[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De gewone heeft 86 sprint speed, dus zal wel kunnen.
    Ik moet zeggen dat Cavani in FUT 11 echt 10 x beter was dan in FUT 12.Ik heb er in FUT 11 iets van 80 wedstrijden mee gespeeld_O_ en nu na 10 wedstrijden weer verkocht.

Haha,ik keek ff naar mn oude teams.Dit was op het laatstt mijn team in FUT 11:

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#kuLWpAyobce7T

Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  2. Amersfoorter

Amersfoorter Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Er staan er 4 op. Kost minimaal 450k (te veel!) Hij is ook niet snel (85 pace) en met Ibra heb je al genoeg schot/kopkracht. Dat is ook waar Cavani in uitblinkt. Beter Pato voorin houden, redelijk snel en net als Ibra 5* skills.

Ik weet eindelijk wat mijn definitieve team gaat worden. *)

Oude: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#bgYVXf7ebcedJ

Nieuwe: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#gOAyoUDVbce7S

Vond Mascherano niet echt geweldig, dacht toen aan Cambiasso (geweldig!) en toen Lavezzi en Di Maria en dan gelijk maar weer serie A verdediging.
    Chiellini en Silva vind ik persoonlijk het fijnste CB duo in UT.

Lucio word dus nog vervangen voor T. Silva maar eerst wil ik Alves voor Ramos. (heeft dan chem met Di Maria en Lucio/Silva.

Misscien op de CAM nog eens Pastore IF proberen maar is me nog wat te duur. Kan Costa IF (valencia) ook eens op CAM zetten zodat ik elke SP uit BBVA naast Messi kan zetten. Misschien eens wat kopkracht voor de afwisseling. Iemand nog een ander Idee?

@ Danny: Ben je van je Brazilver afgestapt!? 8)
    Lekker team had je! van Persie heeft dit jaar dus op pace in geleverd :'-(

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vind pato persoonlijk lekkerder omdat hij zo heerlijk wegdraait en alles perfect hard inschiet. Di natale was daarnaast te sloom. Volgens mij hebben ze dezelfde pace maar patk heeft echt die super versnelling zoals benzema. Zo makkelijk om er dan langs te komen.

Cavani wordt het hoe dan ook niet. Zou ik nog eerder terug gaan naar IF miccoli.

Met lavezzi nog niet gespeeld. staat nog in me watchlist als hij niet overboden is.

IF Zlatan kostte me 725.000 heb hem in de eerste week gekocht. Aantal andere teams gehad maar hem heb ik altijd gehad.

4. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Torres schiet bij mij ook alles op de paal of lat! niet normaal!

5. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb ibra en di natale in de spits. Ga pato nog wel even oppikken, zoveel kost hij niet meer. En robinho neem ik dan afscheid van. Vind hem als spits gewoon niet goed genoeg. Z'n schot ben ik niet kapot van.

Gister if klose geprobeerd. Balletje voor en koppen maar!!! Die dude is zo gevaarlijk in de lucht. Ook heeft hij een finishing van 99....

Maar m'n 1e aankoop wordt T. Silva. Kan ik eindelijk lucio vervangen. Daarna zat ik dus te denken aan IF Prince. Twijfel alleen of ik hem als Cam of Cdm koop. Ben eigenlijk best tevreden over Sneijder en cambi.

Ik heb nog 2 ton. Plus eventueel verkoop van if doumbia, bochetti en b Alves.

6. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    IF Prince is als cam zeerongeschikt. heeft high defense en high attack work rate dus is zo moe en halverwege tweede helft heb je er niks meer aan.

Als cdm is hij zeer geschikt maar als je cambiasso hebt zou ik lekker die houden. IF Prince moet je alleen kopen als je twee cdmtjes hebt of als cm

7. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kunnen jullie ook geen toernooi wedstrijd starten ?

8. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor ik heb Brasil Silver nog steeds, maar ik speel nu ff met dit barclay team.Ik had de laatste tijd echt vaak dat ik 2-0 of zelfs 3-0 voorkwam met mijn Brasil Silver en uiteindelijk toch nog op het eind verloor, vaak met verlenging of pingels.Daar kon ik ff niet meer tegen.:lol:..maar ik ga zeker weer spelen met mn Braziliaantjes.Ook mijn 18 K bundesliga team is master!Win ik ook veel mee!

