1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 12 Ultimate Team [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    WHAHAHA, bij mij schiet Torres ook alles op paal of lat!! Nouja, vandaag maar op zoek naar aguero.
     
  2. Diedjuh

    Diedjuh Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurt die adidas cup nog?
     
  3. Marvilliosa

    Marvilliosa fanfreakintastic

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    tot vanavond dacht ik. niet lang meer in ieder geval.
     
  4. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk mijn beste speelstijl ontdekt en met wat voor spelers ik goed kan spelen. Nu ben ik van plan om een team te maken waar ik lang mee speel en kan uitbreiden. Alleen weet ik een aantal spelers nog niet. Budget is ongeveer 500k

    ---Villa----------El Tigre---------Reyes
    ---?------Alonso/BusquetsIF?-Borja Valero IF?-
    Marcelo---Pepe------Pique-------Ramos
    --------------Valdes-------------------

    De middenvelders moeten vooral goede passers zijn en een redelijk schot hebben. En hebben jullie nog tips? Weet iemand hoe Falcao speelt?
     
  6. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Falcao vind ik een trage hobbezak!Speelt niet lekker!
     
  7. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0

    Kaka is echt een held, Ozil ook wel, Diego van Atletico is een goede vervanger, dan heb je een aardig middenveld. In de spits kan je ook Torres neerzetten, heeft een link met Villa en Reyes en is een goede spits, in mijn ogen iig beter dan Falcao die alleen goed kan kopppen.
     
  8. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    76 is voor een spits in mijn speelstijl niet traag. Het gaat er vooral om dat hij sterk is en goed kan afronden en een goede pass heeft. Mijn spits staat vooral in het strafschopgebied van de tegenstander en hoeft geen lange rushes te maken.

    In de spaanse competitie is verder geen echt sterke spits op Llorente na dan. Maar die heeft de draaicirkel van een tracktor.

    Torres is opzich wel een idee alleen het nadeel is dat ik dan weer chemistry verlies.
    Denk dat ik dan toch Borja Valero, Ozil en Kaka ga kopen zie ik dan wel wie het beste is.

    Maakt het overigens uit voor de chemistry als de manager uit hetzelfde land komt als je meeste spelers?
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  9. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
  10. TAN UNITED

    TAN UNITED Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    3
  11. Tha Niekertje

    Tha Niekertje Tha Nudies!

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee manager maakt niet uit, en met zo'n opstelling, als al je spelers uit dezelfde competitie komen en 1 speler niet maar die linkt toch met andere spelers verlies je echt geen chem, zeker als je ook nog alonso op het middenveld zet op de meest centrale positie dan kan het niet anders dan dat je chem 100 is, mits al je spelers op de 'goede' positie staan en het hun favo spelsysteem is.
     
  12. Fut 11 master

    Fut 11 master -.

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt maar het speelt veel beter als je zoveel mogelijk lichtgroene lijnen hebt. De passes lijken veel sneller en zuiverder te gaan en de spelers staan altijd goed opgesteld.
     
  13. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Falcao vind ik ook een soort tractor,maar ieder z'n ding, ik zou hem gewoon proberen voor die 5 K.
     
  14. dannyn1972

    dannyn1972 Active Member

    Berichten:
    1.640
    Leuk Bevonden:
    0
    Is echt zo, ik heb sindskort voor het eerst een team met alleen maar fel groene lijntjes en het passen,vrijlopen,gaten trekken is nog nooit zo soepel gegaan.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik zou Benzema nemen als spits.
     
  16. MennoO

    MennoO Active Member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik zat te denken om een Serie A team te maken. In 3-4-1-2:

    -----IF Klose---IF Pazzini-----

    ------------Sneijder---------

    x-IF Marchisio-IF Pirlo-IF Maggio

    ----Chielinni----Lucio----Maicon

    --------Stekelenburg-----------



    Ik heb alleen niet iemand voor de x. En wat denken jullie van dit team? Ik wil voornamelijk spelen op voorzetten en hoge ballen, Verder zat ik nog eraan te denken om anders Sneijder op de LM te zetten. Weliswaar geen perfecte chemistry maar dan een sneller iemand op de CF zoals Di Natale. Omdat ik tot nu toe niet heel veel snelle spelers erin heb zitten. Maar zal dit werken in FUT? Graag jullie mening over dit team!:)


    Edit: Ik heb express voor Maggio voor de RM gekozen omdat hij ook verdedigend zijn mannetje bij staat. Ik wil daarom geen Lavezzi voor de LM. Hij zal alleen maar naar voren gaan en daardoor gaan er grote gaten ontstaan. Eenmaal het juiste middenveld vind ik 3-4-1-2 echt heerlijk.
     
    Laatst bewerkt: 19 dec 2011
  17. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Ieks 7 chem voor RVP en die Fransman :x
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Idd de beste in mijn ogen in Spanje.

    Maar falcao is wel ideal voor een spits die ruzie moet maken in de 16. Zeker als je hem als kapstok gebruikt. En moet zeggen die man heeft een beesten schot. Had het behoorlijk lastig tegen hem. Hij poeierde er zo 1 bij me in uit de draai in de kruising...
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Daar merk je weinig van denk ik. Het zijn voor mij wel bijna de 2 fijnste spitsen in Fifa 12. Ik haal vandaag IF Balotelli ook nog even, dan zou de chem ook weer goed moeten zijn. Jammer genoeg heeft Manchester City helemaal geen RM in hun selectie.
     
  20. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel Adidas toernooi, blijft het scherm hangen bij het team van de tegenstander.
    Kom ik half uurtje later terug, staat er ineens dat ik 21-0 gewonnen heb?:+
    Iemand vaker gehad?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina