[Xbox 360] Microsoft Xbox 360 Slim (250GB) Zwart + Extra's

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door FSparnaay1986, 16 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FSparnaay1986

FSparnaay1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Te koop!

Ik had eergister een Xbox 360 besteld, omdat ik weer op een Xbox 360 wou gamen. Maar wat ik totaal niet wist gister is dat mijn ma een Xbox 360 Slim voor mij had gekocht.
    Het was nog een cadeau omdat ik ergens voor geslaagd was, en dat is natuurlijk super leuk.
    Maar ik zit nu dus met een dubbele Xbox 360, en aan 1 Xbox 360 heb ik genoeg hahaha.

Hij is wel 1x gebruikt omdat ik dacht dat ik deze gewoon ging gebruiken, en ik helemaal niet afwist van dat cadeau.
    Natuurlijk is de doos ook opengemaakt, om alles uit te pakken. Maar zoals je kan verwachten van een Xbox 360 die nu 1,5 dag oud is, is die dus nog super nieuw.
    Er zit natuurlijk ook nog garantie op via BOL.com.

Wat je er verder nog bij krijg is:

* 2 zwarte wireless controllers
    * VGA HD kabel
    * Boekjes
    * Diverse kabels
    * 4 batterijen
    * Forza 3
    * Crysis 2 code (kan je via Xbox 360 redeemen, en dan heb je Crysis 2)
    * Skyrim

Dus een compleet pakket!

Heb je hier interesse in, dan kan je hem voor 325 euro inclusief verzenden overnemen.

Misschien is de prijs te hoog, maar vergeet niet dat de Xbox 360 1 dag oud is,

Alvast bedankt voor de reactie's

Foto's volgen nog!

2. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    325 euro lijkt mij een typefoutje..... Pakket kost 235 euro en skyrim erbij opgeteld kom je op ....... of zie ik iets verkeerds?

3. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kun je hem niet beter terugsturen naar BOL.com? want als je online koopt heb je een bedenktijd van 7 dagen.

4. FSparnaay1986

FSparnaay1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar vraag me af of ze die wel aannemen.

Alles is al opengemaakt, en die 3 maanden Xbox live is ook al gebruikt.
    Neem aan dat ze dan het Xbox 360 pakket niet meer aannemen.

5. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    wat dacht je van de kadootje terugbrengen? ze zal heus wel snappen dat dit je geld gaat kosten als je gaat verkopen.......

6. FSparnaay1986

FSparnaay1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap je ook wel, maar ik vind dat ook weer een beetje lullig:'-(

Wat is eigenlijk realistisch om te vragen voor dit hele pakket dan?

7. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dit haal ik van de site van BOL.com af:

Op enkele uitzonderingen na kunt u bij bol.com gekochte artikelen altijd binnen 14 kalenderdagen na ontvangst kosteloos retourneren. Achter het artikel in uw bestelstatus op de site vindt u een retourbutton waarmee u de aanvraag kunt starten. Na het klikken op deze button, wordt u gevraagd om de retourreden te kiezen en eventueel een toelichting te geven. Als u de retouraanvraag heeft bevestigd, ontvangt u de instructies voor de verzending en het retouradres waar u het artikel kosteloos naartoe kunt sturen.

Digitale boeken en artikelen van de bol.com fotoservice kunt u niet retourneren.

dus je kunt het altijd proberen. gewoon kijken wat er gebeurd als je op de retourbutton drukt.

8. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    * 2 zwarte wireless controllers
    * VGA HD kabel
    * Boekjes
    * Diverse kabels
    * 4 batterijen
    * Forza 3
    * Crysis 2 code (kan je via Xbox 360 redeemen, en dan heb je Crysis 2)
    * Skyrim

Ik wil je niet de grond intrappen maar je kan deze bundel al voor 235 euro bij bol.com kopen (Skyrim zit er dan niet bij)http://www.bol.com/nl/p/games/xbox-...5658_Xbox 360 Slim 250 GB Mega Voordeelbundel

Ik denk dat je wel iets van 250 euro ervoor kan vragen, de prijs is iets lager omdat je al die 3 maanden code hebt gebruikt. Maar veel succes met de verkoop en veel plezier met je kado

9. FSparnaay1986

FSparnaay1986 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Naja toch bedankt voor de reactie's, maar ik hou deze maar voorlopig want misschien wilt een kennis deze wel overnemen.

Dat terug sturen is ook weer een heel gedoe vind ik, en als ik die kennis er blij mee kan maken dan doe ik dat liever.

Nogmaals bedankt!

Deze doe ik op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina