Splinter Cell: Geslaagd of niet?

Discussie in 'Algemeen' gestart door LeoGeo, 9 jun 2003.

  1. hunter

    hunter Battleship

    Berichten:
    446
    Leuk Bevonden:
    0
    beste uit dit spel vind ik de sfeer en de spanning......
    vooral als je bij een moeilijk stuk komt met 3 guards ofzow en ze dan zo uitschakelen dat ze het van elkaar niet eens doorhebben is echt heerlijk :) en de spanning + sfeer druipt dan van je scherm af :)
    soms was de AI een beetje vreemd maar over het algemeen wel goed...

    splinter cell is een toppertje _O_

    enige is natuurlijk wel de replay waarde, die is wat laag....
     
  2. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    :) Ja ik ben ook al ff bezig, bovendien er is dl content, dus replay valt op zich nog mee...

    heb m sinds kerst, en zit nu pas in abbatoir, lol... ik speel alles door elkaar :p Maar ik en mn maat hebben de afspraak dat we niet killen, dus alleen maar vanachter neerslaan en sticky shockers gebruiken, tenzij absoluut noodzakelijk.... dat is best cool, want het is niet echt moeilijk om op Abatoir headshot na headshot te geven maar zo is t verdraaid lastig :p Maar dat verlengt de reply enorm, tis echt n aanrader zo te spelen! Ik speel nu op niormal en hierna ga ik Hard spelen en dan juist iedereen killen.... >: ) En daarna easy en dan niemand aanraken, alleen door de schaduwen voortbewegen.... hehe, dus voor mij is de replay er nog wel :)
     
  3. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Mij kon het totaal niet boeien, veel te statische gameplay.
     
  4. masterape

    masterape Guest

    Ik vond het een van de weinige toppers. En het is leuk dat je levels kunt downen. Geslaagd
     
  5. Zelda

    Zelda The Wind Waker

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox heeft idd te weinig toppers. En die spellen die als toekomstige topper worden aangekondigd, blijken vaak tegen te vallen. Je hebt gewoon toppers nodig als je een succesvol systeem wil hebben.
     
  6. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar voor elke GC topper heb je er ook een voor Xbox dat is zeker. Je hebt Metroid Prime, Zelda en Super Smash Bros, als je t mij vraagt, op Xbox heb je Halo, SC, en UC. Je ziet wel een beetje het verschil in de themas van de games (queesten oplossen in fantasy-wereld/bruut geweld) maar ja.

    Ik vind niet dat er te weinig toppers zijn, hoor...
     
  7. lulfiep

    lulfiep The Goatchrist

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is te gek! Maar het gaat heel snel vervelen.
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    ik vond hem tegenvallen, niet mijn smaak (te moeilijk en frustrerend voor mij) maar mooi is ie wel
     
  9. Nigel

    Nigel Ghost Recon Fanatic

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    SC is naar mijn mening een aardige game maar (nog) geen echte topper.
    Er zitten nog gewoon wat dingen in die het spel omlaag halen zoals een aantal fouten: Lichaamsdelen die door muren uitsteken waardoor de vijand jouw aanwezigheid opmerkt.Continu missies herhalen omdat alarmen afgaan omdat jij ergens vergeten bent om een lichaam te verbergen terwijl de vijand al lang op de hoogte is van jouw aanwezigheid.

    En de trage snelheid vind ik slecht (vooral met getrokken wapen) zodat je nooit echt in actie kunt komen zoals het hoort.
     
  10. king of XBOX

    king of XBOX active user agian

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    1
    ik vind het wel een super spel hoor. ik heb het vanmiddag gekregen (geleend) van een vriend van me. en ik vind het wel lache. tis soms wel lastig maar dan blijkt dat de oplossing eigenlijk heel logisch is eigenlijk.
     
  11. Thomas

    Thomas Active Member

    Berichten:
    613
    Leuk Bevonden:
    1
    Geslaagd. 2e beste spel dat ik ooit heb gespeeld.
     
  12. Metski

    Metski RelaX-BOXer

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het een super mooi en goed uitgewerkt spel, maar toch mis ik een beetje het verhaal dat ik bij Metal Gear Solid wel weer goed vond. Dit verhaal is toch weer iets te simpel en voor de hand liggend. Het zou perfect zijn als het volgende spel een verhaal zou hebben als MGS en dan met iets meer mogelijkheden en wapens. Wat betreft de replay-waarde ik heb hem eerst op normal uitgespeeld toen heel lang laten liggen en nu ik Live heb, heb ik hem eerst helemaal uitgespeeld op Hard en nu met Kola Cell bezig (verrekt moeilijk op Hard). Vond het wel leuk om hem nog een keer uit te spelen, alleen gaat het een stuk sneller als de eerste keer omdat je alles al weet en niet meer alles gaat lezen. Top spel, zeker één van de beste tot nog toe op de xbox.
     
  13. Assassin007

    Assassin007 Godlike Gamer

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel was veel te kort (oké er is één content te downloaden)en er zaten geen moeilijke puzzels in. Toch is het één van de beste spellen die ik al gespeeld heb. Strange!}:confused:
     

Deel Deze Pagina