1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] [MMORPG] Star Wars: The Old Republic

Discussie in 'Games' gestart door Heroic, 2 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand wilt uitloggen de 1e X dagen. :p
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Zit er ook over na te denken deze game te halen.

    Een vraagje: Hebben jullie enig idee hoe de online support is als je ergens, of met wat dan ook, problemen hebt met de game of je account??? :confused:
     
  3. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Wat doet deze game eigenlijk anders dan bijvoorbeeld WoW. Is het ook de moeite om het te halen als je niet bijzonder veel hebt met Star Wars. Ik heb Warcraft ook gespeeld, en ik kan niet zeggen dat ik veel met die IP heb maar toch vond ik het wel vermakelijk. Zelf denk ik dus dat dit spel ook wel leuk kan zijn voor me, maar aangezien de focus veel meer op het verhaal ligt heb ik daarover toch iets meer mijn twijfels.

    Zit er meer diepgang in de combat dan in WoW? Daar was ik namelijk vrij snel op uitgekeken.

    Bedoel je als je voor de derde keer in een phising mail trapt, Yellow? :)
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Niet alleen. :+

    Ik doelde ook meer op bijvoorbeeld zoiets als Battle.net, van waaruit je bij WoW een faction change kon doen, je WW veranderen en weet ik wat nog meer.

    Een shop om bijvoorbeeld pets, mounts etc te kopen en andere goodies. Dat soort dingen. :thumbs:
     
  5. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja en nee, bepaalde class verhaal lijnen zullen je echt in het spel trekken, de dialogue options zijn een mooie toevoeging daar aan toe. Het kan het hele Star Wars gebeuren aantrekkelijker maken voor iemand. Verder is het spel niet zo heel veel anders dan WoW, de combat is vrijwel gelijk, dus daar zul je weinig nieuws in vinden.
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha hij wil meteen weer gaan kopen en om de dag zijn naam en factie changen ^^
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Kennelijk supporten ze deze game dus niet. Dan maar niet kopen lijkt me. :cool:
     
  8. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik heb liever dat ze hun game fatsoenlijk patchen dan dat ze om de week een nieuwe in game pet uitbrengen *kuch*wow*kuch*
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is een tijd geleden dat ik echt zulke lange speelsessies heb met een game. Echt genieten.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nou, dat bedoel ik namelijk ook met support. Als ze dat dus doen en iemand daar toevallig een bericht over heeft gevonden, van een dev ofzo, dan hoor ik het graag.

    Support hangt van zoveel dingen af, zeker bij MMO of MMO gerelateerde games.
     
  11. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo juist mijn starship unlocked en de eerste ship battle gedaan. Wel goed in elkaar gezet moet ik zeggen.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ´Can you run it´´ gebruikt om te kijken of ik TOR kan spelen op de XPS15. Echter, ik voldoe schijnbaar niet aan de recommended requirements. Kan ik het dan nog wel zonder problemen spelen? :/
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Post je hardware eens.

    Even het eerste uurtje er op zitten. Erg vet, Star Wars heeft altijd wel wat :cool:
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Als dat je specs zijn kan het zonder problemen, don't worry.
    Installeren en spelen, hupsakee.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Cool. Dat wordt een leuke kerst cadeau.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voor mij ook dan, want ik heb nog 62,50 aan tegoeden bij FRS. :+
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik heb zelfs een sexy holo dancer in mijn inventory :cool:

    Ik heb even met een maat van me wat rondgestruind op de Bao-Dur server, leuk druk maar niet té druk, bezetting Standard volgens mij.

    Ik moet nog steeds een Lightsaber hebben, het wapen dat ik nu heb is zo'n nep ding :mad:

    EDIT: Haha, de Digital Deluxe Edition is €75,- op Origin maar ik heb hem voor €40,- op Ebay gekocht (Nog bedankt Tco voor de tip ;)), wat een verschil 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 dec 2011
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahahaha ik sta gewoon nu al in een queue! :D
     
  20. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk dat ze dat bewust hebben gedaan. Lijkt me niet dat er nu al zoveel mensen echt proberen in te loggen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina