit probleem kan verhelpen? Met Fifa 12 reageert hij wel gewoon goed namelijk!

Alvast bedankt,

Groetjes Bart

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Misschien kun je ook aangeven wat voor televisie je dan hebt? Daar is het ook allemaal afhankelijk van natuurlijk. Wat is de beeldverversing van je televisie bijvoorbeeld?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    dit ligt waarschijnlijk aan je tv (kan je dus ook niet oplossen), maar het zou handig zijn als je verteld om wel tv het gaat

4. Wamelink

Wamelink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 13 dec 2011
  5. Gyrrack

Gyrrack Active Member

Leuk Bevonden:
    92
    Het klinkt als een relatief grote input lag, dat is de tijd die een tv nodig heeft om een signaal dat binnenkomt bij de tv daadwerkelijk op het beeld te laten zien. Voor games moet dat bij voorkeur zo kort mogelijk zijn. Functies als 100Hz en dergelijke vergroten deze tijd en werken bij games dus in je nadeel. Vaak wil de game mode in de beeldinstellingen helpen omdat dergelijke functies worden omzeild.
    Modern warfare 3 legt deze beperkingen waarschijnlijk eerder bloot dan games waarbij je reactiesnelheid van minder groot belang is. Hoewel Fifa daar ook wel het nodige van vraagt lijkt me.

Op gamespot staat een aantal posts waarbij men aangeeft dat in het geval van jouw tv de game mode vrijwel niets verandert aan de input lag, maar je het wel kunt oplossen door de gebruikte hdmi aansluiting te hernoemen tot PC. Hopelijk helpt dat. Succes.

6. nequx

nequx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Sander H

Sander H Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er zit als het goed is ergens een optie Game mode. Als je die aan zet zou de inputlag een stuk minder moeten zijn.

8. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik had een paar weken geleden een collega die hetzelfde had met zn nieuw gekochte plasma.
    Ik vertelde hem dat dit eigenlijk niet kon omdat plasma's meestal heel snel zijn met weinig inputlag.

Toen vroeg ik hem: je hebt de xbox toch wel met hdmi aangesloten???? Hij zei: nee, met scart...hoezo?
    Heb hem een hdmi kabel laten kopen en daarna mij gebeld om stap voor stap uit te leggen wat hij moest doen en ......ohhhhhh riepen ze in koor......wat mooi :)

De inputlag was meteen verdwenen. Ik neem aan dat jij m wel gewoon met hdmi hebt aangesloten.

Soms is er 1 hdmi input speciaal voor pc signalen en heeft minder inputlag. De VGA input heeft meestal de minste inputlag.

Als je er maar met 1 game last van hebt, zal dit het probleem waarschijnlijk niet zijn?

9. Wamelink

Wamelink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt jongens, ik heb de hdmi poort verandert naar pc, en nu doet hij het gewoon weer goed, thanks voor de snelle comments!

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Mooi dat het werkt :thumbs:

Deel Deze Pagina