Gamekings

Discussie in 'Algemeen' gestart door ati vs nvidia, 11 jun 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wat vonden jullie van de eerste E3 uitzending van GAmekings.? IK vind dat de Pu gewoon rules met gasten als dre, jurjen, jan, J.J, ED etc. Beter dan de gasten van XBOX magazine. Halo 2 zag er vet uit, beyond good en evil ook en natuurlijk de RAREWARE franchise kameo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kom op mensen, reageer. wat vinden jullie van de eerste fatsoenlijke gameprogram in NL??????????????????????????????????????????????????????????????????????////////:) En niet vergeten te kijken! Elke werkdag om 19.00 en in het weekend om 15.00.Elke maandag nieuwe afleveringen, rest v.d. week herhalingen (THE BOX). EN niet vergeten om te kijken en mensen: stap over van XBOXWORLDMAGAZINE naar de POWER UNLIMTED. veel betere reviews, nieuws etc.

2. oke, tot zover mijn objectieve mening die waarschijnlijk niet iedereen zijn mening reflecteert (mooi gezegd he?)

3. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het ook een vet programma. Maar volgens mij is hier al een thrwad over. Even link zoeken.

4. er is nog geen thread over

5. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
  6. en hier komt toch niet weer een slotje op????????? Kom op, moderators. laat het erop staan.

7. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    vind dit een beetje loos topic.
    maar anyway ik heb dat 1x gezien en vond het maar een beetje slap gelul, die gasten weten nog niet eens hoe ze een xbox controller vast moeten houden.

8. hou je kop, mr.ed. You sucks. de pu is gewoon de beste en doe niet zo stoer, man. Kom maar op XBOX live, ik slacht je af met UC>heb een clan hahaha of ik ga je bannen

9. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    jij = vaag

10. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    kansloze thread :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.