9. Amersfoorter

Leuk Bevonden:
    7
    Enigste team die ik misschien nog eens zou willen maken is deze hybrid in 433:

---Ribery - Ibra - Robben
    Kroos IF - Prince IF - Schweiny
    Taiwo - T. Silva - Hummels IF - Lahm
    ----------- Neuer IF

Ibra 7 chem, de rest 9.
    Mocht ik ooit eens Messi zat worden dan word dit hem.:)

@ Danny: Ja dat 18k bundeslige team ziet er ook goed uit. De bundesliga is in het algemeen ook wel interressanter geworden met de IF's.
    Kagawa IF lijkt me ook wel leuk. Eens soort opgevoerde Honda :p
    Alleen verdedigend heb je weinig keus.

10. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Verdedigend speelt het echt goed hoor.Ik ga dit team zeker houden en eventueel versterken met IF POdolski,IF Hummels en IF Santana.De backs voldoen echt prima!Schurle en Podolski zijn echt bazen!

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#c2ywIkYkbce84

11. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Aah oké thanks voor de tip. Nee dan laat ik hem lekker zitten. Maybe als er een sif komt met betere def stats. Maar hij lijkt me idd ideal in een 4312 of 4231.

Heb je toevallig ook ervaring met sif marchisio?

12. Amersfoorter

Leuk Bevonden:
    7
    Lijken me goede verbeteringen. Podolski heeft ook wel een geniaal schot!
    Zou je Gomez nog kunnen vervangen voor Pizarro IF. Niet duur en die schiet het net er ook uit! (dan maar 2 donkergroene lijntjes)
    Als je dat niet wil kan je ook Podolski voor Gomez doen en dan Schweiny op CF. (goede pass, hard schot)
    Misschien Neuer er dan ook in? ;)

13. Generaal

Generaal Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. dannyn1972

dannyn1972 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik moet echt eerlijk bekennen dat ik met dit team echt voor het eerst merk dat ik allemaal fel groene lijntjes heb.Speelt zo natuurlijk en soepel.Gomez gebruik ik in de lucht echt goed, bij voorzetten legt ie hem vaak met zn kop klaar voor inkomende podolski of schurle.

Ik zou op de plaats van CM ook nog IF Bender kunnen plaatsen, die is verdedigend weer 83!Ipv van die ouwe Ballack

15. Amersfoorter

Leuk Bevonden:
    7
  16. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    amesfoorter. Had zelfde team in gedachte maar als ik pastore if woud gebruiken kon ik ibra niet kwijt. Zit eigenlijk nog steeds te twijfelen misschien verkoop ik alsnog ibra en ga ik me auguero en messi in de spits met pastore erachter. Speelt wel goddelijk. Maar ibra ook dus twijfel.

17. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Ik zie hier mensen die vanaf november bezig zijn met een team samen te stellen. Veranderen jullie zo vaak van gedachten?

18. Amersfoorter

Leuk Bevonden:
    7
    Tja lastig. Ibra IF is zeker leuk om te hebben/houden. Maar ik merk dat spelers als Ibra / Eto'o / van Persie enz.. een heerlijk schot hebben alleen ze hebben veel tijd nodig om te schieten. Messi is erg duur natuurlijk maar hij is het wel waard. Hij loopt en als je dan op B drukt dan schiet hij ook meteen! Aguero idem. En ze zijn beiden erg wendbaar natuurlijk. Ga Pastore ook eens proberen. Nog niet mee gespeeld.

Ja, jammer genoeg wel. Maar het is ook wel weer leuk. Je leert alle competities goed kennen.
    Maar ik lijd wel aan chronische veranderdrang ja..8)

@ Calias: Russisch? Of zoiets als de Duitse van Danny? Of je begint een Barclays/BBVA B. Kan je er later een A team van maken.

19. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben m'n franse team zat. Wat is een leuke alternatief? Ben geen rijke man, als ik alles zou verkopen heb ik misschien 70k.

20. DutchSoccerxx

DutchSoccerxx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hebbn meerdere mensen er last van dat als je toernooi wilt gaab doen dat je eraf wordt gegooid?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina