red faction 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door king of XBOX, 3 jun 2003.

1. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    zo ik ben weer eens toe aan een nieuwe game. dus ik kijk een beetje rond hier en daar. vooral hier op het forum enik zie bij de games van juni Red Faction 2 staan. ik zoeken of er al een threath over was, maar die heb ik niet gevonden dus start ik er maar een.
    Ik heb wel over deel 1 gelezen maar eigenlijk helemaal niet zo veel over dit deel. zijn er hier misschien mensen die deel 1 hebben gespeel en weten hoe het is om het hele level kapot te kunnen knallen. of mensen die gewoon wat weten over dit spel

2. ik heb redfaction 2 op PS2 gespeeld en op PC, dit spel sucks en heeft slechte graphics na games als UNREAL 2, UT2003 en HALO die eraan komt. De wapens zijn cool en het spel wordt in FPS gespeeld maar de A.I. en de levels zuigen gewoon als wat. Zoek je een leuke shootergame, laat deze game dan staan, je kan dan beter je geld weggooien in het water (zie jet nog driiven). Ga voor SOLDIER OF FURTUNE (LIVE), BRUTE FORCE, HALO, TIMESPLITTERS 2, UNREAL CHAMPIONSCHIP OF WACHT OP HALO 2.

echT WAAR, KOOP DIE SHITGAME NIET

3. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    nou het word echt een fet spel....de multiplayer word een sterk punt in die game.....in deel 1 kon je door muren heen knallen ja...kweeniej of da nu weer kan maar dat zal wel omdat het met dezelfde engine gemaakt is. Deel 1 was lachen maar de enemy bewoog zich vreemd vond ik, tja het was geen top game maar ik von hem kei gaaf. Dus.... IK ga red faction 2 ook kope:D lijkt me wel lache....haje he

+even voor combat evolver.....dit is de xbox versie er is langer aan gewerkt en ze hebben misschien de fouten kunnen verbeteren die zich voordeden in de ps2 versie.....je kunt niet zeggend at dit dan ook een slecht spel word, als hij een half jaar geleden op de ps2 butt was..... :p tog? je hebt wel gelijk in het feit dat het spel niet top was (deel 1) maar het is deel 2 he. Maar er zijn wel betere shooters dus daar kun je ook voor gaan.

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  4. oke, ik ben het met je eens

5. mischa

mischa Guest

op screens is hij zo donker dus ik ga hem neit kopen want moet Brute Force en Midtown Madness 3 kopen deze maand!

combat evolver: Ik zie dat je een newbie bent hier.
    Welkom op het forum in ieder geval

als ik jouw was zou ik minder hoofdletters gebruiken want dat word niet echt gewaardeerd door de meeste mensen op het forum!

6. okkie

okkie proud to be A

Leuk Bevonden:
    0
    en hij kost maar 31 euro op DVD crave.com
    inclusief verzenden en verzekeren 34 euro
    dus voor dat held moet het wel kunnen

Own: X box, 1 standaard en 1 S controller,DVD kit
    Creative DTT 3500 5.1 speakers
    x box live

Splinter Cell,Rallisport,Transworld snowboarding,
    aggressive Inline,Quantam Redshift,Racing Evoluzione
    Nba street 2,Ghost recon,Tiger woods 2003,sega GT
    JSRF en 4 demo discs

Wants: Red Faction 2,Halo 2,PGR 2,MM3,Brute force

Laatst bewerkt: 3 jun 2003
  7. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0

sorry voor offtopic maar waarom typ je in wat je hebt etc
    als je naar User gaat (rechtsboven in je scherm) dan naar edit profile dan zie je een leeg vakje (bij jou dan) daar kan je dat allemaal in kwijt dan hoef je het ook niet telkens te knippen en plakken. Ik weet niet wat je bedoeling hiervan was, dus weet ik niet of ik nou heb geholpen. :cool:

8. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Ik denk dat je Red Faction 1 bedoeld want 2 is nog steeds in ontwikkeling....dus lijkt me sterk dat je die al op de PS2 en de Pc hebt gespeeld.......

Ik was trouwens niet erg te spreken over Red Faction 1......ze hadden de mogelijkheden van die engine veel beter moeten benutten.

9. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    ik vond 1 (en vind) 1 op de pc geweldig. Online dan iig, de singleplayer is dikke butt. Maar Online kan je echt ownen of zuigen en dat is goed. Maar 2 wil ik graag hebben iig.. of het nou voor de xbox of voor de pc is.

10. mischa

mischa Guest

ik heb het nooit gespeeld dus kan niet oordelenn maar zoals ik al zei vond ik de screens heel donker!

