Welke van de 3 racegames passeert als 1e de streep???

Discussie in 'Algemeen' gestart door masterape, 10 jun 2003.

1. masterape

masterape Guest

Welke van de 4 racegames passeert als 1e de streep???

Er zjn al paar goede racegames. En er zijn ook net paar goede race games uitgekomen of komen zodalijk uit. Ik heb het over DTM Race Driver, Midtown Madness 3 en Midnightclub 2. Welke game gaat volgesn jullie overheersen???DTM Race Driver heeft zich al bewezen op de PS 2 en PC. En Midtown MAdness heeft ook al verschillende voorgangers, en midnight club 2 is redelijk nieuw tenminste in mijn gezicht. Ik denk zelf dat MM3 het het geste gaat doen, want deze game was al heel veel besproken. Maar deze game bezit ook nog eens een live optie. Dus deze game is zo verkocht aan het publiek. Wat denken jullie???

Laatst bewerkt door een moderator: 11 jun 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    DTM Race Driver heeft zich helemaal niet bewezen - Sterker nog, het valt vies en vies tegen.

Daarnaast zijn de 3 titels gegeven door jou totaal niet met elkaar te vergeljiken en vind ik het vreemd dat je men vraagt een al in de winkels liggende titel te vergelijken met 2 games die nog niet eens in Europa uit zijn.

En echt heel erg geinformeerd ben je óók niet want Midnight Club II beschikt ook gewoon over Live functionaliteit.

3. masterape

masterape Guest

Nou sorry hoor Wouter dat ik het weer fout doe:mad: Al was jij geen crewlid geweest dan wist ik het wel, maar ik moet me maar weer in houden. En DTM heeft zich wel bewezen!Dat jij hem tegenvallen vind kan ik niks aan doen!

4. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat MM3 de 1 plaats zal behalen, ik heb de vorige MM delen ook gespeelt en die deden het ook altijd erg goed bij de gamers...erg verslafend etc.
    Ook zonder live functie is deze game gewoon leuk.

MCII heb ik totaal geen vertrouwen in...vraag me niet waarom want dat weet ik niet :{

En DTM race driver heb ik op de pc gespeelt en dat vond ik niet echt boeiend en de xbox versie zal er denk ik niet heel veel van verschillen ondanks de kleine aanpassingen :)

5. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    enne..
    Burnout 2 PoI dan?
    die ownt echt! Maar ja, ik hou sowieso meer van kapotmaken dan opbouwen}:]

6. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk jou mening, maar daar ben ik (en ik denk wel veel meer) het helemaal niet mee eens.
    DTM Race Driver is een van de betere race spellen op Xbox.

7. masterape

masterape Guest

Ja dat bedoel ik. Ik heb hem zelf nog niet gespeeld. Maar zat beelden gezien en informatie gelezen, dat het een erge goede racegame is.

8. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    DTM is echt vet, die graphics, die sfeer. Het verhaal slaat nergens op, maar als je de oude TOCA titels vet vond (die waren gewoon echte toppers) is dit zeker de moeite waard, en geen tegenvaller.

Voor de rest vind ik beuk en maak kapot racegames als MM3 en Burnout 2 het leukst.

9. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    mm3 wordtvolgens mij de heerser, cker met de live optie, ik denk dat je je dan maanden lang kan amuseren, want alle hands on previews op verschillende sites zeggen nu al dat het "super super cool" is.
    Zijn niet mijn woorden maar wel van andere, dusss.

10. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat MM3 die nieuwe meester gaat worden....sowieso omdat veel mensen meer van arcade racen houden dan van realistischer racen met DTM (wat trouwens ook wel erg gaaf is)
    En DTM mist z'n live functie, en da's best jammer
    Ook kan je bij MM3 gewoon veel meer (stad cruisen, minigames etc) Het bied gewoon meer voor de meeste mensen.
    Midnight Club is op alle gebieden slechter dan DTM en MM3 :cool:

mzzl

martin

11. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij midnight club 2 kan je ook door de stad cruisen, maar mc2 lijkt me beter als mm3

12. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    en toch krijgt mc2 overal lage cijfers.....k heb het nog niet gespeeld maar het lijkt me toch niet echt boeiend.
    maarja, aan de andere kant het ik MM3 ook niet niet gespeeld, alleen wat ik ervan het gehoord/gelezen kan je er toch echt veel meer mee....

maar goed we shall see right ?

13. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ehum, hoezo lage cijfers, op gamerankings gemiddeld een 8,8, en mm3 scoord daar lager(dacht 8,4)

14. mischa

mischa Guest

ja dat zal wel!
    mm3 is volgens mij nog nergens in de winkels te koop :cool:

EDIT/ sorry mijn fout hij is al wel te koop :cool:
    al een tijdje de shit niet meer bijgehouden op tothegame man!

Laatst bewerkt door een moderator: 12 jun 2003
  15. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De bovengenoemde games zijn mij iets te arcade-achtig (oke DTM wat minder, maar op de PC vond ik hem ruk ;)). Zelf zit ik met smart op R: Racing Evolution te wachten. En ondertussen vermaak ik me wel met de PS2 en GT3 :)

16. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    MM3 gaat als 1e over de streep omdat zo'n soort racegame meer de casual gamer aanspreekt (imo) dan zo'n "typisch" racegame.

17. ID&T Rulez

ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou niet zo van arcade race-spellen.. doe mij dus maar DTM, die is nog het meest realistisch en bevalt me prima..

18. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Goede vergelijking man!

Ik denk overigens Project Gotham Racing 2.

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Zoooooooooooo dat is dus duidelijk Midtown Madness 3.

Al heeft Wouter wel grotendeels gelijk dat je ze niet echt kan vergelijken maar MM 3 is veruit de leukste van de 3.
    Nou heb ik midnight club 2 nog niet gespeeld en ga ik nu van de reviews uit maar DTM heb ik wel gespeeld en ook al is dat een vrij goede game, MM 3 is gewoon 10x leuker!

20. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MM3 komt tog 16 juni uit? of heb ik het verkeerd?

Deel Deze Pagina