Als ik naar de screens kijk van SOF op de xbox. JEZUS wat een baggere gfx.....onschrep wazig....pixels...damn ze kunnen toch wel meer uit de box halen.....lijkt verdomme SOF1 wel!
Hmm.. hier op xbw staat in dat artikeltje van 'de games van de maand juni' dat ie gewoon deze maand uitkomt..
SOf2 is gewoon de Quake 3 Arena engine alleen zwaar gemod dus niet zo vreemd dat de engine begint achter raken op de spellen van nu
Ja maar waarom is de engine die ze voor de pc gebruiken dan wel mooi....ik bedoel weet niet of het de goede screens waren die hier op xboxworld stonden maar shit he die waren echt lelijk.....was net SOF1
Grappig...ik wist niet dat de XBOX een resolutie van 1024x768 op je tv kon toveren............dus worden de graphix NIET mooier. Tenzij ze met kleuren en textures aan het klooien zijn, dan kan het net wat rijker overkomen
je kan de resolutie op je tv niet echt vergelijken met de resolutie die je op je pc draait dus daar heeft het weinig mee te maken denk ik.
Als ik naar de screens kijk van de xbox zie ik pixels...en niet zo'n klein beetje ook....kijk maar es naar dat gras...dat was op de pc echt wel mooier gemaakt...en poppetjes enzo...en trouwens er zit maar een opgefokte geforce 3 in hoor dus zover loopt de xbox niet voor op de pc met de gfx in die tijd.
jongens, ga naat www.gamespot.com en ze de graphics. gewoonweg schitterend. en vind je de graphics niet goed. koop dan maar een Intel Inside Pentium 4 Xeon Dual Processor 2x3ghz met Geforce FX, 4x512 Mb ram en een hd van 120GB. heb je betere graphics.pc is gewoon niet te vergelijken met consoles. €3000 tegenover 200euro.
Dat is nu precies wat meer mensen zouden moeten denken, ik prefereer gameplay (dus ook controls) boven graphics, maar heb je beide, dan hebben we mazzel, en is het helemaal ok natuurlijk!!!! Altijd dat vergelijk met de pc wordt je doodmoe van, dat wordt steeds weer aangehaald, en dan ga je toch lekker op de pc gamen!!! Cool game btw