11. Monkeyk

Monkeyk MoNkEyS LaW

Leuk Bevonden:
    0
    2 is al weer een hele poos uit op de ps2???

12. mischa

mischa Guest

op de ps2 is hij inderdaad al uit!
    Is het trouwens een "straight port" of niet??

13. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    red faction 2 is al een hele lange tijd uit op de ps2 ja (oooow dat wisten we nog niet) maar hij viel ongeloofelijk tege, nu er langer aan is gewerkt en het voor onze box is zijn er hoge verwachtingen, wel word gehooopt dat het kunnen mollen van de levels (muren etc.) nu meer nut heeft, want in deel 1 was dit alleen een grappige toevoeging. De eerste screens zagen er wat donker uit maar de nieuwe tonen mooie wapens, mooie graphics en realistische tegenstanders (hoe ze eruitzien) maar natuurlijk bewijst dit bijna niets want het echte gaat om natuurlijk om de gameplay enz. de ballen

live4xbox:) ;) :cool:

Laatst bewerkt: 4 jun 2003
  14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ik dacht dat ik hier al revieuws voor had gezien, kan h zijn dat ie in de us al een par weken oud is.

15. Johannus

Johannus tom joh

Leuk Bevonden:
    2
    een grappig toevoeging... in de singelplayer misschien wel, maar tijdens het spelen van multiplayer games vond ik het ten eerste heel gaaf en ook nog eens rete nuttig :p Zo was er een level te downloaden sniper city genaamd: dit bestond uit 2 grote identieke flatgebouwen met een ruimte ertussen waar je niet kon lopen en als je erin viel dood ging. Nu konden die muren van die flatgebouwen kapot en dat ontneemt heel wat van je dekking die je nodig hebt om niet neer gesnipt (gesnepen :p) te worden. Dit is maar 1 voorbeeld he...

16. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Hier wordt gesuggereerd dat Red Faction II (en ook Red Faction 1) niet best zou zijn op de PS2... Ik heb het spel op de PS2 en ik begrijp de negatieve inslag van de reacties hierboven niet zo... Het is gewoon een goed spel, een goeie first person shooter... En hij speelt prima... Okee, sommige delen van het spel zijn inderdaad wat donker en het is geen Halo, maar het is zeker niet slecht... Ik heb me er prima mee vermaakt, en ga ook de Xbox-versie halen... Die zal op een aantal punten zijn verbeterd, maar het blijft een poort...

De geo-mod engine is leuk, maar het is niet zo (in de PS2-versie) dat maar door elke muur heen geknald kan worden... Ik verwacht ook niet dat dit op de Xbox-versie wel zal kunnen... Wel een leuke toevoeging aan het spel, is weer eens wat anders (door muren schieten kon in deel 1 van RF ook al)...

Een andere leuke afwisseling in het spel is dat er soms gesniped moet worden over grote afstanden... Verder neem je een paar keer plaats in een bestuurbare looprobot, een mech dus... Die is lekker te besturen en je kijkt ook in first person view... En daarmee kun je lekker rakketten afvuren op de vijand, cool spel...

Nogmaals, elke first person shooter heeft zijn voor- en nadelen, en THQ weet via de Red Faction games behoorlijke kwaliteit te leveren... Halo is beter, Soldier of Fortune 2 zal hoogstwaarschijnlijk ook beter zijn... Maar toch... Ik neem het hier op voor deze games, maar dat doe ik uitsluitend omdat ik ze helemaal uitgespeeld heb, zowel RF1 als RFII... Maar het kan zijn dat gamers het niet goed vinden, of er niet van houden... Dan kun je inderdaad beter wachten op wat de ervaringen van andere gamers zijn... Ieder zijn keuze...

17. Widowmaker

Widowmaker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij ligt al bij de FRS in Utreg kost 45,00 € Xbox versie 29,50 € voor de pc op zich een goede prijs ( waren alle games maar zo goedkoop)maar ik bestel hem liever bij de gcshop alleen die ligt plat afwachten maar.

Kan je ook weer gaten in de muur schieten en of alles kapot schieten zoals in deel 1 op de pc.??

18. okkie

okkie proud to be A

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem ook net binnen gekregen via www.dvdcrave.com
    voor maar 31 eurootjes,eerste indrukken,echt supergaaf
    alles kan kapot aan de omgeving,heftige wapens
    echt een toppertje

19. Weasel

Weasel The Punisher

Leuk Bevonden:
    0
    zeg het meteen ff
    bij freerecord shop is tie 50 pleuro's

20. hij iis al wel uit voor ps2 heb em namelijk een keer gespeeld en dat was deel 1 niet want die ken ik van binnen naar buiten

Deel Deze Pagina