Dag allen
Ben nu ongeveer zo'n 2 weekies MotoGP2 aan het spelen en heb carreer mode op Rookie en Pro eigenlijk zonder moeite kunnen uit rijden, moet nog 3 trainingen en 3 challenges. Dus heb al aardig wat credits om mijn motor te tunen. Ik rij op 1 van de 2 Honda's dus de 450cc of de 900cc. en heb 50 credits op cornering en 50 credits op acceleration en de rest iets van 30 credits verdeeld over top speed en braking. Ohjaa ik rijd nog wel op automatic. Maar nu komt het probleem, althans voor mij, ik krijg het bijna niet voor elkaar om met champion op de 1st positie te eindigen, volgens mij haal ik echt alles uit mijn motor wat er inzit maar het lukt gewoon niet. Rij ik de Honda 450cc halen ze me in op de rechte stukken en rijd ik de 900cc dan halen ze me in in de bochten. Ik begin aardig gefrustreerd te raken en het spel plezier verdwijnt zo toch wel een beetje, heeft er iemand tips om toch 1ste te kunnen worden? En ja ik weet dat manual schakelen sneller is maar ik wil het eigenlijk met automatic rijden. Ligt het aan de motor, instellingen etc... please help me want IK WIL DIE CREDITS
Groeten Dusun
Laatst bewerkt: 11 jun 2003