[XOne] geen verbinding

Discussie in 'Games' gestart door pata, 15 dec 2011.

1. pata

pata Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo Allemaal,

ik heb voor mijn zoontje van 9 een xbox kinect gekocht deze schijnt interne draadloze verbinding te hebben, echter krijg ik met geenmogelijk de verbinding ingesteld,

heb het ip adres etc handmatig ingevuld , maar nlijft aangeven dat er geen verbinding is hij ziet het netwerk trouwens wel .

wat doe ik fout sorry jongens ben blond , o ja ik gebruik op de pc windows 7
    :D

Laatst bewerkt: 15 dec 2011
  2. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Hier lopen een paar dingen door elkaar denk ik. Met een "xbox kinect" bedoel je denk ik een Xbox 360S met een Kinect erbij? Hoe ziet het netwerk er verder uit?

Even ervan uitgaand dat het een simpel draadloos routertje is, zet alles in de Xbox op automatisch, verbindt met het draadloze netwerk, en kijk wat er gebeurt (Je pc heeft hier in principe weinig mee te maken, tenzij die voor al het internet in huis zorgt).

3. pata

pata Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

ik heb gewoon een draadloss modem van tele2 , bedoel indd xbox360s met kinect haha

4. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    In dat geval is het gewoon een kwestie van:

- Alles op automatisch
    - Draadloos netwerk kiezen
    - Netwerksleutel invoeren

5. pata

pata Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoihoi

Dank je wel hij ziet nou het netwerk en maakt ook verbinding met internet , alleen maakt hij nu geen verbinding met mijn pc , iemand oplossing zodat ik kan streamen

6. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    streamen?

Deel Deze Pagina