Ik weet niet of deze vraag hier op zijn plaats is, maar toch stel ik hem: Sinds het begin van de game heb ik het probleem dat het speelscherm niet volledig in mijn tv past. Ik kan bv maar de helft van de plantennaam lezen die in de linkerboven hoek verschijnt als je een plant plukt. Natuurlijk kan ik ook de namen van de steden/dorpen/dungeons maar half lezen. Weet er iemand hoe ik dat speelscherm kan instellen zodat die perfect in men tv scherm past? Niet dat het echt stoort maar ik zou het toch graag tegoei hebben... Ik speel hem op mijn xbox, en heb geen breedbeeld televisie. (moest dat van belang zijn)
Die stond daar al op. Ik heb hem nu op widescreen gezet en raad eens wat: het probleem is opgelost!! Het past er nu netjes op.
Ik wil mijn smithing verbeteren, maar ik heb alleen steel ingots. Wat kan ik daarmee? en waar kan ik iron ingots vinden? want als ik mn wapens wil verbeteren heb ik iron nodig geloof ik.
Mocht je het écht niet kunnen vinden, Smiths en General Traders verkopen het in de meeste gevallen. In veel mijnen kan je Iron Ore vinden. Als je een Pickaxe bij je hebt, vaak te vinden in de Mines, kan je de Ore verzamelen.
Jup, als je naar zo'n smelter gaat kan je ze omvormen. Staat er daar meteen een van bij de 1e blacksmid als je whiterun binnenkomt.
Ik loop regelmatig met enorm veel loot rond waar de prijs hoog van is, bijv. de loot die je krijgt na de sidequest Missing in Action. Ik kan het echter bijna nooit ergens verkopen daar de merchants vaak maar 800-1200g hebben. Iemand een tip/spot waar je makkelijk shit kan verkopen waar ze ook nog beetje geld hebben?
ik zie dat je echt bij alles in het spel hier vragen komt stellen... vind dat niet erg maar denk toch dat het leuker is dat je zelf alles ontdekt. dat maakt een RPG juist zo leuk!! keuzes maken, en dat je dan achteraf denkt van, shit dat had ik eerder moeten doen net zoals ik vroeger bij Oblivion er al een 40uur had opzitten vooraleer ik wist dat je kon fast-travellen , haha
Weet niet hoever je bent in de thief guild maar die hebben een heler met 3000 als je deze guild hebt uitgespeeld.
Oke thanks! ja ben net aan de thieves guild begonnen Spoiler moest net die 3 mensen bedreigen om hun geld te krijgen en moet nu mezelf bewijzen met een moeilijke opdracht waar Vex faalde.
Als je m echt helemaal uitspeelt, dus ook die chiefment haalt voor bring the guild back to it's former glory, dan heeft zij zelfs 4000 gold. Plus, er zitten nog 4 traders omheen die ook nog ieder 1000 gold hebben (Behalve de potion gast, die potion verkopers zijn altijd arme sloebers, die heeft ongeveer 500)
ik zit bij the way of voice, maar ik heb een probleem je moet op een gegeven moment 3 keer je voice gebruiken om een schim weg te blazen zeg maar, maar die schim komt niet weet iemand hoe die mij kan helpen. dankjewel alvast
Als je bij die gate staat probeer dan is gewoon lang ingedrukt te houden en dan richtig de mist te shouten
skyrim bleak falls temple puzzle doet het niet. heej ik ben bij skyrim bleak falls temple puzzle de eerste puzzel maar als ik voor die pillaren sta en op a druk gebeurt er niks moet ik daarvoor nog wat anders doen ofzo ik hoop dat iemand me kan helpen dankje.
Over de golden claw: Spoiler Je moet in je inventory de klauw opzoeken en dan inzoomen op de klauw door RS in te drukken (dat pookje waarmee je rondkijkt). Dan kan je inzoomen op het object, en als je je gezonde verstand gebruikt kan je daarmee de puzzel oplossen. Succes.