1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Het Game Mania topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 11 okt 2009.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik voreg me af, zijn die inruil prijzen een beetje leuk bij gamemania??


    edit laat maar via dat spelinruil gekeken
    gebruikenzedat systeem???

    zoja dan vind ik het bagger
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2011
  2. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Ligt eraan wat je inleverd. Games voor de oudere consoles zijn niets meer waard. Voor m'n GameCube games zou ik toen tussen 0.50 en 2.50 krijgen :emo:
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    bedoel je de gratis cd bij het AD?
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Voor inruilactie van MW3, link, weet iemand of FIFA 11 + GoW1 goed zou zijn? :+
     
  5. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hangt echt vanaf welke vestiging je gaat. Ik had FIFA 11 ook daarheen gebracht maar de GM medewerker vertelde me dat ik max 2 euro ervoor zou krijgen. Heel veel mensen hadden Fifa 11 ingeruild dus de waarde is toen echt heel erg omlaag gegaan. En als ik de voorwaarden mag geloven moet de minimale waarde van beide spellen 20 euro zijn dus denk niet dat het met die spellen gaat lukken.

    Maar je kan het altijd proberen :D
     
  6. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 12 koste mij €19.85
    Ik leverde in: Alan Wake, The Elder Scrolls Oblivion en Skate 2:thumbs:
     
  7. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorwaarden betreft de verkoopwaarde. En dat red je wel met Fifa 11 + Gow 1. Moet dus in iedere vestiging lukken. :thumbs:
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  9. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals ze bedoelen de verkoopwaarde.
    Verkoopwaarde van Fifa 11 is €19,98.

    Wel lief dat je een link plaatst maar dan is het wel handig om 'm zelf ook te lezen.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2011
  10. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Zijn er ook ook 360 games te koop voor die serious request actie??

    Iemand die dat weet??
     
  11. holyboy

    holyboy The one from above

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorig jaar was het alleen PS2, xbox en andere oude meuk. Niets voor ps3 of xbox 360. Hoe het dit jaar is weet ik niet, maar verwacht hetzelfde
     
  12. XmandyX

    XmandyX Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen PS2, Xbox en gamecube games vallen onder deze actie :)
     
  13. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de tijd heb zal ik eens rondkijken, altijd wel leuk om een oudere titel op te pakken die ik nog niet heb gespeeld.

    Had van de zomer nog The Warriors gevonden bij de Game Mania :+
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij aankoop vorige generatie ( PS2, Gamecube, Xbox ) 2de hands game krijg je de 2de gratis en bij de huidige generatie games ( Wii, PS3, 360 ) krijg je bij aankoop van 2 2de handse games een 3de gratis.

    Heb ik gisteren mooi gebruik van gemaakt :D
     
  15. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vroeg me eigenlijk af hoe bepaald gamemania zn used game waarde?
    is de verkooprpijs van hun used games is dat de used game waarde??
     
  16. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Volgens mij wel. En dan hangt het er ook nog even af hoeveel ze van een bepaalde game binnen hebben gekregen. Zijn er al 20x een bepaalde game ingeleverd dan kan het zijn dat ze hem niet meer willen hebben omdat ze al zoveel er van hebben. Het hangt ook weer af van de persoon die in de winkel staat. Misschien neemt de 1 hem wel aan en de andere niet.

    Neem altijd meer games mee, want de kans dat ze een bepaalde game niet aannemen is behoorlijk groot, tenzij het games van een maand oud zijn, die nemen ze meteen aan.
     
  17. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Er zit een bepaalde formule achter:

    Je krijgt standaard 1/3e van de nieuwwaarde die op de site staat, verminderd met een bepaald bedrag wat afhangt van hoeveel exemplaren van die game ze al hebben liggen. AC Revelations bijvoorbeeld kost 60 euro op de site, dus daar krijg je standaard 20 euro voor. Mochten ze er nou al 5 hebben liggen ofzo zal het teruglopen naar iets van 16 / 17 euro ofzo, precieze bedrag weet ik ook niet.

    En ik dacht dat ze laatst ook een regel hadden ingevoerd dat ze games die ze meer dan een X aantal keer hebben liggen sowieso niet meer aannemen, maar misschien is dat alleen bij het specifieke filiaal waar ik was.
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Had ik zelf ook, ze hadden al X aantal binnen van een bepaalde game en daarom namen ze hem niet meer aan, of voor 2 euro ofzo 8) Weet niet of dit landelijk zo is.
     
  19. tracks789

    tracks789 Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    0
    had dat ook gehoord als ze meerdere exemplaren van hadden dat ze dan niet meer aannemen
     
  20. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Inkoopprijs is inderdaad 1/3e van de nieuwprijs. Mochten er meer van dat exemplaar liggen, dan gaat er wat van de inkoopprijs af (Vaak 1 of een halve euro per extra exemplaar dat er ligt). Dan wordt er vaak ook nog gekeken naar de staat van de game. Als die beschadigde discs heeft of wat, gaat er ook wat van de inkoopprijs af.

    Maar in 't filiaal in Utrecht tenminste nemen ze wel elke game aan (behalve sportspellen voor 2010), alleen sommige krijg je niks meer voor terug.
     

Deel Deze Pagina