Heey .. Ik heb vandaag mijn nieuwe xbox en tft scherm laten bezorgen, maar zie tot mijn verbazing dat het scherm geen scart aansluiting heeft ( weet niet of dit normaal is ). Nu was mijn vraag hoe ik de xbox op het scherm kan aansluiten: iiyama 24" E2407HDS-B1 FullHD - TFT Monitor - Computer Dat is het scherm, en deze 4 aansluitingen zitten erop: DVI HDMI VGA AUDIO-IN Ik neem aan dat de xbox wel op scherm kan aangesloten worduh, is tegenwoordig denk ik bij elk scherm ( hoop ik tenminste haha ) .. In welke aansluiting moet ik welke kabel pluggen, ik denk zelf aan de HDMI, maar ik dacht dat de scart ook echt nodig was. Alvast bedankt !
Ik neem aan dat je een nieuwe Xbox hebt gekocht, die hebben gewoon een HDMI aansluiting. Zo'n kabel kost geen drol. Via een HDMI kabel lijkt met het handigst.
Dat is fijn, dan haal ik direct een HDMI kabel. Die anderen hoef ik dus helemaal niet te gebruiken voor de xbox ?
Je hebt een monitor gekocht, geen TV. Op monitoren zitten nooit Scart aansluitingen. Wel heeft de monitor speakers, dus een HDMI kabel is genoeg voor beeld en geluid!
En hdmi is naar mijn ervaring een stuk scherper en je kan nu op full hd (1920x1080) spelen, aangezien je monitor dat nu ondersteund
Niet helemaal correct, o.a. Samsung en LG maken monitoren met een ingebouwde tuner, deze monitoren kan je dus ook gebruiken als televisie. Deze monitoren hebben o.a SCART, HDMI, DVI, VGA, RGB.
Dat weet ik en dat klopt, maar dan kan je m.i. beter een TV kopen want dan krijg je ook een DVI en VGA aansluiting op heel veel modellen, en tegelijkertijd meer TV functionaliteit.
Je wilt ook helemaal geen scart hebben, want dan game je in Standaard Definition. Gamen doe je in High Def!! Welkom in 2011
Een 1080p tv/monitor met een scart aansluiting Was begin deze week ook weer bij iemand die klaagde over slecht beeld op zijn nieuwe 50" VT30. Aangekomen ontdekte ik dat hij zijn videorecorder en dvd-speler had aangesloten via scart We zijn meteen naar de MM gereden en hebben een BD-speler en HD-decoder met HDD gekocht. De kennis ging van een 28" CRT naar een 50" Plasma