1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] xbox live vraagske

Discussie in 'Games' gestart door fred_legolas, 11 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fred_legolas

    fred_legolas Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik iemand overtuig om live te nemen en die persoon doet dat voor 30 juni maar ikzelf heb geen live, krijg ik dan toch een gratis game?

    In de voorwaarden staat: "Voor het doorverwijzen van een vriend(in) is geen aankoop noodzakelijk, maar de vriend(in) moet zich wel voor 30 juni 2003 aanmelden bij Xbox LIVE om de deelnemer een gratis Xbox LIVE-game te laten ontvangen."

    Dus volgens mij voldoe ik aan die voorwaarde of niet?
     
  2. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Er is geen aankoop noodzakelijk nee, dus je voldoet er aan. :)
     
  3. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    maar dat is dan toch raar, als je zelf geen live heb kan ik net zo goed zeggen dat ie van mij komt en dan toch een gratis spel krijgen. of je maakt gewoon 2 e-mailadressen. Zal wel veel gefraudeerd worden.
    P.S. ik breng jullie nou niet op ideeën he:+
     
  4. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet live hebben volgens mij.
     
  5. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    naja ik heb live en kreeg een mail van xbox team dus ik denk dat je wel moet hebben anders kan je frauderen ja
     
  6. Eeks

    Eeks see more

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit kan denk ik niet. Als je je registreert voor live moet je ook een e-mailadres opgeven.
    Als je 2 e-mail adressen neemt en met de ene mailt dat je iemand weet die xbox live neemt en zijn e-mail adres (jou 2e e-mail adres dus) opgeeft zullen ze aan de hand van jou (1e) e-mailadres kunnen controleren of je wel live hebt omdat je je e-mail adres moet opgeven als je je registreert.
    snappie?
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    naja ik heb mezelf gewoon lekker opgegeven met een ander email adres dat ik gebruik, en ik heb me ingeschreven op live onder het emailadres dat ik had opgegeven, tot nu toe liep alles goed, maarja ik zal het allemaal wel zien hr..
     
  8. ER STAAT TOCH NIET IN DE VOORWAARDEN DAT JE LIVE MOET HEBBEN! Je hoeft zelf geen live te hebben als je aan deze actie meedoet, dus als je zelf net van plan was om live te kopen, kan je gewoon met een e-mail adres die je bijna niet gebruikt die actie doen zodat je jezelf aanmoedigt om live te kopen, alleeen dan vul je de email in die je normaal gebruikt. die email gebruik je dan ook bij het aanmelden op live!!!!!!!
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Hier gaan meerdere topics over .. dus daarom de topic gelsloten :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina