Beyond Good & Evil

Discussie in 'Algemeen' gestart door hunter, 11 jun 2003.

1. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen

Ik zag in de PU en de Gamequest stukken staan over Beyond Good & Evil. Na dit gelezen te hebben denk ik dat het best wel eens een heeeel toffe game kan gaan worden. Toen ik gisteravond ook nog eens beelden van het spel zag was ik redelijk overtuigt : dit word cool !! Hieronder wat weetjes over het spel :

Het spel draait om Jade, een chick met fototoestel die een weeshuis heeft voor kinderen wiens ouders zijn ontvoerd door aliens. Als de aliens weer eens een keer binnenvallen, wil Jade het anti-alien schild aanzetten maar ze heeft geen stroom-credits meer. Ze moet nu met de hand de aliens uitschakelen en geld zient te krijgen voor de stroomrekening. Door foto's te maken voor een professor kan je geld verdienen, en daarmee kan je bv weer je hovercraft upgraden. Ook je camera word steeds beter.
    Jade ontdekt dat er naast de aliens nog een gevaar is voor haar planeet : er is een soort samenzwering. Ze moet met haar camera nu proberen bewijs te verzamelen van die samenzwering. Tussendoor moet er nog redelijk wat afgeknokt worden en kan je door een grote wereld reizen met je ruimteschip en je hovercraft. Op verschillende eilanden kan je van alles doen. Er zijn veel minigames en geheimen die je kunt vinden als je een beetje beter de omgeving verkend. Met de minigames kun je ook weer geld verdienen om bv je hoovercraft up te graden etc.
    Het is voor zover ik er nu over heb gelezen/gezien een game met een heel grote, maar wel overzichtelijke wereld die je naar eigen wil kan verkennen. Je hebt veel vrijheid, veel te doen en je kan lekker knokken (tegen bad guys maar ook tegen burgers enzow)
    Moet je ff de gamequest en de pu in huis halen, staat alles nog wat uitgebreider in.

Hieronder nog wat screens.....ik was benieuwd naar wat jullie er van d8en.

mzzl

martin

2. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    ennnnnn nog wat screens

3. The Stig

The Stig www.snyggast.se

Leuk Bevonden:
    0
    hey, in de Pu staat dat dit een PS2 spel is en je hebt het in de xbox game forum gepost.

4. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    hij komt op alle consoles uit ! (verwacht : Q4 2003 of Q1 2004)
    in de pu stond de ps2 versie denk ik....

maar wat denk je van het spel ?

Laatst bewerkt: 11 jun 2003
  5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2

20 november 2003.:cool:

6. jerz

jerz JerZ

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal even mijn mening geven ( wat blijkbaar niemand anders kan die hier reageerd)
    Ik denk dat het wel een leuk spel word. Het is in ieder geval een origineel verhaal, en ik heb ook de beelden gezien en het zag er wel leuk uit. Ik vind de graphics alleen niet zo mooi, en dat vind ik wel belangrijk voor een spel waarin een grote wereld een grote rol speeld. Ik vind het ook leuk dat het verhaal zich ontwikkeld, dat je steeds op meer plekken kan komen, en dat je op een gegeven moment zelfs de ruimte in kan.
    Ja...dit zou wel eens wat kunnen worden.*)

7. goeie game met super goeie graphics.

8. op xbox dan. he> maar dat wist gij al

9. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    dat staat in de bladen jah, maar ik hoorde de producer tijdens een interview bij gamekings volgens mij begin 2004 zeggen...

maare, t mag natuurlijk altijd eerder, zolang de kwaliteit van de game er maar niet onder lijdt *)

mzzl

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat niet met Kameo??

Btw het wordt wel druk rond kerst! Sudeki,Beyond Good and Evil,starwars KOTOR...
    Beyond Good and Evil lijkt me cool, in de preview van de PU leek het me tenminste.
    Edit: ow jah, Starwars KOTOR komt wat eerder.

11. hunter

hunter Battleship

Leuk Bevonden:
    0
    heel ff offtopic : waar staat KOTOR voor ??

Deel Deze Pagina