MotoGP 2 TIPS

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusun, 11 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Dag allen :p

Ben nu ongeveer zo'n 2 weekies MotoGP2 aan het spelen en heb carreer mode op Rookie en Pro eigenlijk zonder moeite kunnen uit rijden, moet nog 3 trainingen en 3 challenges. Dus heb al aardig wat credits om mijn motor te tunen. Ik rij op 1 van de 2 Honda's dus de 450cc of de 900cc. en heb 50 credits op cornering en 50 credits op acceleration en de rest iets van 30 credits verdeeld over top speed en braking. Ohjaa ik rijd nog wel op automatic. Maar nu komt het probleem, althans voor mij, ik krijg het bijna niet voor elkaar om met champion op de 1st positie te eindigen, volgens mij haal ik echt alles uit mijn motor wat er inzit maar het lukt gewoon niet. Rij ik de Honda 450cc halen ze me in op de rechte stukken en rijd ik de 900cc dan halen ze me in in de bochten. Ik begin aardig gefrustreerd te raken en het spel plezier verdwijnt zo toch wel een beetje, heeft er iemand tips om toch 1ste te kunnen worden? En ja ik weet dat manual schakelen sneller is maar ik wil het eigenlijk met automatic rijden. Ligt het aan de motor, instellingen etc... please help me want IK WIL DIE CREDITS}:]

Groeten Dusun

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Helaas ben ik nog niet zo ver. Ik moet nog een paar reces rijden in Pro. Dit gaat me tot nu toe ook gemakelijk af.

Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op je vraag. Denk alleen dat de meesten die zo ver zijn, zelf schakelen.

Dat schakelen krijg ik zelf niet onder de knie! Dit terwijl ik zelf een paar keer per jaar op Assen en Zandvoort te vinden ben. |:-

3. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    volgens mij scheeld dat schakelen toch niet zo heel veel. Bij motoGP1 speelde ik eerst ook op automatisch en nu op handmatig, ik moet zeggen dan dat echt niet meer als 3 a 4 seconden per ronde opleverd, en dan heb je nog het veel groter risico dat je ergens van de baan afvliegt omdat je niet goed schakeld.

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    mja, ik schakel wel handmatig, geleerd in moto gp 1, ik haal de championship races wel maar ik doe wel altijd de qualificatie! gisteren had ik me op assen als 2e gequalified en toen werd ik net aan 2e, dus toen wou ik opnieuw maar dan kan je alleen op rerace drukken en dan start je achteraan, ik heb er toen een uur over gedaan om vanaf laatste positie eerste te worden en ik werd half gek maar het is gelukt! :D maar qualificeren is belangerijk, je moet ook altijd proberen je motor voor de computer bikes te gooien, en kleine stukjes afsnijden als het kan en powersliden! das soms heel handig in bijvoorbeeld een hele scherpe bocht, dan ben je veel sneller weg, of op dat laatste rechte stuk bij suzuka, daar remmen hun voor die laatste draai, dus nog voor die chicane, daar moet je powersliden door die bocht en dan win je ook een stuk! Veel succes!

5. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Bedankt voor je tips, maarre is het allemaal haalbaar als je met een automaat rijdt????? Of is het echt noodzakelijk om na bv "Pro" zelf te gaan schakelen???

6. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    nee ik zag laatst een gozer hier op het forum die alles had gehaald met automatic, daar zou je het ook makkelijk mee moeten kunnen halen denk ik... (nou ja makkelijk :))

7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Pfjoei....gelukkig! Dit geeft me weer hoop.

thx

8. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    nu heb ik een vraag:

als je op rookie rijdt op B.V op suzuka in carreer mode, en ik haal 3/3 chalenges en ik woor eerste met de race krijg ik 3/6 credits. hoe haal ik er 6/6 uit?

9. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx voor de TIPS... ga het vanavond meteen proberen, en als er meer TIPS zijn, laat maar weten. Ik MOET en ZAL op alle banen op Champion 1ste worden om de 16 credits te verdienen }:]

Groeten Dusun

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tja ik zit ook op champion maar je moet gewoon het circuit heel goed kennen. Je moet goed weten in welke bochten je snel en in welke je niet snel mag gaan. Zo is het echt wel te doen.

11. Dusun

Dusun Oldskool NL

Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord op je vraag:

Als je ROOKIE rijdt en je wordt 1ste krijg je 3 credits, rijdt je in PRO krijg je er 1, rijdt je in CHAMPION krijg je er 1 en die laatste zul je wel in LEGEND krijgen.

Groeten Dusun

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  12. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina