1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    SWTORThe Old Republic
    The first wave of Early Game Access emails have now been sent! We will let you know when the next wave goes out.

    http://twitter.com/swtor

    iemand een gekregen :p?
     
  2. Martygoeswild

    Martygoeswild Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof er eerlijk gezegt geen drol van.
    Ze hadden volgens mij gewoon gezegt dat de mensen die hem als eerst ge pre ordered hadden als eerste zouden spelen en niet de mensen die gisteren hadden ge pre ordered en nu al spelen, trolls denk ik tbh!
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Dat denk ik ook. Volgens mij gaat het gewoon eerlijk.
    Ik kan sinds vandaag ook beginnen.
     
  4. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ik ook wel aan deze game ga beginnen als de begin drukte weg is en ik wat meer verhalen hoor van gamers die al spelen :) WoW kan me ook niet echt meer boeien al heb ik nog een maand playtime!
     
  5. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb trouwens een vraagje zat net beetje te surfen en dacht dat de game eigenlijk 20dec uit zou komen maar nu zie ik net op wikipedia dat de game in de EU al op 15dec uit zal komen wil dit zeggen dat we vannacht gewoon kunnen spelen?
    Ik heb de game gekocht via origins hoop dat iemand hier meer info over heeft !
     
  6. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Early Acces, er zijn al mensen aan het spelen op dit moment ;)
     
  7. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee dat snap ik maar er staat op internet dat de game in de eu uitkomt op 15dec dat zou dus vannacht zijn ?
    De early acces is al sinds gister bezig toch? mijn vraag is nu kan ik de game vannacht gewoon spelen via origins? of is dit gewoon de 20ste ?
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het spel is vanaf 15 december te koop.
    Maar je kan, zonder early access, pas spelen vanaf 20 december.
    Dus zonder pre-order moet je dus nog een paar dagen wachten.

    Naast een Jedi Knight heb ik nu ook een Sith Inquisitor aangemaakt. Korriban is echt een gave planeet.
     
  9. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat een verschrikkelijk slechte service heeft Bioware :mad:
    Ik probeer al 3 dagen de costumer service te bereiken zonder resultaat.

    Vandaag voor het eerst na 50 minuten in de wacht te hebben gestaan een medewerker
    gesproken.
    Helaas voor mij waren er onderhoud werkzaamheden, waardoor hij niet in het systeem kon...... :mad:
    9/10 kun je kom je er niet eens doorheen, omdat alle medewerkers bezet zijn |:-

    Welke idioot krijgt het verzonnen om een niet werkend secret question systeem in te voeren wat alleen bij problemen via de helpdesk verholpen kan worden.

    Echt te triest voor woorden dit.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2011
  10. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb zelf ook pre-order .. maar vind het wel beetje wazig dat je de game kan kopen vanaf de 15de maar dan wel pas de 20ste kan spelen ? :lol:

    Maar goed hopen op een early access als niet dan nog een paar dagen Battlefield 3 / Skyrim spelen tot de 20ste !
     
  11. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook customer service bellen, costumer service die weet vaak echt niks :mad:
     
  12. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Lame.


    Ik heb eindelijk de Collector's Edition van The Old Republic binnen, maar nou heb ik alles dus uitgepakt en er zit dus iets niet bij... de garantie boek en de instructie boek, op de instructie boek staat dus blijkbaar een code op van wat ik gezien heb op een unboxing youtube filmpje, maar in het hoesje waar de 3 DVD's inzitten dus helemaal geen handleiding of garantie boek in(die er ook bij moet zitten).


    Hopelijk dat dit snel is opgelost want dit is natuurlijk wel heel lame, ik heb Bioware al een e-mail gestuurd en 12Game.com, nu is het dus wachten, hopelijk dat ik echter een code krijg voordat de game uit is. :+
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Normaal slaap ik nu al, maar ik heb even zitten doorspelen. Ik vind het echt een grandioos spel. Ik ben een Sith Inquisitor, level 11 ondertussen. Ik heb net een klasse mogen kiezen. Toch maar gekozen voor de Sith Sorcerer. Er is 1 puntje waar ik me wel aan stoor. Met Sith Inquisitor krijg je een groot beest als companion, het vervelende is dat die vlak achter je aan blijft lopen. Is er geen mogelijkheid dat die meer afstand neemt ofzo? Ik vind hem nogal beeldvullend.
     
  14. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Wat bedoel je nou?

    Zoals ik in me post al zei is de costumer service niet bereikbaar vanwege extreme drukte.
    Zelfs om 02:00 uur krijg ik een bezettoon te horen.

    En ze zouden 24/7 bereikbaar zijn.
    Ik heb het idee dat in totaal met 10 man telefoons aannemen voor heel de EU.

    Het moet niet veel gekker worden.
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  15. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, sta er al van te kijken dat er zoveel cosplay requests zijn terwijl de launch er nog niet eens is!
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Nog steeds geen " mail " Laat de pre-order headup maar lekker zitten. :confused: Heb nu maar 5 dagen de tijd, om even voor te zijn met spelen.
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Same here. Wat een gekut zeg, er stond overal gewoon 5 dagen eerder spelen, nou dat is vandaag. beter komt die shit!!!!
     
  18. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    same ook nog niks hoop dat we vandaag allemaal een inv krijgen !
     
  19. azzkickr

    azzkickr Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat stond er niet..

    Up to five days of early acces.

    Heb er in mijn enthousiasme zelf ook overheen gekeken, maar het staat er toch echt.
     
  20. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nops, dit stond, weet niet hoe het er nu staat, zo niet op Bol.com, Bart smit etc =)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina