1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

  1. iNdie^

    iNdie^ Team Pulp

    Berichten:
    727
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zeg doe mij ook zo'n berichtje!!!
     
    Laatst bewerkt: 22 dec 2011
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb ik ook gekregen..... :thumbs:
     
  3. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    lag compensation onzin al verbeterd?
     
  4. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg

    Onzin extra dus.
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Verbeter je nou serieus een typefout?
     
  6. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi gesproken. Dat heb ik dus ook. Als ik naar huis fiets en niet kan wachten om weer te spelen, dag in dag uit, doe je echt iets goed. Want dat had ik hiervoor alleen met de Assasin's Creed-serie.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dunno. Wel 3 updates per week, maar het echte probleem vergeten ze aan te pakken.
     
  8. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Morningwood?8) Klinkt aardig fake imo:+
     
  9. RobD

    RobD FFLEXiCAN

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Die reden is voor mij gewoon de reden waarom ik nu niet meer speel. Eerst dat kutprobleem weg en dan pas weer spelen, onzin. Iedere keer maar boos worden op dat spel helpt ook niets, heb wel iets beters te doen.
     
  10. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Morning wood! lol. Echt vet als ze die naam echt kiezen
     
  11. Ad Wim

    Ad Wim Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word schijtziek van die Strikers, rot op man!
    En ook van die homo's die gaan liggen als ze geraakt worden.
     
  12. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik doel te zeggen, quote mezelf, dat die extra maand die we zogenaamd krijgen niet echt meerwaarde heeft als het in die extra maand de DLC wegblijft.
     
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Oh, haha oke!
     
  14. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    welkom in de wereld van dropshot, is niks verkeerds aan, is gewoon slim.
    ik zou zeggen, pak zelf ff de striker op.
    ik vind de striker niet echt OP want je verliest het vanaf mid tot long distance tegne asaults of smg, maar close tot mid sloop je ermee :cool:

    hoe vaak zijn jullie al gekilled omdat je ergens weer achter blijft hangen. ik heb dat echt al meerdere keren gehad pffff
     
  15. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    dat is jouw mening, sinds cod waw heb ik alle cod's kapot gespeeld online, maar sinds mw3 met die domme lag compensation =( en nu battlefield 3 uit is. sta ik nog maar op 10 uren online. Battlefield 3 is in alle opzichten stukken realistischer/beter. maar dat is ook mijn mening.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Lag compensation is er inmiddels uit "gesloopt". Je bent jammer genoeg ALTIJD afhankelijk van de host ... ook al heb jij een verbinding die 100x beter is. Maakt mij niet zozeer uit hoor, soms zijn er ook mensen die beter zijn als mij.

    Gisteren had ik alleen weer zo'n dwaas die zichzelf helemaal geweldig vond. Heb nog NOOIT zo'n harde camper gezien. Op elke map in een hoekje liggen. De pest is dat je dan "revenge" wil nemen op zo'n schaamlip ... jammer genoeg is hij altijd sneller omdat hij al mikt en jij nog MOET mikken. Zulke figuren patsen altijd met hun K/D die over de 2.50 is ... ach, potje daarna samen met iNdie^ gespeeld en gecamped, dat verloor hij toch wel eventjes :+


    Weet overigens niet wat ik nu van die DLC moet vinden. Heb het gevoel dat er meer gaat komen namelijk. Op verschillende forums hebben ze dus een heleboel gevonden wat ik dus hier, in de edit, ga plaatsen. Check dus straks even terug :)
     
  17. StrikwerdaAjax

    StrikwerdaAjax Active Member

    Berichten:
    1.287
    Leuk Bevonden:
    23
    ah mooi dat je dat zegt! misschien krijg ik mijn plezier in cod wel weer terug :)
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Hieronder een hele berg aan gevonden perks, killstreaks en wapens die in de data-files van MW3 zijn gevonden;

    Veel plezier ermee, en laten we hopen dat het ooit als DLC zal komen!

    Verborgen Blauwe Perks
    [​IMG]

    Verborgen Rode Perks
    [​IMG]

    Verborgen Groene Perks
    [​IMG]

    Verborgen Deathstreaks
    [​IMG]

    Verbogen Killstreaks
    [​IMG]

    Verborgen Weapons ( AK74u en de M240 )
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Volg de link voor meer informatie! Vond dit toch wel heel leuk om te zien / lezen. Wat mensen tegenwoordig allemaal niet vinden. Let wel op dat bovenstaande dingen gevonden zijn tijdens het "kraken" van Elite en de PC data bestanden ...

    http://www.se7ensins.com/forums/top...weapons-new-hidden-camo-tut-not-marinewinter/
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Shhittt. Heeft die gast goed gedaan. Maar mag hopen dat OMA, Danger Close, Commando en Last Stand niet terugkomen. AK74u en de TAR zijn dan wel weer van harte welkom:D

    Double Tap is gewoon de Rapid Fire attachment.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2011
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet maar ik denk dat het aardig fake is, robert bowling heeft heel duidelijk gezegt no more last stand, zou aardig stom zijn van IW om juist die dingen terug te brengen die de gamers uitkotsen.
     

Deel Deze Pagina